12 Mart 2017 Pazar

Catrice Camuflage Concealer(Kapatici)

Merhabalar! Farkindayim artik ayda yilda bir yazarsam yaziyorum ama kusuruma bakmayin hep bildigimiz alisveris bitenler yazilari artik hem zor geliyor hem de boyle tek basina cok sevdigim ozel yorum gerektiren urunlere deginmek istiyorum sadece.
  BloggerImageKapaticimiz bu. Ne zaman aldim hatirlamiyorum alali epey oldu ama yaz yeni bitmisti diye saniyorum ilk aldim cok sevemedim bi kenara attim ama bakin sonra nasil sevdim :D 
BloggerImageBu kapaticinin indirimsiz fiyati 15 lira falandi diye hatirliyorum bendeki en acik rengi zaten topu ropu iki rengi var bi de light rengi mevcut.
Ilk aldigimda cok sevemedim cunku tenim su ana gore biraz daha bronzdu bu oldukca acik renkli bir kapatici ilk basta tenime uymadi gibi oldu zaten surunce de cok az oksitleniyor yani birazcik daha koyulasiyor gibi bende gri gri durdu ama o zaman bile begendigim bi ozelligi vardi kapatici kimildamiyor o zaman makyaji silerken bile zor ciktigini dusunmustum.
BloggerImageKapaticinin zaten boyle bir iddiasi var waterproof yani suya dayanikli oldugunu iddia ediyor ve basarili mi derseniz inanilmaz basarili derim. Su an tenime cuk oturuyor makyaj yapmasam bile cok guzel duruyor sabitleme gerektirmiyor.
BloggerImageBakin bu kapaticinin normal rengi
BloggerImageBu da dagitilmis hali.
Yukarda da soyledigim gibi bu kapatici inanilmaz kalici bu yuzden bu aralar yariladim bile diyebilirim. Bilenleriniz biliyordur ben bb cc fondoten artik hic kullanmiyorum hem cildime uyan tonu pek bulamadigimdan hem de bosa kimyasal boca etmek istemiyorum yuzume ama goz altlarimla pek anlastigim soylenemez onun icin hergun ya da surekli olmasa da kapatici kullanma ihtiyaci hissediyorum. Bu kapaticiyi da v seklinde surdugumde alligimi da suruyorum mesela saatler gecmesine ragmen kipirdamamis oluyor ne allik ne kapatici ve makyaji silerken de aynen cikiyor bu beni cok sasirtmisti bu urunu mu kenara atmisim ben dedirtti bana bundan sonra bittikce alacagim bir urun kendisi yapisi incecik olmasa da goz altinda cok ince duruyor kalip gibi 
durmuyor. Kisacasi hepinize oneririm indirimsiz fiyati bile oldukca uygun ve catrice markasinin urunleri gercekten guzeller.
 Umarim faydali bir yazi olur hepinizi opuyorum!

5 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş, güle güle kullan :) Bu arada blogunu yeni keşfettim takipteyim bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim:) tabi ki gelirim:)

      Sil
  2. Ya bunu çok merak ediyorum seveni çok var ama 2 renk ne demek ya :( Denemeyi çok istiyordum kendi ten rengine uyanı bulamadım canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya 2 renk nedir renkleri de boyle bi tuhaf hani ya cok acik olcaksin ya da tam o renklerde olacaksin gibi bir sey ama sana bir koyu tonu olur diye dusunuyorum canim cok az da oksitleniyor dedigim gibi ama kipirdamamasina sabitlenmesine bayiliyorum
      Ben hani bugun uzun sure disarda olmak zorundayim makyajim ya da kapaticim kipirdamasin dedigin gunler icin tam da mutlaka bak derim canim ben opuyorum seni!:)

      Sil
  3. bende 020 rengini sevrek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil