24 Ekim 2016 Pazartesi

Meybelline Age Rewind Concealer/Goz Alti Kapaticisi

Merhaba kizlar! 
Bugun hepiniziiin heryerde milyonlarca kez gordugu ancak henuz ulkemize gelen gelmese de cogu kisinin yurtdisindan getirttigi bir urun basta yazmayacaktim. Herkes biliyor herkes zaten kullandi bir de benim yorumuma gerek yok diye ama urunu bu kadar sevip bu kadar bayilinca yazmamak olmaz dedim.
BloggerImageUrun  bu sekilde bendeki light rengi basta koyu gelir diyordum gorselde de oldugundan biraz koyu cikmis zaten. En acik tonu herzamanki gibi ulkemize yine getirmemisler ama cuk oldu bu gercekten bir acik tonu daha aydinlik gosterirdindoye dusunuyorum ama bu renge bu urune bayildim ben!
BloggerImageUrunun ambalaji bildigimiz kapaticilardan birazcik farkli cevirerek aciyorsunuz pitir pitir ses cikartiyor acilirken:D ustu de sunger aplikatorlu cok cok hijyenik degilmis gibi geldi ama o kadar guzel uygulama sagliyor ki ben ciddi anlamda bayiliyorum.
BloggerImageBu ilk kullandigimda sungerin geldigi hal:D ama gercekten cok guzel uygulatiyor.
Ve urunun kremsiligine gercekten inanamadim sanki kapatici surmus gibi degil de goz alti kremi surmus gibi nemli nemli yapti goz altimi asla kurumadi pul pul durmadi. Denemek icin sabitlemeden kullandim tabi ki bu kadar kremsi oldugu icin inanilmaz kalici degil ama pudrayla sabitlediginizde tum gun duracagini dusunuyorum. 
BloggerImageGordugunuz gibi rengi bu sekilde bana koyu gorunuyor evet ama goz altlarimda morluk problemi oldugundan o kadar guzel o kadar aydinlik duruyor ki.
Ayrica icerigindeki goji berry de cabasi bu aralar pek meshur olmustu herkes bilir kucuk kucuk meyvecikler boyle😄
Benim goz cevremde nasil durdugunu bir gorelim isterseniz.
BloggerImage BloggerImageIki farkli isikta farkli netlikte fotograf koydum ki gorebilesiniz diye. Goz cevreme ne kadar iyi uyum sagladigini gorebiliyor musunuz. O kadar aydinlik yuzun tamamini o kadar saglikli gosteriyor ki. Hayatim boyunca vazgecmeyecegim urunlere bi tane daha ekledim sanirim.
Ben bunu iki gun once Watsonstan aldim 30 lira verdim Gratiste sanki 22 lira gibi gordum diye hatirliyorum ama orda light rengi olmayinca watsonsa baktim vardi ama 30 liraydi alla alla dedim herhalde baska seyin fiyatini gordum.
Basta eve giderken ya gittim 30 lira verdim 10 lira daha koyup mac ten de kapatici alabilirdim fiyata bak Meybelline icin fazla degil mi yurtdisindakiler ne kadar ucuza aliyor bla bla diye kendimi bi guzel azarladim. Hem alirim hem giderim gibisinden😂 sonra denedim Allahim dedim nasil guzel biseysin sen. Yine olsa yine veririm indirime girer mi bilmiyorum. Fit me serisinin geldigini duyunca bir baktim da klasik fit me kapatici gelmemis gelmeyecekmis de malesef ben de direk bunu aldim zaten istiyordum. Sadece cabuk bitecekmis gibi geliyor ama bittikce kesinlikle alinacak.!Umarim hepinize faydali bir yazi olmustur:)

18 yorum:

  1. Kapatıcı konusunda benim de zaaflarım var. Bu da denenecek. Güzel görünüyor sizde de :)

    YanıtlaSil
  2. Burdaki fiyati ile hemen hemen ayni fiyattan Türkiye´ye satisa sunulmasina cok sevindim, simdilerde herkes paylasiyor, güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim:) aa oyle mi ben de tesadufen gordum fit me deyince bunun geldigini bilmiyordum ama gercekten cok sevdim:)

      Sil
  3. kapatıcılığı bayağı iyiymiş, bende deneyebilirim... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünün Almanya'da sadece iki adet rengi mevcut ben de koyu olanını satın almıştım testerini denemeden. Ama maalesef çok açık geldi bana hortlak gibi yaptı. Ondan sevemedim kullanamadım. Madem ürünü getiriyorsunuz Amerika'daki renk skalasını getirin. Türkiye'ye de sadece iki renk gelmiş sanırım. Bir tuhaf iş, kullanamadım sevemedim /: ama fit me kapatıcıya bayılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa cidden mi koca Almanyada bi de 2 renk ayip ayip 😄Hadi ya aynen bu kapatici bi koyu ibi gorunup goz altlarina aydinlik goruntu veriyor ondan zaten cok sevdim normal fit me de buraya gelmemis onu cok denemek istiyordum genelde onu daha cok kullaniyorlar aslinda ama iste neye gore getirmediler bilemiyorum artik. Tum dunyada renk skalasi ayni olmasi lazim hala kavrayamadilar bu isi en azindan avrupa ulkelerinde olmali yani😄

      Sil
  5. Benimde almak istediğim bir ürün ama bir türlü bulamıyorum ürünü her gittiğimde yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde gittigim alisveris merkezinde hicbiryerde bulamadiklarimi orda bulabiliyorum sans iste hatta orda bile gratiste kalmamisti da watsonstan aldim ben:)

      Sil
  6. canım benim güle güle kullan gerçekten drugstorelardan almayı istediğim ve ihtiyaç duyduğum tek ürün şu anda bu :D yılbaşı indirimini bekliyorum, umarım o zaman indirimde olur ve rengini bulabilirim =) ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  7. Gercekten drugstorelardan alinasi en iyi kapatici bence elimdekiler bitince surekli bununla devam ederim diye dusunuyorum:) o kadar patir patir aliyorlar ki rengi birak urunden 1 tane bulmak mumkun degil ama gozlemlerim yeni urun cikinca milletimiz ilk 2 hafta saldiriyor asla urun biyerde bulunmuyor o ortam durulduktan sonra almak en iyisi insan bosuna sinir olmaz en azindan�� Surekli indirime giriyor zaten canim hatta eve shoplarda da indirimde bu ay sanirim :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canım instagram kullanmıyormusun acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa:) yok canim kullanmiyorum:)

      Sil
  9. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba çok güzel bir yazı olmuş takipteyim bende kendi sayfama beklerim 😊http://sevincinblogu.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil