15 Ekim 2016 Cumartesi

Bee Beauty Yaban Igdesi Ozlu Goz Cevresi Kremi

Herkese tekrardan merhaba!
Bugun sizlere cok severek kullandigim bir goz kreminden bahsedecegim nispeten dogal icerikli:)
BloggerImageBee beauty markasinin anti aging kremi. Bu markayi Gratislerde bulabilirsiniz yeni cikan bir seri ben gectigimiz indirimde hakkinda tek kelime bilgi bilmiyorken arastirmadan cok spontane bir sekilde urunu alip kasada buldum kendimi😄
BloggerImageUrun gordugunuz gibi dogal bitki ozlerimdne uretilmis sulfat,paraben gibi maddeleri icermiyormus. Benim ilk dikkatimi ceken sey urunun 25 ml olmasiydi kocaman gercekten tup seklinde bir ambalajda. Malum goz gremleri 15 ml mi gectigini gormuyoruz e bu de 33 liradan 16-17 liraya dusmusken almak istedim soyledigim gibi hicbir bilgim yoktu fakat o kadar memnun kaldim ki.Yaban igdesi ozleriyle zenginlestirilmis krisiklik karsiti oldugunu soyleyen bir urun. Yalniz dikkatinizi cekiyorum kirisiklari giderir ya da iste goz cevresini aydinlatir gibi iddilarinasla yok tek iddiasi nemlendirme ve cok da iyi yapmis bu konuda diger vaatleri verip hicbir sey yapamamaktan cok daha iyidir. 
Nemlendirmesi o kadar guzel ki masaj yaparak surdukten birkac dakika sonra eliniz goz cevrenize giderse boyle kadife gibi pamuk gibi oluyor goz cevreniz. Inanilmaz iyi nemlendiriyor.
Kivamini da gostermek istiyorum sizlere.
BloggerImageBu sekilde cok koyu cok kati degil ama incecik de degil.
BloggerImageKivami bu sekilde goz cevresini sahane nemlendiriyor.
BloggerImageKrem olusabilecek kirisikliklari engellemeyo vaadediyor sadece soyledigim gibi bunu da nemlendirmeyle gerceklestiriyor ama o kadar guzel nemlendiriyor ki. Yalniz sunu belirtmeden gecmek istemiyorum oldu gozunuzu kasidiniz istemeden gozunuze kacirdiniz kremi goz cevrenizden gozunuzun icine kacti gercekten rahatsiz edici acitabiliyor iyice iyice emilene kadar hatta mumkunse surdukten sonra goz cevrenizle ugrasmayin sadece nemlendirmesinin keyfini cikarin derim ben.
BloggerImageDedigim gibi krem 25 ml piyasadaki gider kremlerle karsilastirdiginizda fiyat olarak indirimsiz hali bile cok uyguna geliyor normal fiyati 33 tl ben indirimde 16 ya da 17 liraya aldim cok memnunum ambalaji da tup seklinde oldugundan dolayi hijyen acisindan da iciniz rahat ediyor ben oldukca memnunum almak isteyenler bi goz atabilirler:)

13 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın.Sevgiler<3<3<3

    YanıtlaSil
  2. Ya cok merak ettim keske Kiehlsdan göz kremini almasaydım buna şans verirdim :( teşekkürler yazı için <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim:) kiehls benim de merak ettiklerim arasinda ama nemlendirmeden fazlasini vermeyecegini dusundugum icin almamistim bu nispeten saha uygun fiyatlisi gibi bitince buna da muhakkak goz atin:)

      Sil
  3. göz çevresi ürünlere çok önem veriyorum, mutlaka hergün kullanıyorum, bu markayı da sosyal medyada çok görüyorum son günlerde, ihtiyacım olduğunda ben de denemek isterim, paylaşımınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle goz cevresi ozellikle fazladan bakima ihtiyac duyan bir bolgemiz yeterince onemsemeliyiz bence de:) evet ben de uzun zamandir yazmayi planlarken bir anda yazilari gormeye basladim goz kremi de elimde olunca bilgilendirmek istedim asil ben tesekkur ederim umarim memnun kalirsiniz siz de:)

      Sil
  4. Bu seriyi herkes çok beğeniyor, göz kremim de yokken bi bakayım buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa kesin bak derim ambalaji miktari kocaman gramaj fiyat olarak dusununce cok uyguna geliyor:)

      Sil
  5. Bu markanın göz kremi olduğunu bilmiyordum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de indirim esnasinda ogrendim en buyuk alma sebebim de oha 25 ml mi demem oldu😄 Fiyat performans acisindan sahane gramajina zaten diyecek soz yok:)

      Sil
  6. Çok merak ettim ambalajı da çok güzele! Umarım bir gün ben de indirimde görürüm ve hemen kaparım aklıma senin bu yazın gelir ❤️ Utanarak söylüyorum ki benim göz bakım kremim yok normal yüz nemlendirici uyguluyorum, artık göz içinde ayrı nemlendirici almam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniim dert etme gencsin guzelsin zaten ama yakin zamanda kendine uygun bi adet edinirsin nolucak simdiden onlemi almanin ziyani yok hatta goz altina da uygulanabilen kremler var turkiyede arifoglunda falan satiyorlar o tarz kremleri usenirim ben dersen onlara da bakabilirsin:)

      Sil
  7. mutlaka denenmelik bir ürün :) bu arada sizi keşif etkinliğinden buldum bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil