17 Ekim 2016 Pazartesi

Balea Terma Su Incelemesi

Merhabalar!
Bugun birazcik uzulerek de olsa bu urunu sizlerle mutlaka paylasmak istiyorum. Uzulmemin sebebiyse inceleyecegim urunun malesef Turkiyede bulunmamasi Almanyada ya da D&m magazalarinda bulabilirsiniz ben bir yurtdisi seyahatimde almistim.
BloggerImageUrun bu sekilde kocaman bildiginiz Deodorant boyutunda yanin150 ml hatta deodorantlarin arasinda buna da bir bolum acmislar son birkac tane kalmis baska raflarda da varmis ama yine ayni sekilde azdi cok giden bir urun anladigim kadariyla. Ben 3 levaya almistim yani 6 lira gibi bir sey oluyor Rossmanlardaki Rival De Loop markasinin hydro spreyine gore hem fiyat hem de gramaj olarak daha uyguna geldigi icin 2 tane almistim.
Iyi ki de 2 tane almisim nitekim biri bitmek uzere.
BloggerImageDaha once fix plus haric hic termal su kullanmamistim asiri gereksiz gelirdi bana. Aman allahim suya da yuzume sıkmak icin para mi vereyim derdim😄 ama gel gor ki oyle degilmis. Ilk yine su gibidir sandim sonra uygulamaya basladikca cildimde bi yumusaklik bi yatistirma kizarikligim varsa azaltma sivilcem cikmissa onu yatistirma. Hastasi oldum ve vazgecilmez urunlerim arasina girdi kendisi.
BloggerImageBen bunu genelde tonik gibi uyguluyorum. Yeri geliyor makyaj sugerimi banyoya gidip islatmaya useniyorsam onu islatmak icin kullaniyorum yazin da sıkça serinlemek amacli kullandim. Aman yarabbi o ne guzellik:D Eger ki ulasabilenler varsa siddetle oneririyorum mutlaka bakin.
Ozellikle sevgili Viva ve Bakimlii Bayan alin anacim alin o kadar diyorum😄
Yurtdisina gidene getirtmeye deger bulur musunuz bilmiyorum ama ben cok severek kullaniyorum cok uygun fiyatli soyledigim gibi de bu kullandigim ilk termal su. Yok yok yalan attim galiba 😄bi marka yollamisti karisik birkac urunun oldugu bir paket e le baslayan ama onda bu etkileri alamamistim o cidden su gibiydi.Bu bana etkileri de boyle oldugundan inanilmaz memnun kaldim. Rivla de loopu kullanmadim kullananlariniz varsa ve baska onerebileceginiz termal sular da varsa onerilerinizi bekliyorum!:)

10 yorum:

  1. Alıp aldırmak lazım dediğin gibi bu kadar güzelse :) Bende termal suların cilde çok iyi geldiğini düşünüyorum, insan alışınca çeşit çeşit denemek istiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi cidden cok guzel hani ayni bile olsa bu cok uyguna geliyor firsati olan akrabasi esi dostu gidenler de denemeli diye dusunuyorum keske Rossmanlara gelse bu marka isananin bir diger versiyonu gibi bir sey zaten:)

      Sil
  2. İçeriğini Türkiye'dekilerle de karşılaştırabilirsin. Üç aşağı beş yukarı nasıl olsa aynıdır. Tek eksisi bu kadar ucuza maalesef ki bulamazsın :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dogru soyluyosun ama gidebilme sansim varsa gittigimde alirim gercekten bu kadar uygun fiyata bu etkiyi almak ayri mutlu edior insani:)

      Sil
  3. Guzel gunlerde kullan canım.Keşke ülkemizde de olsaydı ürünü gerçekten merak ettim:/
    sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim:) keşke ya malesef ülkemizde olmayan ürünleri hiç yazmam yazmak da adetim değildir ama yurtdışında yaşayan gidip gelen kişiler görürlerse işlerine yarar deneme fırsatı bulurlar diye düşündüm:)

      Sil
  4. Ay ne güzel anlatmışsın kuzum aynı fikirdeymişiz, ben o yüzden geç kaldım termal sular ile tanışmak için :D Termal su da neymiş yüzüme su sıkmak için para mı vereceğim diyordum 😂😂 ama benim de aynen sırf meraktan aldığım Mac fix plus'ım var elimde. Uygun fiyatlı ürün bulunca Mac'e verdiğim paraya acıdım valla. Bundan sonra uygun fiyatlı alırım içim acımadan da sıkarım. Termal sular vazgeçilmezim artık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet canim basta suya para mi vericem simdi falan demistim de oyle degilmiis:D Ben evde yuz spreyi yapiyorum tonigimden esans yaglardan cok guzel ama termal su gibi olmuyor fix plus gibi oluyor daha cok ben de Mac e bidaha hic para vermedim kucuk fix plus disinda vermem de:D kesinlikle caniiim benim icin de vazgecilmezler!:)

      Sil
  5. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar;

    Bloğunuzun "Blogger Gazetemiz"de tanıtılmasını isterseniz, alttaki linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler,

    http://www.hikayekalplikadin.com/2016/12/blogger-gazetemizde-yerinizi-alin.html

    YanıtlaSil