12 Eylül 2016 Pazartesi

Philips IPL Essential BRI861/00 Lazer Epilasyon Cihazi Incelemesi

Merhaba kizlar! Cook uzun sure oldu farkindayim ara ara cok sevdigim yararli buldugum seyleri yazmak istiyorum bu da onlardan bitanesi oncelikle yazinin basinda belirtiyorum ki asl sponsorlu bir yazi degil hos olsaydi da kendi fikrimi her zaman belirtirdim ama tamamen uzun suredir planladigim urunu kendim satin aldim saticinin linkini isterseniz yaziya dahil edebilirim.
Ve simdiden de belirtmek istiyorum ki epey uzun bir yazi olacak umarim sıkılmadan okursunuz en ince ayrıntısına kadar bahsetmek alacaklara faydali olmak istiyorum takdir edersiniz ki bu cihazlar epey pahali ve herkes parasini neye yatirdigini bilmek isteyecektir.
BloggerImageCihaz bu sekilde bir kutuda geliyor.
BloggerImageBendeki model Philips markasinin essential bri861 modeli ozellikle bu modelin yazisini yazmanin tam isabet olacagini dusunuyorum cunku bu yine philipsin tabanca gibi olan cihazlariyla karsilastirildiginda fiyati neydeyse yari yariya almaya karar verirken gercekten cok dusundurdu iyi bir secim yapmam gerekiyordu niyetim su herkesin tanittigi tabanca gibi olanlardan almakti ve benim icin atis sayisi da onemliydi acikcasi.
Benim elimdeki cihaz 200.000 den fazla isik atisina sahip philips garantili 2 yil boyunca ve philips 200.000 isik atiminin yani bu cihazin omrunun 6-7 ya da 5-6 sene kadar oldugunu soylemis ki fiyatini hayli hayli cikarmis siz en guzel sekilde epilasyon aletinizden faydalanmis oluyorsunuz.
BloggerImage BloggerImageCihazin kendi icinde bir renk sensoru bulunuyor sizin cildinizin rengini algiliyor ve cok koyu renklilere cok esmerlere ya da gunes dolayisiyla cok fazla bronzlastiysaniz uygulamaniz kesinlikle onerilmiyor cunku derinizi yakabilir ve leke birakabilirsiniz. 5 guc ayari var ben her zaman 5 te kullaniyorum kullanimi cok basit kaydirarak ve kaldirip cekerek uygulama yapabiliyorsunuz uygulamasi gercekten cok kolay. Ayrica soylemeden gecemeyecegim bazi kisiler nereye atis yaptiklarini ne kadar bolgeye epilasyon yaptiklarini anlamak icin kalemle ciziyorlar ben hic yapmadim cunku bence cok ugrastirici sakin ve sakin siyah kalemle cizmeyin beyaz ya da ten goz kalemiyle isaretleyin siyahla isaretlediginiz bolgedeki deriniz yanacaktir ve o bolgede yanik izi  kalacaktir buna lutfen dikkat edin.
Gorselde nerelere uygulama yapabileceginiz gorunuyor uygulamasi gercekten cok basit iki saniyede bir isik atimi yapiyor kirmizi isik yanmadan isik atmiyor cihaz hazir olmamamis demek oluyor bu ya da yanlis sekilde tutuyor olabilirsiniz 90 derecelik bir aciyla uygulama yapmaniz gerekiyor.
BloggerImageUrun garantisiyle kullanim kilavuzuyla brosuruyle beraber geliyor cok buyuk degil saklamasi oldukca pratik alet cok ergonomik ele oturusu uygulama yapmasi gercekten basit.
BloggerImageAyrica renkleri de gercekten cok tatli yukarda bahsettigim guc gosterge lambalari da bunlar acma kapama tusuna hangi gucte uygulama yapmak isterseniz o kadar basiyorsunuz mesela 4 te yapacaksiniz aleti actiktan sonra 4 kez basiyorsunuz. Aleti acmak icin de tusa uzun basmak kapamak icin de aynisini yapmak yeterli oldukca basit kolay kullanim sunuyor.
BloggerImageIsik atimini yaptigi lamba bu benim cihazimda yedek bir flash yoktu tek flashla geliyordu bu modelde bu sekilde. Pekiii gelelim en onemli noktaya bende ise yaradi mi?
Oncelikle sunu belirtmek istiyorum cihaz size 5 seans yapmanizi bu seanslardan sonra da ayda bir rotus gecmenizi istiyor kisacasi 5 seansta tuylerinizi yok etmeyi vaadediyor.
Peki gerceklesiyor mu?
Ilk seansimda asla ise yaramadigini yaramayacagini dusundum ama zaman gecip tuyler biraz cikinc ilk seansta bile etkisini gordum ben koltukaltim ve bacagima uygulama yapiyorum
2 haftada 1 seans seklinde ilerlemeniz gerekiyor ben 3. Seansimi yaptim bu hafta 4. Yu yapacagim 2. Seanstan sonra size saka yapmiyorum %70 lik bir azalma soz konusuydu kisiden kisiye degisir sizde %80 de olabilir ama o kadar seyreldi ki bazi yerlerde de asla cikmiyor kel kalmis gibi yoluk kaz gibi boyle:D ben cihazimi yogum arastirmalarim sonucu n11 sitesinden dukkan35 isimli bir saticidan aldim zaten kendisinin izmirde de bir dukkani var anladigim kadariyla yorumlara da bakarak guvenilir buldum saniyorum 570 liraya aldim philipsin sitesinde 749 gibi birseydi fiyati. Urunum hizli sekilde guzelce paketlenmis olarak bana ulasti ve o gun bugundur gercekten cok memnunum tamamen bitirecek mi bilmiyorum ya da 5 seansta tamamen yok olur mu sanmiyorum dedigim gibi seans araliklarini 2 hafta yapin gerisini cok takmayin kendinize gore seanslari uzatip kisaltabilirsiniz tuylerin azalma durumuna gore ne zaman iyice azalir biter o zaman ayda bir rotus gecmeye baslarsiniz.
Simdi gelelim ben tabanca seklinde olan 1000 kusur liralik aleti alacakken neden bunu aldim? 
-ilk unsur ozelliklerinin tamamen ayni olmasi isik atimina kadar her seyleri birebir ayni
- fiyat olarak nerdeyse tabancali aletle yari yariya geldi e bu da aleti hemen alabilmemi ekonomik acidan da beni kara soktu. 
Bunlari kulaktan dolma soylemiyorum size philipsin kendi sitesini actim arastirdim karsilastirmayi zaten sitede size yapma imkani sunuyorlar. 
-Tabancali aletin tek fazlasi sekli tutusu farkli olmasi ve iki adet baslik bulunmasi bikini bolgesi ve normal vucut. Benimki ikisinin tam ortasinda.
-Benimkiyle de ayni bolgelere uygulama yapabiliyorsunuz o aletle de.
-Ha bir de eksi olarak gorur musunuz bilmiyorum ama benim cihazim kablolu kablosuz kullanilamiyor o tabancali cihaz kablolu. Ve saniyorum ki sarja takili kullanamiyorsunuz yani istediginiz kadar uzun sure uygulama yapamayabilirsiniz evet kablo biraz derttir belki ama bence her zaman daha mantiklidir ben sarji var mi diye dusunmek zorunda kalmiyorum.
BloggerImageSık sorulabileceğini düşündüğüm soruları cevaplamak istiyorum:
-Ayrı bir flash satılıyor mu ömrü dolduktan sonra bir başlık alıp kullanmaya devam edebilir miyim?: Malesef kullanmaya devam edilemiyor dediğim gibi philips 5-6 yıl ömür biçmiş alete zaten parasını çoktan çıkarmış oluyor yedek başlık alınabilen makineler de var ama ben bu markanın bu cihazından daha emindim ve beklentimi de hiç boşa çıkarmadı.
-Cihazı erkekler de kullanabilir mi/eşimle birlikte kullanabilir miyiz?: Tabi ki kullanabilirsiniz ister kardeşiniz ister eşiniz ister arkadaşınız isteyen herkes bu cihazı kullanabilir cihazın kullanım kılavuzunda zaten açıklıyor erkekler yüz bölgelerini almadıkları sürece sorun yok. Sadece başlığı kolonyayı ya da saf alkolü bir peçeteye döküp kullandıktan sonra temiz bir şekilde kaldırın.
-Ağda yaptıktan sonra kullansam olur mu: bolgenin tuysuz olmasi gerekiyor ama agda onerilmiyor bolgeyi sadece tiras ederek temizleyin ve uygulamanizi oyle gerceklestirin.
-Canim cok acir mi ne kadar acitiyor: Kizlaaar yapmayin ama agda yaptirmis insanlariz lafi bile olmaz bunun:D saka bir yana bolgesine gore degisiyor kivrim olan yerler ya da tuy koklerinij cok kalin oldugu yerler acitabiliyor oyle cok bir can acisi degil sinek isirigindan kucuk ya da oyle bir sey iste bazen hic acimiyor bazen biraz aciyabiliyor her atista degil tabi ki. O yuzden rahat olun.
     En cok merak edilebilecek aklima gelen birkac soruyu yanitlamaya calistim akliniza gelen herhangi bir soruyu bana sorabilirsiniz drnckr08@gmail.com dan da bana ulasip sorularinizi sorabilirsiniz. Dedigim gibi ben simdilik cok memnunum atladigim soylemedigim yanlis soyledigim bir sey varsa affola benim tecrubelerim bunlardi umarim hepinize faydali bir yazi olmustur!

4 yorum:

  1. bu tarz cihazları çok merak ediyorum almayı kafaya koyduğumdan beri. bu da çok iyi duruyor, umarım aldığım zaman bende de işe yararlar :) eline sğalık güzelim harika ve açıklayıcı bir yazı olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim soyle diyom bu zamana kadar almadigima pisman oldum her seye para harciyoruz bu kendimize yapabilecegimiz en guzel yatirimlardan biri alicaksan da hic o kadar para tabanca gibi olana verme derim ben ayni atis ayni islev cok cok memnunum gercekten ben bundan. uc bes kenara para atinca direk almalik omru dolsun gene alirim😄 Sagol tatlim umarim isine ve ogrenmek isteyenlerin isine yarar cok uzun bi yazi ama tum detaylariyla bilmeli bence herkes az para vermiyoruz sonucta neyle karsilasacagini herkes bilmeli:)

      Sil
  2. Bu aralar bende araştırmadayım. Bilgi için teşekkürler :)
    Blogunuzu yeni keşfettim takipteyim bende bekkerim.

    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederriim işe yaradıysa ne mutlu:) tabi ki gelirim:)

      Sil