23 Temmuz 2016 Cumartesi

Yurtdisi Drugstore Alisverisi/ Drugstore Haul

Merhabalar 1 haftaligina yurtdisina geldim ve burdaki D&m kozmetik magazasindan alisveris yaptim ne zaman buraya gelsem buraya girmek icin can atiyorum aslinda bizim Rossmandan cok da farkli degil acikcasi ama yine de Turkiye'de olmadigi icin buyuk zevkle dolasiyor insan:)
BloggerImageAldiklarimin genel gorunumu bu sekilde makyaja dair hicbir sey almadim hem ihtiyacim olmadigindan hem de hepsi turkiyede var zaten.
Ama bu aldiklarim hem bir tanesi bile Turkiyede yok (yalan nivea var) hem de hepsi cok guzel kaliteli oldukca uygun fiyatli seyeler.
Bunlarin yaninda 3 parca daha urun var fakat onlari daha sevdicegimden alamadim ona da birkac bir sey soylemistim ama olsun sorun yok gosterdiklerim de yeterli zaten:)
BloggerImageSimdi burdan baslayalim ven bulgar levasi olarak yazacagim siz kisa hesap gordugunuz rakami 2 ile carpin burda malesef paramizin degeri cok dusuk eskiden 2 kati fazlaydi ama su an malesef durum boyle.
Ebelin 140'li makyaj temizleme pamugu: 1.85 levaydi actigim gibi bayildim hic bu kadar saglam yuvarlak pamuk gormemistim petek gibi dokusu var ve ulkemizde gercekten bunun gibisi yok zaten ben genel olarak Ebelin urunlerine bayiliyorum hatta bugun 2 adet daha alacagim.
Balea limette&aloe vera dus jeli: Balea markasina bayiliyorum Rossmandaki Isana markasi gibi dus jelleri ayrica sahane daha once coconat nektarin li olanina bayilinca bunlarin da kokusu o kadar ferah taze ki almadan edemedim ama asil bu kokuyu alma sebebim biraz da Body Shopun yesil cayli serisinin kokusuna benzemesi o seriyi biz ayila bayila kullandigimiz icin malum body shop dus jelleri de bunlara bakis hic uygun degil bunlari almak istedim 2 adet aldim 2 ser levaydi indirimli hali 1.99 levaydi. Yurtdisinda yasiyorsaniz muhakkak alin performanslari sahane.
Nivea Diamond Volume Care Sac Spreyi: acikca soylemek gerekirs esac spreyi hic kullanmiyorum ama nivea urunlerine zaafim var e az olsun kaliteli olsun diye de nivea aliyorum 2 yil once yine nivea almistim 1 parmak bile azalmamistir burda da ulkemizden daha uyguna gelince almak istedim kokusu o sahane nivea kokusu cunku. 5 levaya satin aldim 10 liraya denk geliyor ulkemizde minimum 22 liraya satiliyor oldukca karliya geldi bence.
Cien Yuz Tonigi: Bunu da alma sebebim tamamiyle ambalaji 3 levaya satin aldim lotus cicekli kokusu cok guze etkisini de cok sevdim bu bitince diger tonikletimi icine koyarim diye dusundum iyi de ettim:)
Balea Wasser Spray: Bu bildigimiz termal su ve o kadar ama o kadar sevdim ki Rossmanda da satiliyormus orda 10 lira diye biliyorum ve kalmiyor ne zaman baksam tukenmis oluyor burda da bizim paramiza gore 6 liraya geldi ve Rossmandakinden daha iyi bundan da bugun bitane daha alacagim:) cildimi resmen rahatlattigini hissettim cok cok sevdim 3 leva gobi birseydi.
Nivea Man Pure Impact: Bu tabi ki Beyhan'a iki tane aldim ona spora giderken cok sevdigini bildigim icin zira urun uc islevli sac yuz dus jeli olarak kullaniliyor e tasimak icin cok islevsel pratik urun bana gore aldigim iki cesit de ulkemizde yoktu ayrica da %50 indirimle cok uyguna aldim bizim paramizla tanesi 6 liraya gelmis oldu. 
BloggerImageGorseldekilerin zaten 3 uni yazdim Nivea Manlerden 2 adet ve iki cesit aldim demistim. 
Diger bayildigim bi urun
Balea Pink Pomelo Deodorant: Baleanin meyveli deodorantlari oldugunu biliyordum ama daha yeni gordum hepsi guzeldi ama bu o kadar sahane o kadar tatliydi ki basta bana boyle sekerli sakizlar olur ya tutti frutti gibi onlar gibi gelmisti ama turuncgil kokusu diyebilirim greyfurt kokusunun eksi tatli karisik hali daha guzel olanaz heralde hem ulkemizdeki klasik deodorantlara gore miktari yuksek 200 ml bu. 3.10 levaya aldim hatta o kadar sevdim ki gittim bitane daha satin aldim :) korumasini da oldukca begendim.
Nivea Lip Butter Coconat: Bu cesiti turkiyede gormemistim kokusu cok guzel performansini zaten hepiniz biliyorsunuz bu da 3.10 levaydi elimde tonla lip balm olmasina ragmen sirf ulkemizde yok diye aldim.
 Dedigim gibi daha alacagim cok begendigim bikac urun var stoklarini yaptiktan sonra rahatlarim zaten:) Alisverisim bu kadardi yurtdisinda yasayanlar mutlaka bunlara daha once bakmayanlar icin bakmalarini oneriyorum:) Hocakalin bir sonraki yazimda gorusmek uzere!

9 yorum:

  1. izlemesi bile çok güzel, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. wuhuuu gözüm doydu valla :D güle güle kullan canım hepsini, balea ürünlerini seviyorum ama bunları denemedim :) sen yorumlarsın biz okuruz artık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim caniim:) ben de balea urunlerine bayiliyorum ulkemizde yok isteyen olursa ulasamaz diye tek tek yazmadim acikcasi yoksa hepsini tek tek siddetle oneriyorum ben!:)

      Sil
  3. blog keşif etkinliğinden geliyorum canım seni takipteyim ben de beklerim :)
    https://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim ben de geliyorum:)

      Sil
  4. Merhaba, yeni açmış olduğum bloguma beklerim :)

    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil