15 Haziran 2016 Çarşamba

Garnier Ambre Solaire Koruyucu Süt(Güneş Kremi) 30 Faktör

Merhabalar! Malumunuz havalar inanilmaz sicak ve ben gunes kremi surmeden asla ve asla disari cikmiyorum yuzum icin ayri vucudum icin ayri gunes kremi kullaniyorum daha sonra kullandigim kremlerle alakali bir yazi da yazacagim sizlere fikir olmasi amaciyla.
BloggerImageBunu ben alali 1-2 sene oldu sanirim memlekete gittigimde yanima gunes kremi almamisim sanirim t-shop isimli bir kozmetik marketiydi ve inanilmaz uygun fiyata cok guzel seyler satan bir kozmetik magazasiydi ama her ilde yok sanirim.
BloggerImageBi kere en once sunu soylemek istiyorum ki gercekten sut gibi bir yapisi var iceriginde yag barindirmadigini soyluyor ki bu benim icin cok cok guzel bir ozellik yapisi gercekten sut gibi ve misler gibi bir kokusu var yazi sevmememe ragmen bu kokuya gunes kremi kokusuna bayiliyorum boyle deniz kenarini serin serin esen ruzgar ferah havayi ifade ediyor sanki o yuzden gunes kremi kokusuna hem onem verir hem de cok severim:)
Cildimizi UVA ve UVB isinlarina karsi koruyor icerigindeki  Mexorly xl ve mexorly sx sayesinde gunes isinlarina karsi cildimizde bir filtre gorevi goruyor. Ve inanilmaz bereketli bir urun bana gore.
BloggerImage30 faktorluk koruma ozelligi var az degil mi diyeceksiniz ben de 50 aramistim alirken ama yoktu ve aralarindaki fark 50 faktorun daha uzun sure koruyuculugunun bulunmasiymis emin degilim yaniltmak istemem ama 50 faktorde biraz daha cok kimyasal oluyormus bu koruma suresini daha uzun tutabilmek icin bunu bildigim halde vucudum icin kullandigim krem ve daha yeni satin aldigim yuz gunes kremi 50 faktor.
Ama 30 faktorun de oldukca yeterli oldugunu soyleyebilirim sizlere hatta soyle soyliyim gecen haz tatile gittigimizde doga tatiliydi bol yuruyuslu babamlar baya pancar gibi olmasina karsin ben yine gittigim gibi donmustum:D 
BloggerImageKivami bu sekilde ciltte hic beyazlik birakmiyor cok uygun fiyatli ve ben Garnier urunlerini zaten cok seviyorum o yuzden severek guvenle kullaniyorum aslinda yukarda da yazdigim gibi sadece yuz icin kullanilan bir gunes kremi degil seyahat boy bir krem bu simdi bulabilir misiniz bilmiyorum ama ben hep yuzumde ve boynumda kullandim hicbir sorun yasamadan kullandim hic sivilce yapmadi hic yuzume agir gelmedi cok da memnun kalarak kullaniyorum bunun aynisini bulamasaniz bile bu serinin yuz icin olani daha bile guzeldir diye dusunuyorum. Yazin ben gunes kremi kullanimina cook cok onem veriyorum gunes isini almak evet onemli D vitamini icin ama gerektigi kadar cildinizi gunese karsi tamamen savunmasiz birakmak cok cok yanlis direkt kanser riski cildinizdeki lekeleri falan saymiyorum lekeydi ben olusumuydu bunlari zaten yapiyor cildiniz yaniyor caniniz aciyor bunu geciyorum kanser riskine karsi lutfen kendinize cok dikkat edin yagli pehlivan gibi hissetseniz de surun oyle gezin:D umarim sizler de kullanimina cok onem veriyorsunuzdur hepinize kocaman sevgiler!

4 yorum: