19 Mayıs 2016 Perşembe

The Body Shop Renk Açıcı Damla

Herkese merhabalar! 
Bu aralar cook meshur olan bi urunden bahsetmek istiyorum sizlere bi anda cok meshur olan The Body Shop'un Renk acici damlasi.
 Oncelikle sunu soylemeliyim ki beyaz tenli cok acik renkli olan kisilerin ortak problemidir bu fondoten bulunmaz bb bulunmaz oyle aman aman casper beyazi falan da degil piyasadaki en acik renkli seyler bile sanirsiniz esmerlere gore yapiliyor yeni yeni daha acik renkli urunler cikartmaya basladilar ama hic hos degildi bu durum benim adima illa yuzum daha koyu olurdu ya da urunu nokta kadar surmek zorunda kalirdim ki bu durum cok can sıkıcıdır. 
BloggerImageTam bu tarz sikayetlerimin arttigi donem bu urun cikti karsima aslinda zaten Mac face and bodyi almayi dusunuyordum ama bir turlu almamistim merak ederseniz onun da bembeyaz bir rengi mevcut 120ml 109 tl bakmak isteyenler varsa bakabilirler.
Bu urunu alma sebebim soyledigim gibi bb kremlerimin rengini acmak elimde olan asla kullanamadigim fondotenlerimi kullanilir hale getirmekti( hos fondoten kullanmiyorum ya neyse) 
Zaten ana amac bu fakat neden face and body degil de bu derseniz bunun fondotenin yapisini degistirmedigi yaziyordu face and body ise su gibi kivami degistirebilir diye endiselendim ve boyu cok buyuk oldugundan kullanamam dedim. Bu urun ise 15 ml lik kucucuk cam bir sisede. Damlalikli olarak kullaniyorsunuz benim gercekten hayat kurtarici urunum oldu. Bu ara ne kadar sadece goz altlarimi kapatip ciksam da bb surdugum donemde inanilmaz isimi goruyor. Istediginiz kadar acik bir ton elde edebiliyorsunuz 1 damlasi fondoteninizi/ bb kreminizi yarim ton aciyor ben buyukce bir damla damlatip bb kremden de elimin ustune biraz alip karistirip uyguluyorum sonuc mukemmel BloggerImageyapisi bu sekilde ne cok sivi ne de cok kati
BloggerImageElimin ustunde dagitildiginda sonuc bu sekilde ten rengime nerdeyse uyum sagliyor ama fotografta gorundugu kadar degil biraz daha beyaz dogal olarak tek basina uygulandigi icin.
BloggerImageBu sekilde bir damlaligi mevcut ama damlaligi tek kelimeyle berbat otesi.
BloggerImageRengi bu sekilde face and body kirec beyaziyken bu coook cok ucuk pembe gibi beyaz hatta. Urunu gercekten cok seviyorum cok cok is goruyor fakat ambalajiyla alakali o kadar buyuk sorunlari var ki icindeki urun ne kadar isimi goruyor ne kadar seviyorsam ambalajindan bi o kadar nefret ediyorum. 
Bi kere verdiginiz paranin yarisi cope gidiyor neden derseniz o urunun yarisi ziyan olacak bu belli hem damlalikli hem cam hem de urunun yapisi geregi asla tamami kullanilamayacak bu birinci kotu ozelligi
Damlaligi o kadar kotu ki sıkmaya calisirken sinirlenirseniz yirtarsiniz ben korkuyorum acikcasi urunu elimde evirip cevirip isitip damlaligi acmadan icindeki urunden almasini sagliyorum ters cevirip yapiyorum bunu bazen cok urun aliyor siz de damlalikla zorlanmiyorsunuz ancak bu sekilde normal bir sekilde damlaliktan almak cok zor.
Bunlari alirken bilmiyor muydum derseniz evet ben biliyordum bile bile aldim hem denemek icin hem yapisi hem de miktari icin. Eger bu urunu pompali ambalajda cikarmis olsalardi emin olun hepimizin cok daha fazla isine yarardi ya da su alttan yukari dogru cikaran sistemle fondotenin ziyan olmadigi mekanizmadan bahsediyorum. Boyle olsaydi amenna basimin ustunde yeri var ama bu kadar sevdigim bir urunun ambalajinin bu sekilde olmasi malesef hic hos bir durum degil. 
Body shoptan 65 liraya aldim bunu aldigim gun gidip degistiricektim damlalik yuzunden ama bitek benim urunum icin gecerli degilmis dedigim gibi isitarak kapagini agmadan ters cevirip urunu damlaliga alarak yapabiliyorum anca. Ayrica da saga sola cok bulasiyor damlalik dolayisiyla lutfen ambalajini degistirsinler insanlara eziyet etmesinler:D
Ben tum bunlari bilerek sirf urun icin satin aldim urunumun kaliciligini yapisini degistirmedi hatta tek basina bile kendi yapisi cook guzel kusura bakmayin cok uzun bir yazi oldu ama bu kadar sevdigim demirbasim olmus bir urun icin hepsinden bahsetmeliydim. Biter mi bilmiyorum cok az kullaniyoruz bildiginiz gibi bir iki damla gibi ama biterse sanirim Mac face and body beyaz alirim o akip kokup bulasmiyor en azindan.
Bir sonraki yazimda gorusmek uzere hoscakalin!

11 yorum:

  1. Bende baya aramıştım bu ürünü. İnternetten ne zaman baksam stokta yoktu. Damlalık olayı hakikaten faciaymış. Teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de normal magazasindan satin almistim damlalik olayi gercekten cok kotu urun ne kadar islevselse ambalaji o kadar kotu malesef

      Sil
  2. Baya detaylı yazmışsınız teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. güzel yazı için teşekkürler, bu ürünün bir veli nimet olduğunu düşünüyorum. yanlış alınan ten ürünlerini çöpe atmaktansa bu şekilde geri kazanmak çok iyi bir seçim oalcaktır, ben kullanmadım hiç ama renk skalası gazabına uğrarsam düşünmeden alırım =) elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim:) kesinlikle bb kremlerimi bunsuz uygulamiyorum hicbir zaman bir de ambalaj sorunu olmasa iyice bas tacim :) benden de sevgiler:)

      Sil
  4. Mac Face and Body fondöten olarakda cok tavsiye ediliyor zaten, bende bu yaz icin alacagim artik meraktan catliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunu bitirebilirsem mac alacagim sanirim boyutu cok buyuk olsa da daha kullanisli fiyat olarak da cok daha uyguna geliyor buna gore muhakkak bak inanilmaz ise yariyor bu urunler:)

      Sil
  5. Canıııııım sen nerelerdesin çok özledim seni! Keşke instagramda da olsan :( Bu ürünü ben çok merak ediyorum ama fiyatından dolayı almaya yanaşmadım hiç. Yazını okuduktan sonra dedim fiyatına değiyor demek ki. İndirim zamanı bakılmalı kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralardayim caniim yaziyorum oyle arada:) hic sosyal medya kullanmiyorum biliyosun ben de merakla bekliyorum yazilarini almanyada neler yapiyorsun merak ettigimiz kozmetik marketleri falan boyle bu tarz yazilarin olsa ne sahane olur! Kuzeyi cok ozluyorsundir muhakkak gorunce sıkıştır patilerini benim için! Kesinlikle canim ben indirimsiz aldim herturlu deger parasina tek derdim ambalaji malesef ki

      Sil
    2. 2 aydır Türkiyedeyim canım açıköğretim sınavlarına geldim. Kuzey'le bol bol hasret giderdik iyi sarıldı bacaklarıma :D Anladın sen bir köfte kuzusuu sahibi olarak :D Dönünce o tarz yazı yazmayı planlıyorum. Şu an çok bıkkınım hiç yazı yazasım gelmiyor. Toparlanacağım kısa sürede :*

      Sil