4 Mayıs 2016 Çarşamba

Son zamanlarda okuduklarım/İzmir Kitap Fuarı Alışverişi

Merhaba kızlar! Çok uzun zamandır yazmıyorum bildiğiniz üzere blogumu da oldukça özledim! Dilerseniz aldıklarıma bakalım mı?
BloggerImageSon zamanlarda bunları aldım aslında bi bu kadar daha var ama malesef yanımda değiller şu an yazıyı güncelleyip sonradan elşeyeceğim:)
Öncelikle biz kitap fuarına ancak son gününde gidebildik erkenden gitmesek giremeyecekmişiz o kadar kalabalıktı. Benim için bi gelenektir Bursa'da her yıl istisnasız büyük keyifle giderdim bikaç senedir gidemiyordum İzmirdekine ilk kez gitme şansım oldu neden bilmiyorum Bursadaki guar sanki daha güzel oluyor:) 
Zaten kitap fuarından sadece 3 kitap aldım çünkü internetten yaptığım alışveriş daha uyguna gelecekti göz önünde bulundurup almadım:)
BloggerImageAh Kalbim kitabını uzun süredir istiyordum bunu fuardan 10 liraya aldım bir annenin hamileyken aldatılmasıyla başlayan hayatını sanırım komik bir şekilde ele alıyor okuyan herkes sevmişti bakalıö ben sevecek miyim:)
Marslı ise bi furya bilirsiniz sevdiceğim filmime gidip bayılmıştı bu tür hiç okumadım filmi izlemeden başlamak için iyi bir seçenek diye düşündüm D&R indiriminden 10 tl di.
Agafya kitabı biraz tarihi bir roman bi bakıma aşk kitabı sanırım yine aynı indirimden 10 tl ye aldım.
Bob'un Dünyası bayıldığım bayıldığım bir seri kedi köpek deyince zaten deli olan ben bunu almamak kendime haksızlık olurdu😄 Bitirmek üzereyim şu an çok güzeldi hayvanseverseniz kediniz varsa ya da köpeğiniz şiddetle tavsiyemdir 10 tl D&R indiriminde 
BloggerImageLocke Lamoranın Yalanları uzun süredir merak ettiklerim  arasindaydi soylemis miydim bilmiyorum fantastik okumak istiyorum Harry Potter haricinde fantastik okumuslugum yok he bi de Alacakaranlik serisi:D Cok yakinda Yuzuklerin Efendisi serisini almayi dusunuyorum zaten.
Bu kitabi da fuardan 20 liraya aldim izledigim kisiler oldukca begenmisti aldim bakalim nasil cikacak:)
Cennetin Rengi: inanilmaz guzeldi okudum coktan bitti 7.50 liraya Kipadan kitap bolumunden almistim zaten arkadya yayinlarinin kitaplarini cok severim ben hayati inanilmaz guzel baslamis bi kadinin cocugu oldugunda kizinin kanseriyle baslayan olaylari anlatiyor gorurseniz mutlaka alin cok guzeldi.
Aylak Adam bi klasik zaten okunmasi gerekenlerdeydi benim icin cok klasik okumadigimi fark ettim cok da guzel bi kitap oldugunu biliyorum aldim gitti 10 tl ye aldim
Insan Neyle Yasar-Tolstoy  bu kitabi da uzun suredir istiyordum fuardan aldim 8-10 lira bir seydi  incecik bir kitap kisa sure icerisinde okuyup bitiririm diye dusunuyorum.
BloggerImageVe son olarak okuyup bitirdigim Beki Ikala Eriklinin Meleklerle Yasamak Kitabi aslinda basta inanilmaz guzel gelmisti meleklerle yasamanin mucizelerini aslinda onlarla hep iletisim kurabilecegimiz bunun hayatimiza getirdigi sanslardan bahsediyor kitap ama bazi sayfalarda baya iste oturup muhabbet ediyor gibi bunu da cok normal bir sey gibi anlatmis iste meleklerin agzindan cikan laflar bize anlatiliyor gibi aslina bakarsaniz kitapta soylediklerini denedim hatta koftenin yaninda tuy bile buldum kitabin arasina koydum bi iki sey daha oldu ozetle okuyun siz karar verin insani cok mutlu hissettiren bi kitap bunu soyleyebilirim:) 10 tldi yine bu da.
Benim aldiklarim bu kadardi simdi elimdeki kitabi bitirmek uzereyim hadi siz secin sonraki okuyacagim kismi hangisini sectiginizi yorumlarda benimle paylasirsaniz cok sevinirim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder