5 Mayıs 2016 Perşembe

Nascita Mini Makyaj Süngeri

Merhaba kizlar! Son zamanlarda hepimizin cok sevdigi makyaj sungerlerine bir de kucukler eklendi biliyorsunuz. Oncelikli olarak Beauty Blender yesil mikro sungerlerini cikardi ciktigi gunden beri cok merak ediyorum fakat almadim elimde cokca sunger oldugundan sungerlere gercekten bayiliyorum! 
Ancak bugun ulkemizde uretim yapan Nascita markasinin standini gorunce o markanin mikro sungerlerinden deniyim dedim bana sorarsaniz da iyi ettim!:)
BloggerImage BloggerImageSungerin ambalaji ve islatilmis-kuru hali bu sekilde. Aslinda ilk elime aldigimda sungerin yapisinin cok sert oldugunu dusundum Dorty Works markasinin sungeri gibi geldi is yapmaz bu dedim ama onyarginin ne kadar kotu oldugunu bi kez daha anlamis oldum zira tam anlamiyla bayildim! 
Sunu soylemeliyim ki islatinca sunger oldukca buyudu ve yumusadi elimdeki en iyi sunger Real Techniques ve yurtdisi markasi olan Ebelin sungerler kadar yumusak olmasa da oldukca yumusakti.
BloggerImageBakin bu islak halinin ne kadar yumusadigi
BloggerImageBu da kuru halinin ne kadar yumusadigi. Fotografa cok yansitabildigimi dusunmuyorum ama oldukca fark var zaten bana onyargimi yiktiran da bu oldu sunger islaninca yapisi oldukca degisti. Ben gercekten cok memnun kaldim goz cevrenize tamamen oturuyor cok puruzsuz yayiyor fiyati da 15 lira ve bunun tek sungere gore soyle bir avantaji var sungerler mini de olsa sonucta icinde 2 adet bulunuyor bu da demek ki 6 ay kullanabiliyorsaniz ya da 1 yil bir sungerle idare edebiliyorsaniz onu kullanip sonra diger mini sungere gecebilirsiniz mini sungerlerin boyle bir avantaji var fiyatini daha cok hakettiklerini dusunuyorum.
BloggerImageNascita internet sitesinden satin alabiliyorsunuz diye biliyorum ama benim gibi standini gorurseniz ya da urunlerini satan bir dukkandan da alabilirsiniz ben de cok tesadufen gordum ama iyi ki gormusum diyorum simdi gercekten cok memnun kaldim zaten son kalmisti oldukca satilan bir urun oldugu icin:) hepinize kocaman sevgiler sonraki yazimda gorusmek uzere!

10 yorum:

  1. ya inanılmaz şrinler ben de istiyorum bunlardan :D güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sirin olduklari kadar da guzeller bugun bikez daha kullandim ve bundan sonra olmazsa olmaz listemdeler keske watsons gratis falan satsa sahane olurdu:) cok tesekkur ederim Evrimcim:)

      Sil
  2. Göz altı içi çok ideal boyutu ve de çok tatlılar :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Performanslari da sahane ben gercekten cok begendim tam oturuyorlar goz altina cok tesekkur ederim canim:)

      Sil
  3. Önyargılarımız yok mu ah ah :D Güle güle kullan canım satan bir yer bulursam denemek isterim mutlaka kapatıcı sürerken çok kullanışlı oluyor bu minnoşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim:D kesinlikle o kadar guzeller ki bayildim ben gercekten ben de tesadufen standini gordum kocaman bi markette bi de internette satislari var diye biliyorum:)

      Sil
  4. Gördüm kaç kere blog yazsalarda okusam güvenilir birileri diyordum teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil bu guzel yorumun icin ben cok tesekkur ederim!:)

      Sil
  5. Çok sevimliler. Almamak için zor duruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda alabilirsin gercekten bosa degiller iki tane ya bi de cok uzun zaman gidicek ondan:)

      Sil