7 Mayıs 2016 Cumartesi

Essence Cream Camuflage Concaeler/ Krem Kamuflaj Kapatici

Merhabalar! Kapatici manyagi olan ben sizler icin bugun essence camuflage kapaticisini bi inceliyim dedim bakalim neler dusunmusum.
BloggerImageAmbalaji bu sekilde biraz Bobbi Brown'ın  kapatıcı kitini andırıyor ama onda bir tarafı pudraydı. Bu kapaticiyi youtube da ovulmesi uzerine aldim ama sahsim adina soylemek gerekirse sonucu tam bir husrandi bana gore.
BloggerImageBeyaz isik dolayisiyla rengi oldugundan biraz acik cikmis bu urunu Gratis'ten satin aldim baska renk de yoktu tek renk sandim ama arkasini hafif kazitinca 10 numarasi oldugunu gordum:D
BloggerImageOncelikle rengi bana koyu bunu belirtmeliyim yapisi nemli gibi gorunebir ama goz altinda bende hemen pudralasti acik rengi kullanabiliyorum sadece goz altlarimda morluklar oldukca fazla oldugu icin koyu rengi de kaldirabiyorlar morluk ortme acisindan fakat bu o kadar kotu bir kapatici ki aninda kuru kuru duruyor goz altlariniz pudrayla sabitleseniz daha da beter evlat olsa sevmem o derece:D artik evde falan bi sekilde kullanip bitiricem ama disarda asla kullanmiyorum.
Sivilce ortme deseniz onda da basarili degil zaten ten rengimden koyu yuzumde kullaninca yer yer koyuluk var gibi pek de hos olmayan bir goruntuye sebep oluyor goz altlarimda da sadece morluklarin oldugu kisma degil biraz cevresine gecersem yine daha da yorgun durmama sebep olabiliyor.
BloggerImageBakin iki rengi de gostermeye calistim dedigi gibi bundan cok az daha koyu renkteler. Goz altlariniz yagliysa alin diyebilirim ancak onun haricinde normal goz altlarina sahipseniz malesef onermiyorum hele kuru goz cevreniz varsa asla onermiyorum 10 lira fiyati var almak isteyenler Gratislerde bulabilirler.
Sonraki yazimda gorusmek uzere!

4 yorum:

  1. Benim göz çevrem kuru hemen uzaklaşıyorum bu üründen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok iyi edersin malesef ben de oyle evde surersem belki ama kullanamiyorum malesef:)

      Sil
  2. cok istiyordum denemek ama normal göz cevresine sahipseniz uzak durun deyince tırstım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef hiç kullanmaya değmeyecek bir ürün aynı fiyatlara bundan çok daha iyi kapatıcılar var zaten:)

      Sil