24 Ekim 2016 Pazartesi

Meybelline Age Rewind Concealer/Goz Alti Kapaticisi

Merhaba kizlar! 
Bugun hepiniziiin heryerde milyonlarca kez gordugu ancak henuz ulkemize gelen gelmese de cogu kisinin yurtdisindan getirttigi bir urun basta yazmayacaktim. Herkes biliyor herkes zaten kullandi bir de benim yorumuma gerek yok diye ama urunu bu kadar sevip bu kadar bayilinca yazmamak olmaz dedim.
BloggerImageUrun  bu sekilde bendeki light rengi basta koyu gelir diyordum gorselde de oldugundan biraz koyu cikmis zaten. En acik tonu herzamanki gibi ulkemize yine getirmemisler ama cuk oldu bu gercekten bir acik tonu daha aydinlik gosterirdindoye dusunuyorum ama bu renge bu urune bayildim ben!
BloggerImageUrunun ambalaji bildigimiz kapaticilardan birazcik farkli cevirerek aciyorsunuz pitir pitir ses cikartiyor acilirken:D ustu de sunger aplikatorlu cok cok hijyenik degilmis gibi geldi ama o kadar guzel uygulama sagliyor ki ben ciddi anlamda bayiliyorum.
BloggerImageBu ilk kullandigimda sungerin geldigi hal:D ama gercekten cok guzel uygulatiyor.
Ve urunun kremsiligine gercekten inanamadim sanki kapatici surmus gibi degil de goz alti kremi surmus gibi nemli nemli yapti goz altimi asla kurumadi pul pul durmadi. Denemek icin sabitlemeden kullandim tabi ki bu kadar kremsi oldugu icin inanilmaz kalici degil ama pudrayla sabitlediginizde tum gun duracagini dusunuyorum. 
BloggerImageGordugunuz gibi rengi bu sekilde bana koyu gorunuyor evet ama goz altlarimda morluk problemi oldugundan o kadar guzel o kadar aydinlik duruyor ki.
Ayrica icerigindeki goji berry de cabasi bu aralar pek meshur olmustu herkes bilir kucuk kucuk meyvecikler boyle😄
Benim goz cevremde nasil durdugunu bir gorelim isterseniz.
BloggerImage BloggerImageIki farkli isikta farkli netlikte fotograf koydum ki gorebilesiniz diye. Goz cevreme ne kadar iyi uyum sagladigini gorebiliyor musunuz. O kadar aydinlik yuzun tamamini o kadar saglikli gosteriyor ki. Hayatim boyunca vazgecmeyecegim urunlere bi tane daha ekledim sanirim.
Ben bunu iki gun once Watsonstan aldim 30 lira verdim Gratiste sanki 22 lira gibi gordum diye hatirliyorum ama orda light rengi olmayinca watsonsa baktim vardi ama 30 liraydi alla alla dedim herhalde baska seyin fiyatini gordum.
Basta eve giderken ya gittim 30 lira verdim 10 lira daha koyup mac ten de kapatici alabilirdim fiyata bak Meybelline icin fazla degil mi yurtdisindakiler ne kadar ucuza aliyor bla bla diye kendimi bi guzel azarladim. Hem alirim hem giderim gibisinden😂 sonra denedim Allahim dedim nasil guzel biseysin sen. Yine olsa yine veririm indirime girer mi bilmiyorum. Fit me serisinin geldigini duyunca bir baktim da klasik fit me kapatici gelmemis gelmeyecekmis de malesef ben de direk bunu aldim zaten istiyordum. Sadece cabuk bitecekmis gibi geliyor ama bittikce kesinlikle alinacak.!Umarim hepinize faydali bir yazi olmustur:)

17 Ekim 2016 Pazartesi

Balea Terma Su Incelemesi

Merhabalar!
Bugun birazcik uzulerek de olsa bu urunu sizlerle mutlaka paylasmak istiyorum. Uzulmemin sebebiyse inceleyecegim urunun malesef Turkiyede bulunmamasi Almanyada ya da D&m magazalarinda bulabilirsiniz ben bir yurtdisi seyahatimde almistim.
BloggerImageUrun bu sekilde kocaman bildiginiz Deodorant boyutunda yanin150 ml hatta deodorantlarin arasinda buna da bir bolum acmislar son birkac tane kalmis baska raflarda da varmis ama yine ayni sekilde azdi cok giden bir urun anladigim kadariyla. Ben 3 levaya almistim yani 6 lira gibi bir sey oluyor Rossmanlardaki Rival De Loop markasinin hydro spreyine gore hem fiyat hem de gramaj olarak daha uyguna geldigi icin 2 tane almistim.
Iyi ki de 2 tane almisim nitekim biri bitmek uzere.
BloggerImageDaha once fix plus haric hic termal su kullanmamistim asiri gereksiz gelirdi bana. Aman allahim suya da yuzume sıkmak icin para mi vereyim derdim😄 ama gel gor ki oyle degilmis. Ilk yine su gibidir sandim sonra uygulamaya basladikca cildimde bi yumusaklik bi yatistirma kizarikligim varsa azaltma sivilcem cikmissa onu yatistirma. Hastasi oldum ve vazgecilmez urunlerim arasina girdi kendisi.
BloggerImageBen bunu genelde tonik gibi uyguluyorum. Yeri geliyor makyaj sugerimi banyoya gidip islatmaya useniyorsam onu islatmak icin kullaniyorum yazin da sıkça serinlemek amacli kullandim. Aman yarabbi o ne guzellik:D Eger ki ulasabilenler varsa siddetle oneririyorum mutlaka bakin.
Ozellikle sevgili Viva ve Bakimlii Bayan alin anacim alin o kadar diyorum😄
Yurtdisina gidene getirtmeye deger bulur musunuz bilmiyorum ama ben cok severek kullaniyorum cok uygun fiyatli soyledigim gibi de bu kullandigim ilk termal su. Yok yok yalan attim galiba 😄bi marka yollamisti karisik birkac urunun oldugu bir paket e le baslayan ama onda bu etkileri alamamistim o cidden su gibiydi.Bu bana etkileri de boyle oldugundan inanilmaz memnun kaldim. Rivla de loopu kullanmadim kullananlariniz varsa ve baska onerebileceginiz termal sular da varsa onerilerinizi bekliyorum!:)

15 Ekim 2016 Cumartesi

Bee Beauty Yaban Igdesi Ozlu Goz Cevresi Kremi

Herkese tekrardan merhaba!
Bugun sizlere cok severek kullandigim bir goz kreminden bahsedecegim nispeten dogal icerikli:)
BloggerImageBee beauty markasinin anti aging kremi. Bu markayi Gratislerde bulabilirsiniz yeni cikan bir seri ben gectigimiz indirimde hakkinda tek kelime bilgi bilmiyorken arastirmadan cok spontane bir sekilde urunu alip kasada buldum kendimi😄
BloggerImageUrun gordugunuz gibi dogal bitki ozlerimdne uretilmis sulfat,paraben gibi maddeleri icermiyormus. Benim ilk dikkatimi ceken sey urunun 25 ml olmasiydi kocaman gercekten tup seklinde bir ambalajda. Malum goz gremleri 15 ml mi gectigini gormuyoruz e bu de 33 liradan 16-17 liraya dusmusken almak istedim soyledigim gibi hicbir bilgim yoktu fakat o kadar memnun kaldim ki.Yaban igdesi ozleriyle zenginlestirilmis krisiklik karsiti oldugunu soyleyen bir urun. Yalniz dikkatinizi cekiyorum kirisiklari giderir ya da iste goz cevresini aydinlatir gibi iddilarinasla yok tek iddiasi nemlendirme ve cok da iyi yapmis bu konuda diger vaatleri verip hicbir sey yapamamaktan cok daha iyidir. 
Nemlendirmesi o kadar guzel ki masaj yaparak surdukten birkac dakika sonra eliniz goz cevrenize giderse boyle kadife gibi pamuk gibi oluyor goz cevreniz. Inanilmaz iyi nemlendiriyor.
Kivamini da gostermek istiyorum sizlere.
BloggerImageBu sekilde cok koyu cok kati degil ama incecik de degil.
BloggerImageKivami bu sekilde goz cevresini sahane nemlendiriyor.
BloggerImageKrem olusabilecek kirisikliklari engellemeyo vaadediyor sadece soyledigim gibi bunu da nemlendirmeyle gerceklestiriyor ama o kadar guzel nemlendiriyor ki. Yalniz sunu belirtmeden gecmek istemiyorum oldu gozunuzu kasidiniz istemeden gozunuze kacirdiniz kremi goz cevrenizden gozunuzun icine kacti gercekten rahatsiz edici acitabiliyor iyice iyice emilene kadar hatta mumkunse surdukten sonra goz cevrenizle ugrasmayin sadece nemlendirmesinin keyfini cikarin derim ben.
BloggerImageDedigim gibi krem 25 ml piyasadaki gider kremlerle karsilastirdiginizda fiyat olarak indirimsiz hali bile cok uyguna geliyor normal fiyati 33 tl ben indirimde 16 ya da 17 liraya aldim cok memnunum ambalaji da tup seklinde oldugundan dolayi hijyen acisindan da iciniz rahat ediyor ben oldukca memnunum almak isteyenler bi goz atabilirler:)

12 Eylül 2016 Pazartesi

Philips IPL Essential BRI861/00 Lazer Epilasyon Cihazi Incelemesi

Merhaba kizlar! Cook uzun sure oldu farkindayim ara ara cok sevdigim yararli buldugum seyleri yazmak istiyorum bu da onlardan bitanesi oncelikle yazinin basinda belirtiyorum ki asl sponsorlu bir yazi degil hos olsaydi da kendi fikrimi her zaman belirtirdim ama tamamen uzun suredir planladigim urunu kendim satin aldim saticinin linkini isterseniz yaziya dahil edebilirim.
Ve simdiden de belirtmek istiyorum ki epey uzun bir yazi olacak umarim sıkılmadan okursunuz en ince ayrıntısına kadar bahsetmek alacaklara faydali olmak istiyorum takdir edersiniz ki bu cihazlar epey pahali ve herkes parasini neye yatirdigini bilmek isteyecektir.

23 Temmuz 2016 Cumartesi

Yurtdisi Drugstore Alisverisi/ Drugstore Haul

Merhabalar 1 haftaligina yurtdisina geldim ve burdaki D&m kozmetik magazasindan alisveris yaptim ne zaman buraya gelsem buraya girmek icin can atiyorum aslinda bizim Rossmandan cok da farkli degil acikcasi ama yine de Turkiye'de olmadigi icin buyuk zevkle dolasiyor insan:)
BloggerImageAldiklarimin genel gorunumu bu sekilde makyaja dair hicbir sey almadim hem ihtiyacim olmadigindan hem de hepsi turkiyede var zaten.
Ama bu aldiklarim hem bir tanesi bile Turkiyede yok (yalan nivea var) hem de hepsi cok guzel kaliteli oldukca uygun fiyatli seyeler.
Bunlarin yaninda 3 parca daha urun var fakat onlari daha sevdicegimden alamadim ona da birkac bir sey soylemistim ama olsun sorun yok gosterdiklerim de yeterli zaten:)
BloggerImageSimdi burdan baslayalim ven bulgar levasi olarak yazacagim siz kisa hesap gordugunuz rakami 2 ile carpin burda malesef paramizin degeri cok dusuk eskiden 2 kati fazlaydi ama su an malesef durum boyle.
Ebelin 140'li makyaj temizleme pamugu: 1.85 levaydi actigim gibi bayildim hic bu kadar saglam yuvarlak pamuk gormemistim petek gibi dokusu var ve ulkemizde gercekten bunun gibisi yok zaten ben genel olarak Ebelin urunlerine bayiliyorum hatta bugun 2 adet daha alacagim.
Balea limette&aloe vera dus jeli: Balea markasina bayiliyorum Rossmandaki Isana markasi gibi dus jelleri ayrica sahane daha once coconat nektarin li olanina bayilinca bunlarin da kokusu o kadar ferah taze ki almadan edemedim ama asil bu kokuyu alma sebebim biraz da Body Shopun yesil cayli serisinin kokusuna benzemesi o seriyi biz ayila bayila kullandigimiz icin malum body shop dus jelleri de bunlara bakis hic uygun degil bunlari almak istedim 2 adet aldim 2 ser levaydi indirimli hali 1.99 levaydi. Yurtdisinda yasiyorsaniz muhakkak alin performanslari sahane.
Nivea Diamond Volume Care Sac Spreyi: acikca soylemek gerekirs esac spreyi hic kullanmiyorum ama nivea urunlerine zaafim var e az olsun kaliteli olsun diye de nivea aliyorum 2 yil once yine nivea almistim 1 parmak bile azalmamistir burda da ulkemizden daha uyguna gelince almak istedim kokusu o sahane nivea kokusu cunku. 5 levaya satin aldim 10 liraya denk geliyor ulkemizde minimum 22 liraya satiliyor oldukca karliya geldi bence.
Cien Yuz Tonigi: Bunu da alma sebebim tamamiyle ambalaji 3 levaya satin aldim lotus cicekli kokusu cok guze etkisini de cok sevdim bu bitince diger tonikletimi icine koyarim diye dusundum iyi de ettim:)
Balea Wasser Spray: Bu bildigimiz termal su ve o kadar ama o kadar sevdim ki Rossmanda da satiliyormus orda 10 lira diye biliyorum ve kalmiyor ne zaman baksam tukenmis oluyor burda da bizim paramiza gore 6 liraya geldi ve Rossmandakinden daha iyi bundan da bugun bitane daha alacagim:) cildimi resmen rahatlattigini hissettim cok cok sevdim 3 leva gobi birseydi.
Nivea Man Pure Impact: Bu tabi ki Beyhan'a iki tane aldim ona spora giderken cok sevdigini bildigim icin zira urun uc islevli sac yuz dus jeli olarak kullaniliyor e tasimak icin cok islevsel pratik urun bana gore aldigim iki cesit de ulkemizde yoktu ayrica da %50 indirimle cok uyguna aldim bizim paramizla tanesi 6 liraya gelmis oldu. 
BloggerImageGorseldekilerin zaten 3 uni yazdim Nivea Manlerden 2 adet ve iki cesit aldim demistim. 
Diger bayildigim bi urun
Balea Pink Pomelo Deodorant: Baleanin meyveli deodorantlari oldugunu biliyordum ama daha yeni gordum hepsi guzeldi ama bu o kadar sahane o kadar tatliydi ki basta bana boyle sekerli sakizlar olur ya tutti frutti gibi onlar gibi gelmisti ama turuncgil kokusu diyebilirim greyfurt kokusunun eksi tatli karisik hali daha guzel olanaz heralde hem ulkemizdeki klasik deodorantlara gore miktari yuksek 200 ml bu. 3.10 levaya aldim hatta o kadar sevdim ki gittim bitane daha satin aldim :) korumasini da oldukca begendim.
Nivea Lip Butter Coconat: Bu cesiti turkiyede gormemistim kokusu cok guzel performansini zaten hepiniz biliyorsunuz bu da 3.10 levaydi elimde tonla lip balm olmasina ragmen sirf ulkemizde yok diye aldim.
 Dedigim gibi daha alacagim cok begendigim bikac urun var stoklarini yaptiktan sonra rahatlarim zaten:) Alisverisim bu kadardi yurtdisinda yasayanlar mutlaka bunlara daha once bakmayanlar icin bakmalarini oneriyorum:) Hocakalin bir sonraki yazimda gorusmek uzere!

22 Temmuz 2016 Cuma

Isana Young Active Clear Yagli Ve Akne Problemi Olan Ciltler Icin Krem

Merhabalar!
Uzun zamandir yazmiyorum biliyorum fakat son zamanlarda cok severek kullandigim urunler birikti bunlardan en sevdigim hayat kurtaricim olan kremi de bugun sizlerle paylasmak istedim.
Bu kremi rossmanda dolasirlen tesadufen gordum hep bakardim bakip gecerdim oyle ama o ara cildim de surekli bana problem cikariyorlen denemekten zarar gelmez mantigiyla aldim.
Cilt problemimi de sizlere kisaca aciklayayim ki kremin neye iyi gelip neyi duzelttigini daha iyi anlayabilin.
BloggerImageKremin ambalaji bu sekilde cildimdeki o zamanki sorunlara gelecek olursak. Cildime saniyorum gunes kremleri agir geliyordu surekli tek tuk sivilce problemi surekli bir siyah nokta sorunu benim bunlari temizlemem sonrasinda yuzumun kipkirmizi olusu bir sivilcenin gecip digerinin cikmasi gercekten canimi cok sıkmıştı son dönemlerde. Hal böyle olunca ben bu ürünü bir deniyim dedim. 
BloggerImageÜrünu alma sebebim oncelikli fiyatini gormem cok uygun bulmam ve tam cildime uygun olabilir dihe dusunmemdir. Zira urun sadece 10 tl indirimsiz fiyati bu indirimde cok daha uyguna geliyor. Ayrica urunun vegan olmasi da oncelikli tercih sebeplerimden ve isana markasina gercekten guveniyorum fiyatlarinin uygun olmasina bakmayin su unlu markalardan asla asagi kalir yanlari yok hatta bence daha guzel.
Ayrica urun 50 ml ama soyle soylemeliyim ki inanilmaz konsantre bir urun elinizdeki 50 ml kremlerden iki tane gibi dusunun cok cok az kullanmak yeterli oluyor ve o kadar guzel nemlendirmesi var ki yapisini simdi sizlere gosterecegim.
BloggerImageBu gorselde krem yogun gibi duruyor ama asla yogun degil losyon gibi bu krem nasil bu kadar nemlendirebilir nasil bu kdar yumusatabilir diyorsunuz. Kokusunun guzel oldugunu soyleyemem fakat kotu de degil.
Icinde salisilik asit ve cinko iceriyor ve cilt kremlerinde sivilceli hassas ciltler icin cinko o kadar onemli ki ilk kullandigim gun cildimde kizarikliklar vardi aninda gecirdi sabah uyandigimda cildim cok duru cok guzedi.salisilik asitin etkisi zaten sivilceler yagli cilt uzerinde tartisilmaz hepimiz biliyoruz artik gecirici etkisinin oldugunu.
Tabi ki mucizevi degil tabi ki halen cildimde tek tuk bazen sivilce cikabiliyor(kendi yuzumden siyah noktalara asla dayanamayip temizliyorum cildim kizarip tepki olarak sıktığım yerde sivilce çıkarıyor) ama bu sivilcelerin cok cok daha cabuk gecmesini kizarikligini ertesigune yok etmeyi hala basariyor.
BloggerImageBakin yapisi bu kadar hafif aslinda ve ne kadar nemlendirdigine inanamazsiniz dolayisiyla cok cok az uygulama yapmaniz onemli oyle ki kuru ciltleri bile gayet guzel nemlendirir oyle soyleyebilirim size.
Kremin vaadi sivilce ve aknelerin cikmasini onlemek yagli ciltler icin yaziyor ustunde benim cildim yazin karma yagliya donuk kisin normal ama kis gunu bile bu krem benim cildimi cok iyi nemlendirecegini bildigimden kullanmaya devam edecegim. Urun vazgecilmez urunlerim arasina girdi cildin iyilesmesini gercekten cok hizlandiriyor soyledigim gibi sivilcem tabi ki cikiyor ama hemen geciriyor sivilce daha kucukken buyumesini engelleyip ertesi gune kucultuyor. Basta almasa miydim onca kremim var dedim ama hepsini koseye attirdi bana. Tek handikapi ambalaji kapagi cevirmeli dolayisiyla zor uygulama sagliyor ambalaji yenilense sahane olur gercekten bayiliyorum bu kreme. 
Umarim cilt yapisi benimle benzer olanlar bir kez sans verir bu urune baska insanlar da benim aldigim sonucu gorebilecekler mi gercekten cok merak ediyorum. Hepiniz sevgiyle kalin.

15 Haziran 2016 Çarşamba

Garnier Ambre Solaire Koruyucu Süt(Güneş Kremi) 30 Faktör

Merhabalar! Malumunuz havalar inanilmaz sicak ve ben gunes kremi surmeden asla ve asla disari cikmiyorum yuzum icin ayri vucudum icin ayri gunes kremi kullaniyorum daha sonra kullandigim kremlerle alakali bir yazi da yazacagim sizlere fikir olmasi amaciyla.
BloggerImageBunu ben alali 1-2 sene oldu sanirim memlekete gittigimde yanima gunes kremi almamisim sanirim t-shop isimli bir kozmetik marketiydi ve inanilmaz uygun fiyata cok guzel seyler satan bir kozmetik magazasiydi ama her ilde yok sanirim.
BloggerImageBi kere en once sunu soylemek istiyorum ki gercekten sut gibi bir yapisi var iceriginde yag barindirmadigini soyluyor ki bu benim icin cok cok guzel bir ozellik yapisi gercekten sut gibi ve misler gibi bir kokusu var yazi sevmememe ragmen bu kokuya gunes kremi kokusuna bayiliyorum boyle deniz kenarini serin serin esen ruzgar ferah havayi ifade ediyor sanki o yuzden gunes kremi kokusuna hem onem verir hem de cok severim:)
Cildimizi UVA ve UVB isinlarina karsi koruyor icerigindeki  Mexorly xl ve mexorly sx sayesinde gunes isinlarina karsi cildimizde bir filtre gorevi goruyor. Ve inanilmaz bereketli bir urun bana gore.
BloggerImage30 faktorluk koruma ozelligi var az degil mi diyeceksiniz ben de 50 aramistim alirken ama yoktu ve aralarindaki fark 50 faktorun daha uzun sure koruyuculugunun bulunmasiymis emin degilim yaniltmak istemem ama 50 faktorde biraz daha cok kimyasal oluyormus bu koruma suresini daha uzun tutabilmek icin bunu bildigim halde vucudum icin kullandigim krem ve daha yeni satin aldigim yuz gunes kremi 50 faktor.
Ama 30 faktorun de oldukca yeterli oldugunu soyleyebilirim sizlere hatta soyle soyliyim gecen haz tatile gittigimizde doga tatiliydi bol yuruyuslu babamlar baya pancar gibi olmasina karsin ben yine gittigim gibi donmustum:D 
BloggerImageKivami bu sekilde ciltte hic beyazlik birakmiyor cok uygun fiyatli ve ben Garnier urunlerini zaten cok seviyorum o yuzden severek guvenle kullaniyorum aslinda yukarda da yazdigim gibi sadece yuz icin kullanilan bir gunes kremi degil seyahat boy bir krem bu simdi bulabilir misiniz bilmiyorum ama ben hep yuzumde ve boynumda kullandim hicbir sorun yasamadan kullandim hic sivilce yapmadi hic yuzume agir gelmedi cok da memnun kalarak kullaniyorum bunun aynisini bulamasaniz bile bu serinin yuz icin olani daha bile guzeldir diye dusunuyorum. Yazin ben gunes kremi kullanimina cook cok onem veriyorum gunes isini almak evet onemli D vitamini icin ama gerektigi kadar cildinizi gunese karsi tamamen savunmasiz birakmak cok cok yanlis direkt kanser riski cildinizdeki lekeleri falan saymiyorum lekeydi ben olusumuydu bunlari zaten yapiyor cildiniz yaniyor caniniz aciyor bunu geciyorum kanser riskine karsi lutfen kendinize cok dikkat edin yagli pehlivan gibi hissetseniz de surun oyle gezin:D umarim sizler de kullanimina cok onem veriyorsunuzdur hepinize kocaman sevgiler!

14 Haziran 2016 Salı

Son Zamanlardaki Alışverişler

Merhabalar! Son zamanlarda o kadar cok alisveris yaptim ki aklima gelen en son aldiklarimdan bazi seyleri koydum ufaktan da yorumlariml sizlerle paylasmak istedim.
Finaller bitti haliyle bos zamanlarim bol bu ara tabi ramazanin da verdigi bi yorgunluk var malum havalar da cok sicak Allah herkese kolaylik versin diyorum. Bu kadar sicak olmasi sebebiyle de hicbir sey yapasim malesef gelmiyor. Daha cok ic karartmiyim yazimiza gecelim mi:D
BloggerImageAlisverisimin genel gorunumu bu sekilde ekstra gosterecegim bir iki bir sey de var:)
BloggerImageSimdi surdan bir baslayalim:)
La Roche Possay leri geciyorum bu ikiliyi detayli inceledigim bir yaziyi sizlerle cok yakinda paylasacagim.
Watsons 50+ yuz gunes kremini gecenlerde watsonsta gezinirken tesadufen gordum evet ihtiyacim yoktu elimde de yuz gunes kremlerim vardi 2 adet fakat ikisi de 30 faktordu ve bb krem dahil yazin asla bir sey surmeyip yuzumu asla gunes kremsiz birakmadigimi dusunursek ve su anda da deli gibi kullandigimi dusunursek bosa degilmis diyorum yapisini kokusunu oldukca sevdim 18.50 liraydi indirimde aldigimda hatta gecen haftasonu da iki defa 1 alana 1 bedava kampanyasina cikardilar kacirmayin alin derim
Yves Rocher Lotus Cicekli Roll-on bunu sirf yuz yikama jelini hediye verecek diye aldim ama vermediler kokusuna da pek bayilmadim fiyatina gore de basarili degil ama kokusu kalici diyebilirim allahtan terleme ter kokusu gibi problemlerim hic olmadi o yuzden asagi yukari bana tum rool onlar ayni indirimli 12.50 lira fiyati vardi.
Fa lotus roll-on iste bu basarili diyebilirim bunu birkez kullandim o da kokusunu merak ettigim icin ama baska cesitini uzun zamandir kullaniyorum cidden basarili hem de fiyati 3 kusur ya da 4 lira ama a101 den alirsaniz:D
Pastel ojeler 27 numara ve be cool ikisi de cok begenerek aldigim renkler oldu 1 alana ikinci %50 indirimli kampanyasiyla alindi
Yves Rocher Muge Cicekli parfum oncelikle kokusu muazzam muazzam ama verdiginiz 80 lira tamamiyle cop neden mi kolonya kadar bile kokusu ustunuzde kalmiyor asla 70 kere de ustunuze boca etseniz cik sıktığınız an var 5 dk sonra yok bitince kokusuna bayilsam da uzulerek alamayacagimi soylemek istiyorum.
BloggerImageLe Petit Marsellias nin su yeni cikan dus jeline allahasen bi bakin ya bakin yani Beyhanimla watsonsta dolasiyorduk aa bak yeni cikmis dedim kokladik bayildik tam yazlik ferah ferah bitkisel ama cok guzel ama erkek parfumu gibi de sanki birazcik ama o dogal kokusunu dustaki ferahligini sevdim oyle serinletici degil kokusu ferah bi koku 1 alana 1 bedava var 10 tl buyuk boy alacaktik ama kalmamis!!
Bioblas Sarmasik Ozlu Sampuan restorex sampuanimdan sonra eminim cok daha memnun kalicam tek kelimeyle restorexten nefret ediyorum bioblas markasini hep cok sevdim o cok sevdigim koku da var bunda yine 10 liraydi.
Tresan Biberiye Ozlu Sampuan Biberiyenin kokusunu bilmem bilir misiniz ama birebir tamamen biberiye bir kez biberiye yagi kullandiysaniz demek istedigimi anlarsiniz tamamen dogal koku sacimi arindirsin haftada 1 bunu kullanirim diye aldim saci gicir gicir yapiyor tresan markasini gercekten cok seviyorum.16 lira indirimli hali
BloggerImage BloggerImageNiyeyse sari oje askim kabardi hayatimin hicbi aninda sari oje surmedim :D neden istedim bilmiyorum daha soft bi sari istemistim aslinda hani muz rengi gibi:D bu daha koyu ama yine de tatli ve top coatini su an daha bir sevdim flormara siz de bi goz atabilirsiniz 7 tl.
Note 03 Coral Allik seftali boyle bir turuncumsu seftali alligim hic yoktu ve yakisir da bana neden yoktu anlamadim uzun sure oldu alali deli gibi kullandim cok memnunum zaten Note markasini cok seviyorum indirimde 15 liraya almistim.
Meybelline Color Tattoo Cream De Nude bu rengi artik duymayaniniz mi var indirimsiz aldim dusunun :D 20 lira indirimsiz hali mac painterlye on basar painterlyi hiiic sevmiyorum ama o kadar para verdim diye dolap bekliyor oyle malesef.
BloggerImageSon zamanlarda su Hama boncugu olayina taktik iki gun cilginlar gibi hama boncuklariyla ugrastik
BloggerImage BloggerImageBunlar da yaptiklarimizdan bazilari guzel olanlari tabi ki Beyhan yapti da caktirmayin simdi:D gercekten eglenceli ama bizim gibi abanirsaniz cok cabuk sıkılırsınız ikeadan 25 lira boncuklara 5 lira da tablosuna verdim gercekten eglenceli bir hobi biz cok eglendik:)
BloggerImage BloggerImage BloggerImageBunlar da Body Shop alisverisi yesilcaylilar beyhanin magazada cok sevmisti ama sevmekte hakliymis her an elinden almam soz konusu:D parfum de benim yesil cayli body butter serisi 50 liraydi bu kutu da onun cok kaliteli kutusu ben cok sevdim kapagi da miknatisli parfum ise 40 lira parfumu magazada sevmistima ama malesef simdi sevemedim 
BloggerImageBunlar da sevdicegime yurtdisindan aldirdigim sungerler aynisindan bende vardi eskiden hatta gecen yaz ya da onceki yaz bahsetmistim yurtdisi alisverisimde kullandigim en guzel en yumusak sunger dir ayni umutla aldim ama goruntusu dahi degismis eskisi bb nin gorunumunun birebiriydi ama mor olan efsane guzel eger alacaksaniz lutfen morunu alin zira ayni sunger olmalarina ragmen aralarinda daglar kadar yumusaklik farki var.
Alisverislerim boyleydi dogal yag alisverisim falan da oldu ama onlari gostermeye gerek duymadim hepinizi kocaman opuyorum sevgiyle kalin!

19 Mayıs 2016 Perşembe

The Body Shop Renk Açıcı Damla

Herkese merhabalar! 
Bu aralar cook meshur olan bi urunden bahsetmek istiyorum sizlere bi anda cok meshur olan The Body Shop'un Renk acici damlasi.
 Oncelikle sunu soylemeliyim ki beyaz tenli cok acik renkli olan kisilerin ortak problemidir bu fondoten bulunmaz bb bulunmaz oyle aman aman casper beyazi falan da degil piyasadaki en acik renkli seyler bile sanirsiniz esmerlere gore yapiliyor yeni yeni daha acik renkli urunler cikartmaya basladilar ama hic hos degildi bu durum benim adima illa yuzum daha koyu olurdu ya da urunu nokta kadar surmek zorunda kalirdim ki bu durum cok can sıkıcıdır. 
BloggerImageTam bu tarz sikayetlerimin arttigi donem bu urun cikti karsima aslinda zaten Mac face and bodyi almayi dusunuyordum ama bir turlu almamistim merak ederseniz onun da bembeyaz bir rengi mevcut 120ml 109 tl bakmak isteyenler varsa bakabilirler.

7 Mayıs 2016 Cumartesi

Essence Cream Camuflage Concaeler/ Krem Kamuflaj Kapatici

Merhabalar! Kapatici manyagi olan ben sizler icin bugun essence camuflage kapaticisini bi inceliyim dedim bakalim neler dusunmusum.
BloggerImageAmbalaji bu sekilde biraz Bobbi Brown'ın  kapatıcı kitini andırıyor ama onda bir tarafı pudraydı. Bu kapaticiyi youtube da ovulmesi uzerine aldim ama sahsim adina soylemek gerekirse sonucu tam bir husrandi bana gore.
BloggerImageBeyaz isik dolayisiyla rengi oldugundan biraz acik cikmis bu urunu Gratis'ten satin aldim baska renk de yoktu tek renk sandim ama arkasini hafif kazitinca 10 numarasi oldugunu gordum:D
BloggerImageOncelikle rengi bana koyu bunu belirtmeliyim yapisi nemli gibi gorunebir ama goz altinda bende hemen pudralasti acik rengi kullanabiliyorum sadece goz altlarimda morluklar oldukca fazla oldugu icin koyu rengi de kaldirabiyorlar morluk ortme acisindan fakat bu o kadar kotu bir kapatici ki aninda kuru kuru duruyor goz altlariniz pudrayla sabitleseniz daha da beter evlat olsa sevmem o derece:D artik evde falan bi sekilde kullanip bitiricem ama disarda asla kullanmiyorum.
Sivilce ortme deseniz onda da basarili degil zaten ten rengimden koyu yuzumde kullaninca yer yer koyuluk var gibi pek de hos olmayan bir goruntuye sebep oluyor goz altlarimda da sadece morluklarin oldugu kisma degil biraz cevresine gecersem yine daha da yorgun durmama sebep olabiliyor.
BloggerImageBakin iki rengi de gostermeye calistim dedigi gibi bundan cok az daha koyu renkteler. Goz altlariniz yagliysa alin diyebilirim ancak onun haricinde normal goz altlarina sahipseniz malesef onermiyorum hele kuru goz cevreniz varsa asla onermiyorum 10 lira fiyati var almak isteyenler Gratislerde bulabilirler.
Sonraki yazimda gorusmek uzere!

5 Mayıs 2016 Perşembe

Nascita Mini Makyaj Süngeri

Merhaba kizlar! Son zamanlarda hepimizin cok sevdigi makyaj sungerlerine bir de kucukler eklendi biliyorsunuz. Oncelikli olarak Beauty Blender yesil mikro sungerlerini cikardi ciktigi gunden beri cok merak ediyorum fakat almadim elimde cokca sunger oldugundan sungerlere gercekten bayiliyorum! 
Ancak bugun ulkemizde uretim yapan Nascita markasinin standini gorunce o markanin mikro sungerlerinden deniyim dedim bana sorarsaniz da iyi ettim!:)
BloggerImage BloggerImageSungerin ambalaji ve islatilmis-kuru hali bu sekilde. Aslinda ilk elime aldigimda sungerin yapisinin cok sert oldugunu dusundum Dorty Works markasinin sungeri gibi geldi is yapmaz bu dedim ama onyarginin ne kadar kotu oldugunu bi kez daha anlamis oldum zira tam anlamiyla bayildim! 
Sunu soylemeliyim ki islatinca sunger oldukca buyudu ve yumusadi elimdeki en iyi sunger Real Techniques ve yurtdisi markasi olan Ebelin sungerler kadar yumusak olmasa da oldukca yumusakti.
BloggerImageBakin bu islak halinin ne kadar yumusadigi
BloggerImageBu da kuru halinin ne kadar yumusadigi. Fotografa cok yansitabildigimi dusunmuyorum ama oldukca fark var zaten bana onyargimi yiktiran da bu oldu sunger islaninca yapisi oldukca degisti. Ben gercekten cok memnun kaldim goz cevrenize tamamen oturuyor cok puruzsuz yayiyor fiyati da 15 lira ve bunun tek sungere gore soyle bir avantaji var sungerler mini de olsa sonucta icinde 2 adet bulunuyor bu da demek ki 6 ay kullanabiliyorsaniz ya da 1 yil bir sungerle idare edebiliyorsaniz onu kullanip sonra diger mini sungere gecebilirsiniz mini sungerlerin boyle bir avantaji var fiyatini daha cok hakettiklerini dusunuyorum.
BloggerImageNascita internet sitesinden satin alabiliyorsunuz diye biliyorum ama benim gibi standini gorurseniz ya da urunlerini satan bir dukkandan da alabilirsiniz ben de cok tesadufen gordum ama iyi ki gormusum diyorum simdi gercekten cok memnun kaldim zaten son kalmisti oldukca satilan bir urun oldugu icin:) hepinize kocaman sevgiler sonraki yazimda gorusmek uzere!

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Son zamanlarda okuduklarım/İzmir Kitap Fuarı Alışverişi

Merhaba kızlar! Çok uzun zamandır yazmıyorum bildiğiniz üzere blogumu da oldukça özledim! Dilerseniz aldıklarıma bakalım mı?
BloggerImageSon zamanlarda bunları aldım aslında bi bu kadar daha var ama malesef yanımda değiller şu an yazıyı güncelleyip sonradan elşeyeceğim:)
Öncelikle biz kitap fuarına ancak son gününde gidebildik erkenden gitmesek giremeyecekmişiz o kadar kalabalıktı. Benim için bi gelenektir Bursa'da her yıl istisnasız büyük keyifle giderdim bikaç senedir gidemiyordum İzmirdekine ilk kez gitme şansım oldu neden bilmiyorum Bursadaki guar sanki daha güzel oluyor:) 
Zaten kitap fuarından sadece 3 kitap aldım çünkü internetten yaptığım alışveriş daha uyguna gelecekti göz önünde bulundurup almadım:)
BloggerImageAh Kalbim kitabını uzun süredir istiyordum bunu fuardan 10 liraya aldım bir annenin hamileyken aldatılmasıyla başlayan hayatını sanırım komik bir şekilde ele alıyor okuyan herkes sevmişti bakalıö ben sevecek miyim:)
Marslı ise bi furya bilirsiniz sevdiceğim filmime gidip bayılmıştı bu tür hiç okumadım filmi izlemeden başlamak için iyi bir seçenek diye düşündüm D&R indiriminden 10 tl di.
Agafya kitabı biraz tarihi bir roman bi bakıma aşk kitabı sanırım yine aynı indirimden 10 tl ye aldım.
Bob'un Dünyası bayıldığım bayıldığım bir seri kedi köpek deyince zaten deli olan ben bunu almamak kendime haksızlık olurdu😄 Bitirmek üzereyim şu an çok güzeldi hayvanseverseniz kediniz varsa ya da köpeğiniz şiddetle tavsiyemdir 10 tl D&R indiriminde 
BloggerImageLocke Lamoranın Yalanları uzun süredir merak ettiklerim  arasindaydi soylemis miydim bilmiyorum fantastik okumak istiyorum Harry Potter haricinde fantastik okumuslugum yok he bi de Alacakaranlik serisi:D Cok yakinda Yuzuklerin Efendisi serisini almayi dusunuyorum zaten.
Bu kitabi da fuardan 20 liraya aldim izledigim kisiler oldukca begenmisti aldim bakalim nasil cikacak:)
Cennetin Rengi: inanilmaz guzeldi okudum coktan bitti 7.50 liraya Kipadan kitap bolumunden almistim zaten arkadya yayinlarinin kitaplarini cok severim ben hayati inanilmaz guzel baslamis bi kadinin cocugu oldugunda kizinin kanseriyle baslayan olaylari anlatiyor gorurseniz mutlaka alin cok guzeldi.
Aylak Adam bi klasik zaten okunmasi gerekenlerdeydi benim icin cok klasik okumadigimi fark ettim cok da guzel bi kitap oldugunu biliyorum aldim gitti 10 tl ye aldim
Insan Neyle Yasar-Tolstoy  bu kitabi da uzun suredir istiyordum fuardan aldim 8-10 lira bir seydi  incecik bir kitap kisa sure icerisinde okuyup bitiririm diye dusunuyorum.
BloggerImageVe son olarak okuyup bitirdigim Beki Ikala Eriklinin Meleklerle Yasamak Kitabi aslinda basta inanilmaz guzel gelmisti meleklerle yasamanin mucizelerini aslinda onlarla hep iletisim kurabilecegimiz bunun hayatimiza getirdigi sanslardan bahsediyor kitap ama bazi sayfalarda baya iste oturup muhabbet ediyor gibi bunu da cok normal bir sey gibi anlatmis iste meleklerin agzindan cikan laflar bize anlatiliyor gibi aslina bakarsaniz kitapta soylediklerini denedim hatta koftenin yaninda tuy bile buldum kitabin arasina koydum bi iki sey daha oldu ozetle okuyun siz karar verin insani cok mutlu hissettiren bi kitap bunu soyleyebilirim:) 10 tldi yine bu da.
Benim aldiklarim bu kadardi simdi elimdeki kitabi bitirmek uzereyim hadi siz secin sonraki okuyacagim kismi hangisini sectiginizi yorumlarda benimle paylasirsaniz cok sevinirim!