21 Aralık 2015 Pazartesi

Küçük Siyah Kedi

Merhaba kızlar! Çok boşladım farkındayım ama çok da içimden gelmedi niyeyse yazmak bu ara bloglar çok okunmuyor diye düşünüyorum sanırım ama eski düzenime döneceğim merak etmeyin:)
    Bugün benim derdim başka ben sorucam siz yanıtlayacaksınız tabi isterseniz:) Yazıyı yazma sebebim başlıktan görüldüğü üzere kedi. Uzun zamandır kedi sahiplenmeyi düşünüyorduk köpeğimiz zaten var ve taparcasına seviyorum onu o gerçekten tam bi dost ne söylesem anlıyor ne istesem yapıyor kerata anne ve babasından başka kimseyi de asla dinlemiyor havamı da atarım:D
Sözün özü Köfteye kardeş bakıyorduk diyebilirim:D
 Kedilerden açıkçası hep çok korktum boyum kadar köpeğe hanimiş gıdısı nünününü diye sevip bi gram da korkmazken o kedilerin panterimsi kıhhhhhh seslerinden o tırnaklarından hep çok korktum. Şimdi iki çocuğumu da size gösteriyim :)
Bu dünya güzeli kız kılıklı oğlum benim.Kız kılıklı dediysem de yanlış anlaşılmasın huyu suyu yumuşak başlılığı söz dinlemesi başınabuyruk olmayışıyla kız kılıklı diyorum normalde erkek köpeklere hep zıttını söylerler hep kuzu bu köpek yerine kuzu bakıyoruz derim ben canım oğluma:)
Çoook özeldir çok asildir çok da şebelektir:)
Çok mutludur en önemlisi yüzünü güldürür insanın köpek güler mi demeyin güler:) Köftem bitanedir herkesle de arası pek iyidir:)   (İpana reklamı değildir:D)
  Şimdi sıra diğer bebekte
Bu da benim küçük panterimin ilk günü ciddi anlamda panterin küçük versiyonu gibi yüzü asilliği.
4 aylık bir yavru aşağı yukarı ayını doğumunu ya da yaşını bilmiyorum sokaktan çünkü bu simsiyah patilerinin altı burnu dahi simsiyah bombay melezi olduğunu düşünüyoruz çünkü fotoğrafta yansımasa da tüylerinin parlaklığına inanamazsınız ve bombay ırkının tüm özelliklerini taşıyor tabi ki benim umrumda mı değil:D Sonuç olarak sokaktan can kurtardım ve asla ırkını da önemsemiyorum çok sağlıklı inanılmaz kıpır kıpır bir yavru henüz çok şeyi yok ama her şeyden oyun çıkarmasını nasıl da biliyor inanamadım. Eve getirdiğimde bu uslu yavru yıkamak istememle tamamen savunma amaçlı daha doğrusu kaçmaya çalışırken beni yırttı. Şaka yapmıyorum ve abartmıyorum bildiğiniz parçaladı beni ama asla kasti değil sadece sudan kaçmaya çalışırken ben sokmaya direttim o kaçtı ben direttim sonuc Whiskey 1 Derin 0 (iki isimli hem miskin hem viski olabiliyor:D)(siyah kedinin iki kotu ozelligi var karanlikta gorunmuyorlar ve cok toz belli ediyorlar:D)
Bakın bu ilk kendime pansumanım yalvardı sudan çıkmak için bu çok canımı yaktı bunun haricinde çeşitli yerlerde 20 ye yakın yara bıraktı çizik ağlayacaktım abartmıyorum:D
Çok canım acıdı bildiğiniz gibi değil ama görseniz tamamen benden yardım istediğini bana tırmanmaya sudan çıkmaya çalıştığını görürdünüz sonuç olarak bu güzellik yıkandı bebekler gibi koktu meğer kediler ne güzel kokarmış bütün gece gırr gurrr mırrr sesler çıkardı.
Kumuna hemen alıştı ne temizlermiş meğerse o bana ben ona alışmaya çalışıyoruz.
Köfteyle tanıştı mı diyeceksiniz yok tanışmadı orası tam bir muamma bakalım neler olacak.
Bu kedinin tek kötü özelliği çok sıcakkanlı ama anladığım kadarıyla insanlar ya da başka canlılardan eziyet görmüş çok az iki gözünün üstünde tüy eksikliği var aşıları şu anlık tam devamıyla da ilgileneceğim. En kısa sürede de kısırlaştırılacak zaten.
Tek sorunu ilk ayakta gördüğünde ya da ayağa kalktığınızda korkuyor alışacaktır zamanla dediğim gibi tahmin ettiğim kadarıyla sokakta kötü muamele görmüş bebek ama nasıl sırnaşık nasıl sırnaşık kucağımda bir uyuyuşu var görseniz:D Her şeyi oyun yapıyor sessiz miyavlamıyor asla bi tuvalette işi bitince gel anne temizle gibisinden bağrıyor:D
Göz rengi de bir değişik resimde yeşil çıkmış ama kaliteli bir çekim olsaydı kehribar rengi sarı gözleri içinde yeşil küçük hare var değişik çok çok güzel bir kedicik bence. Ama anormal davranışları var mesela kıpırdayan her şeye pusu kurup dalma gibi özellikleri var bu bir ayak da olabilir yorgan da çok komik uyuyor.:D Ama sizden yardım istediğim konuysa kedi bakımı nasıl olmalı doğrusu nasıl bu çok aç bi yavru sürekli yemek istiyor en basitinden yemek yerken mümkün değil rahat vermiyor sürekli hişştt hayır yapmak zorunda kalıyorum mutfağa asla sokmuyorum ne biliyim gece gün içinde pijama giyiyor olsam bile onu mutlaka yatarken değiştiririm gibi doğrusu böyle daha sağlıklıdır diye düşünüyorum tüy dökmüyor şu an ama öyle yapıyorum sanırım Köfteden kalma bi alışkanlık.
Heee unutmadan kedim de dişi bu arada bakmayın ismine tipine falan tam bi hanımefendi olacak ablaları. Kucak haricinde asla uslu durmuyor yavru oluşundan sanırım sürekli mır mır gurr gıırr  gibi sesler çıkarması da hoş bir şey olsa gerek hem de tuzlu çerez gibi küçücük bi şey taşıması da kolay bunu :D Köfte ben kadar asla bir yere götüremiyoruz arabada da Azer Bülbül gibi titriyor. B*k varmış gibi:D Bu çok rahat ama sağa sola bakıyor ama hep bi muzurluk peşinde kısacası ben sevdim bu kedi fikrini bi kere bakımı kolay aman tü tü maşallah şu an yardırıyor evin içinde moda giriyor aksiyon filmi çekercesine hareketler saldırmalar atlamalar bana değil cansız her şeye özetle küçük panterim böyle gerçekten panter yavrusu olduğunu düşüyorum ciddiyim He bi de televizyon izliyor bu İşte benim stilim falan baya ilgisini çekti :D Böyle benim söyleyeceklerim önerilerinizi fikirlerinizi bekliyorum a canlar a dostlar!

19 yorum:

  1. ilk bir hafta kadar göstermemeni öneririm hem kedisi hem köpeği olan bir blogger olarak odanın kapısından göster kısa aralıklarla eve ve köfte ye alışır ben öyle yapmıştım şimdi birbirlerini yiyorlar :)) kedi yıkamak için de banyoya mama ıslak olandan koyarsan onu alıştırabilirsin birde su sesi olamayacak korkuyorlar :) Geçmiş olsun ellerine çok üzüldüm:) Maşallah viski ye :)Tüyü kadar ömrü olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bilgigim kadariyla zaten kopeklere kedilere cok aliskin bi kediymis kopegin ustunde falan uyurmus hatta :) ama daha tanisma gerceklesmedi tabi:)korkmak ne demek uc bucuk atiyor:D kedi kumunun oldugu tuvalette gun icinde kumunu temizledim ellerimi yikiyorum tabi bu pesimde suyu actim bakti soka ugradi yavrum ve kacti su sesini duydugu gibi:D insallah insallah cok tesekkur ederiz:) elim de gecer kisa zamanda bi suya degince sorun oluyor o kadar olur zaten:)

      Sil
  2. Merhabalar:)Öncelikle hem kedi hem de köpek beslediğimi belirtmek istiyorum.Şu an evimizi kedimiz Patik hanım ile paylaşıyoruz.Kendisi İran kedisi fakat tekir kedi beslemişliğim de çoktur.Bir kedimin ismini veterinerimiz panter koymuştu çünkü inanılmaz asabi idi.Nasıl olduğunu iyi bilirim.Yıllar geçti üzerinden ama hala kollarımla tırnak izlerini taşıyorum:)Öncelikle kedi bakımı köpekten çok çok çok daha kolay.Eşim titizlik hastası olmasına rağmen kedimize adeta aşık ve birlikte uyuyorlar.Temizlik açısından hiççç kaygınız olmasın.Tüy dökmeleri de asla köpekler kadar göze batmıyor.Ki çok iyi bilirsiniz goldenların tüyleri fena dökülür.Onun yanında kedinin ki gözünüze görünmez bile.Agresif davranışarına gelince;kedilerin bir yanı her zaman vahşidir.Kendilerini korumaya almak için mutlaka tırnaklarını göstereceklerdir.Tek yapmanız gereken hiçbir konuda üstüne fazla gitmemek ve evde onun için son derece huzurlu bir ortam hazırlamak.İnanın evde bir tartışma varsa psikolojileri anında bozulabiliyor. Malesef kediler evin efendileri:)O size göre değil siz ona göre davranmalısınız.Yemek konusuna gelince bizim kedimiz de inanılmaz obur.Oda yavru iken yemek yerken bizi asla rahat bırakmazdı.Evde mutlaka birinden çekinmeli.Bu konuda birini görevlendirin:)Bizde bu görev eşimin.Masaya çıkmaya çalışırsa şşşşşş diye sert bir şekilde uyarın gerekirse bağırın ilk başlarda asla umursamaz ama öğrenecektir çok zorlarsa yemek yerken mutfağa almayın ama bu kez de salonda vs. size hiçbirşey yedirtmez.Asla yılmayın dediğinizi yapana kadar uyarın:)Biz mama olarak advance kitten kullanıyoruz son derece besleyici.Mama dışında asla birşey vermiyoruz.Çok yalvarırsa yemek yerken bir parça peynir yada yoğurt o kadar:) Kedi ve köpeğin anlaşmasına gelecek olursak;ailem ile birlikteyken ailemin evinde golden cinsi aynı sizin köpeğinize benzeyen bir bebeğimiz vardı.Sokaktaki kediler ile çook iyi anlaşırdı. Goldenlar cins olarak zaten son derece uysallar.Köpeğin kediye zarar vereceğini düşünmüyorum.Siz bence kediden köpeğinizi koruyun fakat biran evvel tanıştırın ki kediniz daha fazla büyümeden kabullensin.Bol şans:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar guzel uzun uzun yazmissiniz ne kadar bilgilendirici oldu benim icin bilemezsiniz:) bu bebek kopeklere zaten allahtan aliskin cok da tatli:) asabiyet problemi aslinda hic yok neler yaptim hayvana severken gikinicikamadi:D tirnaklarini kestim ki kimse bu islemi bugune kadar ona yapmamis ben isirir falan saniyodum bi iki makasla oynamak istedi( her seyle oynamak istiyor) sonra ben izin vermeyince kapadi gozu uyumakta karar kildi:) cok sevindim banyo harici ki banyoda da kurtulmaya calismisti sadece bilerek bir sey yapmadi hicbir asabiyetini gormedim ama yuzunun tam bi kucuk panter oldugu dogru :) yemek konusunda da inanilmaz inanilmaz obur surekli ac neresine yiyecek ki diyorum kasla goz arasinda atladi tabagima ben onu alirken o da agzinda bi spagetti tanesiyle uzaklasti onu da birakmak yok hem gidiyor hem de birakmiyor tuttugu yemegi:D sadece bizim Kofte kedileri cok sevmez o da ameliyatliyken kediler mamalarini sevdiler buyudugunden beri bi hazetmez kedilerden ama kardesine alisacaktir elbet kedi icin de gerekli durumlarda ikac etmeye her zaman dikkat ediyorum ki alissin coook tesekkur ederim beni aydinlattiginiz icin :)

      Sil
  3. Ben o kızı yerim! O Köfte'yi de yerim!!! Harika bir şey yaptın Derin bir canı sokaktan alarak.. Çok sevindim hem Whiskey hem sen adına çok ama çok seveceksin kedili hayatını eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmez mi insan kadife gibi tuyleri var ufacik Kofteyi her istedigimde kucagima alamiyorum diye bu da hep havalarda garibim ucuyor surekli bi minciklaniyor tarafimdan bisey de demiyor :) kedi kisirlastirma icin de kyle soyluyorlar ilk kizginliga girince ya da sonrasinda diye tabi ki onun sagligi onemli bikac gun miyavlama duyabiliriz sanirim:)disi hayvanin tek kotu yani da kisirlastirinca erkek gibi degil hemen kalkamiyor icim acir benim ama en iyi sekilde bakarim:)cook tesekkur ederim Dilekcim bilgilendirdigin icin:)

      Sil
    2. Mini bir ek bilgi daha, buarada açıktan yoruma yazıyorum mail atmıyorum belki bu yazıyı okuyan dişi kedi beslemek isteyenler olur onlar da bilgilensin diye, dişi kedilerde lösemi hastalığı erkek kedilere oranla daha sık görülüyor özellikle de çiftleşme bunun nedenlerinden biriymiş o yüzden lösemi aşısını yaptırmadan çiftleşmemesine özen gösterilmeliymiş kısır da olsa. Neyse son artık başka yazmayacağım :)

      Sil
  4. Derin buarada 8 aydan önce sakın kısırlaştırma kediyi. Henüz fonksiyonlarını tamamlamadığı için zarar verebilirmiş. Ben de bekliyorum Platon 8 aylık olsun diye aklımdayken bunu da paylaşayım dedim :)

    YanıtlaSil
  5. canım benim geçmiş olsun cok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim caniim gecti gitti bile:)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Yemin ederim okuduğum en samimi blogsun ya öldüm okurken gülmekten ahahahahah :D yaptığın çok güzel bir şey bir hayvanı sahiplenmek tebrik ederim... Ben daha lise 3'e gidiyorum ama üniversitede öyle hayallerim var bakalım inşallah. Blogunu takibe aldım sen de benimkine bir göz atabilirsen çooook mutlu olurum sevgiler ^^
    Blogumun adresi: tekboynuzlupanda.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh cok tesekkur ederim cok sevindim yorumunu gorunce:) ben de hep isterdim ama universiteye gecince kismet oldu dedigin gibi pek mumkun olmuyor lisedeyken:) bloguna da hemen goz atiyorum benden de kocaman sevgiler!:)

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba blogumda çekiliş yapıyorum ve bu ilk çekilişim, katılırsanız çok memnun olurum, sevgiler http://mutlugunlugum.blogspot.com.tr/2016/01/ilk-cekilisim-kisiye-ozel-ahsap-tablo.html

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Blog keşif etkinliginden geldim ve blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba. Blog keşif etkinliginden geldim ve blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil