2 Aralık 2015 Çarşamba

Kocaman Alışveriş!Kitap Alışverişi,Rossman,Watsons,Gratis,Avon

Merhaba kızlar bitenlerin ardından alışverişimi paylaşacağımı sizlere söylemiştim ve bugün bunu yapmak üzere bilgisayarın başına geçmiş bulunuyorum :)Uzun vadede yaptım bunları 2 ay falan sanıyorum:)
Alışverişimin genel şekli bu şekilde son anda eklenen iki üç parça ürünüm var ama altta ayrı görsel olarak onları da paylaşıyor olucam:)

Görseller için lütfen kusura bakmayın çekerken çok kaliteli duruyordu ama malesef yine ışığın azizliğine uğramışım.
İlk olarak Doğa markasının ayak bakım tuzundan bahsedicem hoş neyinden bahsedicem bilmiyorum:D Yeni aldım babamların yanına giderken dinlenme tesisinde gördüm indirimdeymiş ayak mantarı egzama terleme problemi gibi sorunlarda işe yarayıp aynı zamanda ayakları dinlendiriyormuş 5 lira bir şeydi ondan almak istedim.Ama sonra fark ettim ki sadece 3 kullanımlıkmış o aradaki üzüntü ne siz sorun ne ben anlatayım bi de babama baba yarısını bırakayım mı falan diyorum:D
2-Alterra Doğal Şampuanlar: İki adet şampuan aldım niye aldım hiç bilmiyorum elimde bi milyon tane bekleyen şampuan olduğunu düşünürsek ama doğal bir şeyler kullanmak istedim ufak bir saç dökülmem var biri kafein ve biotin içeriyor ki bu da saçı güçlendirir dökülmesini önler ve hızlı uzatır diğer de papaya ya da mangoluydu volüm veren bir şampuan kokusu şahane.
Kafeinli olanını bir kez denedim saçları oldukça sert yapıyor ama işe de yarıyormuş gibi geldi bakalım ilerleyen zamanlarda neler olucak. 200ml 7 lira fiyatları da.Rossmanlarda bulabilirsiniz.
3-Benri Leylak Mini Aseton:Yine Bursa'ya giderken almıştım o kadar mı güzel kokar büyük boylarını da satmıyorlar 1 ya da 2 lira.
4-Sandy Hijyenik El Temizleme Jeli:Gün içerisinde bir çok kedi köpek sevebiliyorum ve otobüslerden nefret ediyorum asla demirlerine tutunmak istemiyorum bu durumlarda önce bi ıslak mendille ellerimi silip ardından bu daha temiz ferah hissettiriyor.4 lira sanırım.
5-İnstut Esthederm Sprey:Geçtğimiz haftalarda Portakalrengi.com sitesinden denemem için gönderilen ürünlerden biriydi ben bunu tonik gibi kullandım maden suyu gibi doğal bir ürün zannediyorum termal su gibi düşünebilirsiniz.
6-Nivea El,Yüz,Vücut Kremleri: Nivea soft zaten çok sevdiğim kremlerden yanındaki özellikle yüz için şahane o yüze kullanılır mı be demeyin deneyin ve görün:D Biri 8.50 büyük olan küçük nivea soft 4.50 tl ve bunların yanında nivea lip butter hediyeydi gratiste geçen ay:)
7-Catrice Sunrose Avenue Allık: Cidden inanılmaz güzel bir allık ambalajına vurulup aldım çantada allık taşımak istiyorum küçük olsun derseniz bu o boyundan büyük ambalajı yok çok güzel bence ışıltılı bir allık şahane güzel duruyor 13 lira fiyatı ve Rossmanda Catrice ürünü alana yanındaki volüm veren rimeli hediyeydi daha doğrusu ben seçtim oje ya da ruj da tercih edebilirdim.
8-Catrice The Giant Maskara: Yukarıda da söylediğim gibi bu bana bedavaya gelmiş oldu çok güzel bir maskara normal fiyatını bilmiyorum geçen ayın kampanyasında denk getirmiştim ben.


9-Benri Kulak Çubuğu: Çoğu insan sevmez ama ben çok seviyorum makyaj temizleme de falan da çok işe yarıyor 2  liraydı sanırım.
10-Loreal Triple Active Eyes Göz Kremi: Bunu sevgili sevdiceğime aldım ben bu kadar bakım yapıyorken o da yapsın dimi ama:D Şaka bi yana düzenli göz kremi kullanımına başlamalıydı benim en çok sevdiklerimden olan kremi ona almıştım geçen gratis indiriminde.
11-Benri Islak Bebek Havlusu: Çantada küçükler çabucak bitiyor derseniz tam size göre kasada satılıyor genelde ıslaklığı falan da çok güzel cidden havlumsu hoş bir yapısı var 1 liraydı.
12-Benri Şeffaf Yara Bantları: Çok sevdim gerçekten çok güzeller görsel açıdan da diğerlerine nazaran çok daha tatlılar bence 2 lira.
13-Annagaspi BB Krem: Portakalrengi.com tarafından denemem için yollanan bir diğer ürün leke karşıtı olduğunu vaadediyor ten rengime biraz koyu ama az miktarda uygulayınca tam oturuyor biraz zamanla. Düzenli kullanmadığım için şu anlık herhangi bir yorumum yok ama kapatıcılığı falan oldukça yeterli bana göre.
14-Medobiotin Biotin Kapsülleri: Ufak bir saç dökülme sorunum vardı bunun için Biotin haplarından yardım almak istedim ufak ufak da işe yarıyor sanki 30 liraya satın almıştım.
15-Dermokil Kil Maskesi: Oldukça etkili bir ürün zannediyorum incecik sürmeme rağmen birazcık fazla durdu diye kıpkırmızı yaptı alnımı düzgün kullanırsanız oldukça güzel bence 4 lira.
16-Flormar Ojeler: Klasik 319 ojesi ve hayatımın gri ojesi olan ojeyi sonunda buldum Jelly Look serisinde Light Grey isimli rengi tam anlamıyla açık bir gri çok uzun zamandır arıyordum gözümün önündeymiş meğerse. Biri 4-5 lira gibi bir şey diğeri de 3 lira sanırım.
17-Catrice ve Pastel Ojeler: Catrice şahane morumsu bordomsu bir renk Pastelse böyle griyimsi mavi gibi bir renk ikisi de gayet başarılı ojeler. Biri 4 diğeri 3.50 tl.

18-Avon Banyo Köpükleri: Vanilya&incir ve mangolu olmak üzere 2 adet 1 tane de küçük limited olanlardan yeşil elmalı banyo köpükleri aldım şunu söyleyebilirim vanilya ve incir der geçerim gidin alın o kadar güzel ki.Mangolu da çok güzel ama küçük olan asla asla bulaşık deterjanını banyo köpüğü olarak kullanın daha iyi.
19-Avon Sandalağacı Vanilya Vücut Losyonu:Kokusu nemlendirmesi oldukça başarılı.
20-Avon Men Losyon: Sevgili babacığıma aldım pek sever nemlendiricileri:)
21-Aqualin karamelli sıvı sabun:Klasik sıradan sıvı sabun karamel kokusu çok ince ince geliyor bağırmıyor öyle ağır değil kısacası:)

Kitap olarak bu ay bunları aldım Kurtlara söyle eve döndüm kitabını zaten okumaya başlamıştım ama yine okulda kaybettim salak gibi (gibi mi?) :D Tekrar almak istedim Puslu Kıtalar Atlasını da sevgili Dilek pek bir övüp sevmişti ben de seveceğimi düşündüm.
Bir diğeri de küçük kara balık okumamıştım  hep de okumak aklımdaydı aklımda olucağına kitaplığımda olsun oturup  bitireyim dedim:)  Kitapyurdundan yaptım alışverişimi 20 lira üzeri ücretsiz kargo olması gerçekten çok iyi:)

Aliexpress sitesinden bir de bu saati aldım 3 dolardı sadece çok güzel duruyor aslında belli markalar harici saat kullanmayı sevmem bugüne kadar almazdım da ama öyle hevesimi alayım diye aldım normalde kullandığım saatime tekrar dönerim diye düşünüyorum:)
Normalde kıyafet göstermem ama ben yağmur çizmelerini çok severim ve bunlar aralarında en kaliteli duranlarından diyebilirim ben bayılarak aldım 130 tl fiyatı mutlaka bakın diyorum hem çok sağlam hem çok şık duruyorlar hazır mevsim de bol yağmurlu bakın derim:)

-Bunun haricinde de yukarda gösterdiğim Listerine advanced white 1 alana 1 hediye kampanyasıyla aldım ve sıcak su torbası da Rossmanda 17 tlden 10 a düşmüştü şiddetle tavsiye ediyorum zira ben kışın sıcak su torbasız yaşayamam!

Hepinize kocaman sevgilerimi yolluyorum!

19 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. CANIM güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim benden de kocaman sevgileer:)

      Sil
  4. iyi günlerde kullan canım baya bir alışveriş yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme öyle deme ihtiyaaaaç:D çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  5. baya iyi bi alışveriş olmuş güzel günlerde kullan canım:) bu arada herkesi bloğumdaki çekilişe beklerim :)
    http://bidolukozmetik.blogspot.com.tr/2015/12/bi-dolu-kozmetikte-ylbas-hediyesi.html

    YanıtlaSil
  6. Çizmelere bayıldım!!! Çok sevindim Puslu Kıtalar Atlası'nı görünce ama en çok da adımı görünce sevindim inşallah seversin benim gibi Küçük Kara Balık'ı da seveceğine eminim :) Ben de senin blogunda Freud'un Kız Kardeşi'ni görüp aldım D&R'dan biliyor musun? :) Köfte'yi öp yerime ve aldıklarının hepsini iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa cok sevindim:) merakla okumayi bekliyorum ben de Freud'un Kiz Kardesinden bekledigim etkiyi gorememistim bencok daha guzel bir kitaptir diye dusunmustum malesef oyle cikmadi ya sen umarim seversin:)
      Kofte de seni kocaman opeer ve ayrica cook tesekkur ederim:)

      Sil
  7. Kitap alışverişi süper...

    Okumak muhteşem! :)

    Neyse, ben de beklerim. Kitabım çıktı çıkıyor! )

    YanıtlaSil
  8. Kitaplar ne güzelmiş öyle yeni bişeyler okuyayım derken fikir oldu bana da :) Biotin kapsüllerinin işe yaraması iyiymiş bir ara saç dökülmesinden muzdaripgillerdendim de :D Çizme gerçekten de kaliteli duruyor hepsini güzel günlerde kullan canım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de yorumun ne kadar guzel:) fikir verebildiysem ne mutlu bana:) biotin kapsulleri sanirim gercekten ise yariyor cizme konusunda ben de ayni fikirdeyim cook tesekkur ederim:)

      Sil
  9. Merhaba, blog kesif etkinliginden geldim, takipteyim. Banada beklerim, bu arada blogumda bir yılbası çekilisi var mutlaka katılmalısınız :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu çok sevdim ve takibe aldım :)

    http://kahverengiruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Bana da beklerim
    http://mavikivi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil