3 Kasım 2015 Salı

Portakalrengi.com İle Tanıştınız mı?

Merhabalar bugün sizlere yepyeni ve çok güzel bir siteden bahsetmek istiyorum:) Sizleri bugün www.portakalrengi.com ile tanıştırmak istedim:) Ben alışverişimi özellikle eczanelerden alacağım ürünler varsa internetten yapmayı tercih ediyorum her zaman daha hesaplıya geliyor çünkü.
Bu site de her türlü kişisel bakım ihtiyaçlarınızı bulabileceğiniz kocaman bir dermokozmetik sitesi.

Eğer sizler de benim gibi alışverişlerinizi internet üzerinden yapmayı sevenlerdenseniz siteye muhakkak göz atmanızı öneriyorum üstelik 99 tl üzeri siparişlerinizde kargo ücreti ödemeden ürünlerinizi teslim alabiliyorsunuz!:)
     Sizlere biraz bu sitede satılan Farmona markasından bahsetmek istiyorum biraz.Bu marka özellikle doğal oluşu içinde zararlı maddeler içermemesiyle oldukça ilgimi çekti.Doğal ürünlere karşı zaafım var biliyorsunuzdur artık içim daha bir rahat kullanıyorum onları:)
 Özellikle bahsetmek istediğim bir diğer ürün ise Farmona'nın dermacos derinlemesine temizleme jeli.
Hepimiz zaman zaman sivilce siyah nokta sorunu yaşıyoruz özellikle ben bazen bu durumdan oldukça şikayetçi olabiliyorum Farmona bu ürünü bunun için çıkarmış. Karma-yağlı ciltlere özel yağı ,kiri makyajı cildinizden derinlemesine çok güzel bir şekilde temizlemeyi ve siyah nokta,sivilcelerin oluşumunu engellemeye vaadediyor.
Tüm kullananlardan oldukça olumlu yorumlar aldığı söylenmiş ve çok etkili sonuçlar verdiği söylenmiş en kısa sürede edinip kullanmayı düşünüyorum:)
Ayrıca iki adet ürün alırsanız ikincisi sepetinize otomatik olarak %10 indirimli olarak ekleniyor.Bence bir göz atın derim.
Portakalrengini sosyal medyadan da takip edebilirsiniz http://blog.portakalrengi.com/
 Hoşçakalın!

1 yorum:

  1. merhaba:) blogumda benefit hoola set hediyeli çekiliş düzenliyorum, katılıp blogunda duyurursan çok mutlu olurum :) http://sedosun.blogspot.com.tr/2015/10/sedosun-cekilisi-var.html

    YanıtlaSil