2 Kasım 2015 Pazartesi

Flormar BB Mousse Primer(Köpük Makyaj Bazı)

Merhaba kızlar!Yazmayalı sanki biraz uzun olmuş ne dersiniz? Ama bugün sizlere şahane bir ürünle geri dönüş yapsam sanki telafi etmiş olurum:)Merak ediyorsanız hadi bahsedelim biraz:)

Hepimiz flormarın meşhur indirimini gördük duyduk sanıyorum hepimiz de bir şeyler aldık.Çünkü gerçekten çok uygun fiyatlıydı ve bana bir makyaj bazı alıcaksın hem uygularken eğleniceksin hem kokusu çok güzel olucak hem de cidden şahane ve 5 lira dese ''Hadi ordan!'' derim gerçekten.Yani büyük indirimde 5 liraya düşürmüşlerdi satış fiyatı normalde 25 lira. Düşünüyorum 25 olsa sanıyorum tanışmazdım bununla ama bir kere tanıştım ve indirim yakaladıkça alırım sanırım bundan o fiyatı da inanın hak eder çok uzattım sanki özelliklerinden bahsediyim biraz:)

Öncelikle bu bir makyaj bazı ama bildiklerinizden birazcık farklı.Köpük formunda aynı tıraş köpüğü gibi.Bunu çalkalayarak uygulama yapmanız gerekiyor.Güzelce çalkalıyorsunuz ve yeteri kadar sıkıp uygulamanızı yapıyorsunuz aman dikkat edin çok fazla çıkabiliyor!
Yapısını görmek isterseniz şu şekilde:
Yapısı rengi bu şekilde çok sallarsanız daha kremamsı bir hal alıyor o zaman gerçekten yemek isteyebiliyorum:D
Bu baz bize 12 saat kalıcılık vaadetmiş.Bunu yerine getiriyor mu? Bence getiriyor kesinlikle hemde bb cc kremlerde durum biraz değişebilir ama fondötense eğer yüzünüze yapışıyor en hafif cc,bb kremi bile yüzünüze yapıştırıyor gerçekten.
Bu bazın ışıltılı bir yapısı var asla sim değil sağlıklı hoş bir görüntü verecek şekilde.Ben bunu çoğu zaman yüzüme tek başına sürüp allık aydınlatıcıyla destekledim verdiği sağlıklı görüntüye bayıldım çünkü.Cildimiz problemli olduğu dönem bi iki gün fondöten kullanmak zorunda hissetmiştim kendimi akşam eve gelip makyajı temizleyince sabah sürdüğüm ürün pamuğa gelince çok şaşırdım gerçekten yüzümde olduğu gibi duruyormuş çünkü cc kremimle de aynı şeyi deneyimledim zaten cc kremi az uyguladığımdan yine pamuğa gelse de fondötene göre daha az geldi ama bu bile şahane benim için bildiğiniz yüzünüzde en ince bb kremi bile tutuyor.
Işıltılı yapısını göstermek istiyorum sizlere:

Bakar mısınız ne kadar güzel sağlıklı bir görüntü veriyor ele bile.
Daha net anlamanız için bazlı ve bazsız elim olmak üzere göstermek istiyorum:
Lütfen fotoğrafı büyütüp inceleyin Soldaki baz olmayan Sağdaki ise baz uygulanmış hali bakıp siz karar verebilirsiniz aradaki farka.
Sözün özü önerir miyim? Sizce?:D Bayıldım ben buna kenara 2-3 tane daha stokladığım için de hiç pişman değilim!
Hoşçakalın!

12 yorum:

  1. Ben bu baza denk gelmedim bir türlü :/ geldim gittim sordum sadece fondöteni vardı köpük olarak.Keşke denk gelsemde alsam, güzel aydınlık veriyormuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en son iki gün önce uğradığımda sadece köpük fondötenler kalmıştı eğer rastlarsan kaçırma derim ben çok severek kullanıyorum:)

      Sil
  2. Aa güzelmiş ki bu ürün ya. Sitede görmüş cesaret edememiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baya zorlamayla aldim flormarda kiz cok ilgilendi ay su da var bu da bilmemne diye ben de ayip olmasin diye almistim bunu ayip olmasin diye almak neyse:D iyi ki o kiz o gun cok konusmus ayip olmasin diye ben de bunu almisim:D

      Sil
  3. vayy birini de bana göndersene bacım :)) o zaman gördüm ama almadım nasıl pişman oldum bu satırları okurken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh:D keske alsaymisin ben de o israrci kiz sayesinde almis oldum ayip olmasin diye ama iyi ki almisim:)

      Sil
  4. haha süpermis ya :D Köpük gibi olmasina bayildim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. haha süpermis ya :D Köpük gibi olmasina bayildim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Köpük formdaki ürünleri çok severim :) blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Şuan almadığıma acayip pişman olduuummm! :(

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Bu baz olani o yuzden beyaz renksiz bu her cilde uyum saglayan bir urun rengi yok yani :)

      Sil