26 Kasım 2015 Perşembe

Bitenler ve Çöpe Gidenler!Part 1

Merhabalar bugün sizlerle bitenlerimi ve çöpe göndericeklerimi paylaşmak istedim.Ayrıca da uzun zamandır blogumdan uzak kaldım lütfen bunun için de kusura bakmayın:)

Benim biten ürünlerimin tamamı bu şekilde parça parça inceleyelim mi?:)
1-Duru Badem ve İnci Özlü Saç Kremi: Saç kremi kullanmayı bırakalı o kadar uzun zaman oldu ki niyeyse saçlarımı ektra döktüğünü düşünüyorum kısacası yıllar öncesinden kalma bir ürün ama kokusu yumuşatması bir harikaydı gerçekten.
2-Madame Coco Vanilyalı Sıvı Sabun: Vanilya kokusu seviyorsanız şahane cidden elde de kalıcı aynı zamanda eli de nemlendiriyor ve elden de kolay arınıyor. Fiyatını gerçekten hatırlamıyorum ama 3 lira civarı olabilir.
3-Wellnes Beauty Vanilya&Shea Yağlı Vücut Peelingi:Şahaneydi tek kelimeyle kokusu yapısı yağlı oluşu peelingin tanecikleri her şeyini çok beğendim ben peeling yaparken vücüdunuzu da nemlendirebiliyorsunuz bu sayede rossmanlarda bulabilirsiniiz 12 tl diye hatırlıyorum.
4-Philisophia Kalıp Sabun:Kusura bakmayın neli olduğunu ya da koktuğunu hatırlayamıyorum malesef ama şahane kokuyordu 14 liraya almıştık nişanlımla ona da bana da almıştık tabi ben 2 yıl falan bunu açmaya kıyamamıştım:D Sonunda açtım kokusu harikaydı ve kokusu da vücutta gerçekten kalıcı yani devamlı tek bir sabuna o kadar verilmez ama ara ara alınabilir gerçi boyutu da normal bir sabunun 2 katı kadar sözün özü tavsiye ederim:D
5-Yves Rocher Saçları Yumuşatan Şampuan: Bir alışverişimde hediye olarak verilmişti ya da doğum günü hediyemdi bitti severek kullandım kokusu güzel değildi ama kötü de değildi ben içine yağ karıştırıp kullanmıştım kokusuna bayılmayınca normal bir şampuandı biraz doğal bir şampuan arıyorsanız alabilirsiniz 18 lira civarı sanırım normalde fiyatı.
6-Otacı Isırganlı Şampuan: Şimdiii bu şampuan hakkında ne söylesem ben bilemiyorum ilk kullandığım gün saçımdaki tüm yağı aldı götürdü bildiğiniz 3 gün falan yağlanmadı normalde gün aşırı saçımı yıkıyorum ben hazır evdeyken de kullandığım ara bekledim 3.günün sonunda yağlanınca epey şaşırmıştım ama tek seferliğe mahsusmuş tabi bu.Saçlarımdaki dökülmey azaltmadı kokusu muhteşem gerçekten çok güzel ama bir süre sonra saçımı sanki yapış yapış yaptı bilemiyorum ama bidaha alacağımı düşünmüyorum 17 liraydı.
7-Palmolive Body Butter Kahve Keyfi:Kaçıncıya bitirdim  bilemiyorum başta yves rocher inkini daha çok severdim ama bunun kokusuna gerçekten hastayım fiyatları değişken ama uygun fiyatlı bir ürün.
8-Yves Rocher Kayısılı Peeling: Ne kadar çok sevdiğimi artık biliyorsunuzdur bence.Duşta kullanıyorum sürekli kokusu yapısı harika. 15 lira sanırım.
9-Farmasi Kayısı&Hindistan Cevizli Duş Jeli: Kokusu çok güzeldi farmasi alışverişimde 3 liraya geliyordu memnun kaldım ben.
10-Iseree Peeling: Annem zamanında yurtdışından getirmişti o zamanlar bende peeling falan hak getire:D Ne işe yarıyor diye bakayım deyip peeling cildi çiziyor diye ne demek olduğunu bile anlamadığım bir şey yüzünden kullanmamıştım bi iki kez kullanmıştım kokusu çok güzeldi ama aradan seneler geçti kullanamazdım bu yüzden fiyatını da malesef bilmiyorum çöpe gönderdiğim bir ürün oldu.
Bitirdiğim ağız bakım ürünleri bu şekilde siz de Listerine'in şu klasik olanını kullanamıyorsanız zero gerçekten çok güzel ve şu sırrı veriyim evet normalde daha hafif ağız gargaraları kullanıyorum ama ben ara ara aft sorunu çeken biriyim ve ne kadar sancılı olduğunu bileniniz bilir.Ağzımda aft olacağını anladığım an bu çalkalama suyunu kullanıyorum söndürüyor geçiriyor daha çıkmadan.
  Diş macunu olarak da Colgate beyazlatıcı etkili macun ve Sensodyne kullandım beyazlatıcı etkili macunlar bende asla işe yaramıyor malesef inanmıyorum bu yüzden ama ikisinin de ferahlatması başarılıydı.
    Bu yazıyı iki part olarak yayınlamaya karar verdim zira çok uzun olacaktı bir sonraki partta görüşmek üzere!

7 yorum:

  1. süper baya baya bitenler olnuş,gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten alışveriş yazısı sıradaki:D Aynen elimden geldiğince ürünlerimi düzenli kullanmaya çalışıyorum:)

      Sil
  2. yerine gelecekleri cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki yazı senin için gelsin o zamaan:)

      Sil
  3. çok güzel bir post olmuş blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım banada beklerim sevgilerle :) http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil