27 Kasım 2015 Cuma

Bitenler ve Çöpe Gidenler Part 2

Merhaba kızlar dün yazdığım yazıma aynen devam ediyim dedim!:) Bakalım mı devamında neler bitirmişim:)

Öncelikle genel görünümü bu şekildeydi şimdi ürünlerin kalan kısımlarına bakalım isterseniz:)
1-Loreal Skin Perfection Göz Kremi: Öncelikle bu kremin hedeflediğinden bahsediyim biraz göz altlarınızı aydınlatıp göz altı morluklarından kurtulmanızı vaadediyor çok açık bir krem rengi içine sanki fondöten karıştırılmış gibi rengi daha doğrusu.Benim gözaltı morluklarıma bi etkisi olmadı başlarda verdiği nem çok az gelmişti ama o kadar sevdim ki sonradan verdiği nem yapısı çok güzel ve fark ettim ki tüm kremlerim nerdeyse loreal hep loreal kremlerine elim gidiyor bunun yüz kremi zaten değişmez favorim benim. 23 liraya almıştım.
2-Neutrogena Pembe Greyfurt Yağsız Yüz Nemlendirici: Bu krem hakkında detaylı bir yazım mevcut ben çok çok severek kullandım kokusunu da gerçekten çok seviyorum üstelik 6 liraya almıştım.Fakat bi ara sanki yüzümü yakmış gibi geldi bikaç kez kullanamadım sonra tekrar normale döndü cildi ferahlatıyor bana mı öyle geldi bilmiyorum sonlara doğru fark ettim bunu ama yine de bitirdim cildimi irrite etmedi alınabilir.
3-Vaseline Cocoa Glow Nemlendirici: Kokusuna çıldırmıyordum fakat verdiği nem çok çok kalıcıydı duştan sonra uyguluyordum ben.
4-Garnier Esas Bakım Göz Makyaj Temizleyicisi: Bu ürün hakkında da detaylı bir yazım mevcut şuradan bakabilirsiniz.
5-Balea Young Yüz Temizleme Jeli: Çok severek kullandığım ürünlerden biriydi yüzümü yumuşacık yapıyordu gerçekten kokusu da çok güzeldi.Bulabilirseniz muhakkak bakın derim:)
6-Rexona Cotton Deodorant: Set halinde 8.5 liraya almıştım ben bunu çantamda taşıyordum kullana kullana bitti kokusu güzel öyle aman aman değil ama yine de severek kullandığım deodorantlardan:)
7-Benri Kare Pamuk: Hangimiz sevmiyoruz ki:D

8-Max Factor 701-Burnt Caramel: Şahane  bir ruj tek kelimeyle teee lise zamanımdan beri favorimdir lise döneminde bundan 3 ya da 4 tane bitirmiştim tabi o zaman şimdiki gibi ruj bolluğufalan yok bende tek rujum var o da bu:D Bitince alıyorum ah keşke şimdi de tek rujum olsa.Burdaki fiyatı bence çok fazla ben yurtdışına gittikçe alırdım nişanlıma gittiğinde aldırırdım beraber gidince alırdım öyle yapardım yani:D
9-Rival De Loop Kapatıcı 1 numara: Rengi ten rengime ya çok az koyu ya aynı tonda emin değilim kapatıcılığı oldukça güzeldi ama o dönem kapatıcı kullanmayı beceremediğimden çok sevememiştim şimdi anlıyorum ki güzelmiş hemde 7 tl:D
10-Loreal True Match 01 İvory: Bayılıyorum alır mıyım garanti şuradan bakabilirsiniz.
11-Meybelline Kanatlı mor rimel :D Adı aklıma gelmedi cidden:D Güzeldi gayet ama herkesin bayıldığı kadar değildi fırçası kıvrık olan aldığım dönem hiçbiryerde yoktu bir kozmetikçiden almıştım orjinal olmadığını düşünüyorum salak gibi bunu eve gelince fark etmiştim:D
12-Ojeler: İlk bordo oje çook çok beğenerek kullandığım bir ojeydi golden rose çok uzun senelerdir elimdeydi ancak kurudu artık yapısı bozuldu.Numarası falan silinmiş zaten.Ama 64 numara sanıyorum çok benzeri.
Pastel  olan kireç beyazı french manikür yapmak için kullandığım bir ojeydi çoğunu kullandım ancak kurudu.
Rimmel london Top Coat'u lisedeyken almıştım ve geçen yıla kadar hala kullanabiliyordum ancak bildiğiniz bitti bu ojeyi hem bitirdim hem dibinde kalan da kurudu.
Yanındaki Flormar'ın rakı beyazı ojesı 319 sanırım numarası da şu meşhur olandan:D Tabi Köfte bey nerdense bulup agzında gevelediği için ojemi ambalaj falan hak getire ojede zaten yakından bakarsanız diş izlerini görürsünüz ojede:D Çok çok seviyorum açık oje bende çok kolay bitiyor.
13-Dr Oetker Aromalar: Bunu neden ekledin diceksiniz:D Haklısınız ama açıklıyorum:D Lip balmlarınızı kendiniz yaparken banyoda kullandığınız kavanoz peelinglerinizin içine istediğiniz kokuyu vermek için şahaneler kullanın derim!
14-Oriflame Keçe Uçlu Eyeliner:Seneler önce hediye gelmişti o zamanlar makyaj yapmazdım ara ara kullandım bitmiş kalmış köşede.Hoş şimdi de eyeliner kullanmam hakkaten çok zor çok uğraştırıcı değil mi ya eziyet geliyor bana sürmüyorum:D
15-Flormar Karıştırma Fırçası: Tek kelimeyle berbat gözü acıtıyor batıyor o kadar kötü ki inanamazsınız sakın almayın derim atıyorum ben de.7 ya da 10 liraydı.

1 yorum:

  1. Blogunuz cok güzel. Takibe aldım bende beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil