18 Ekim 2015 Pazar

Son Zamanlardaki Alışverişlerim!:)Madame Coco,Mac,Watsons,Golden Rose,Flormar vs.

Merhabalar!:)
Bugün sizlere son zamanlarda aldıklarımı paylaşiyim dedim kısa bir süre sonra bitenler yazım gelicek.Evet ne yazık ki ben bitirmeden yenisini alıp bitirenlerdenim:D Ondan bi gönül rahatlığıyla hadi gelsin yeniler diyemiyorum. Dicem ama buna burda şu saniye karar verdim yeni bir şey almak yok!
Eveeet yine akşam çekilmiş bir fotoğraf yine ben:D Ama napiyim benim beyin de akşam çalışıyo napalım:D
1-Colgate Gelişmiş Beyazlık: Gördüğünüz gibi bir alana bir hediye peki sizce fiyatı kaç?Cidden 10 tl bunlar normalde kampanyalı 17 ye satılırdı Kipalarda şu an 17den 10 a düşmüş ben cidden çok memnunum benim diş macunundan beklentim ferahlık ve temizlik fazlasıyla karşılıyor.
2-Flormar BB Mousse Primer: Gene zulalamışım:D İlkini alıp kullanınca o kadar ama o kadar sevdim ki muhteşem bir baz fondöten yapışıyor ya suratınıza normalde fondöten kullanmam ama bu ara cildim inanılmaz problemli bildiğiniz akşama kadar porselen suratla dolaşıyorum bu ürün sayesinde en kısa zamanda inceleme gelicek bekleyiin! 5 tl.(Şu an indirimde)
3-Madame Coco Arganlı Vücut Peelingi: Kocamaaan 500gram bir ürün hemde 15 tl bana 13.50 a geldi üye falan olduğum için sanırım çok güzel ben çok sevdim ama beklentinize göre değişir tanecikleri çok sert ve çok büyük ve ben böyle olanlarla ancak peeling yaptığımı hissediyorum sizin de beklentiniz buysa muhakkak bakın derim:)
4-Otacı Bitki Özlü Isırganlı Şampuan: Hakkındaki tüm kötü yorumlara saçımı hatır hutur yaptı aman şöyle sertleştirdi yorumlarına rağmen almak istedim mevsimsel saç dökülmem baş gösterdi ilk yıkamamda nerdeyse yumuşattı bile diyebilirim çok güzel temizliyor hele kokusu aaaay müthiş:D 17 tl ben oldukça sevdim şimdilik:)
5-Mac Kirpik Kıvırıcı: Şu yazıya başlayana kadar deneme fırsatım olmamıştı ama müthiş hep bi göz kapağımı aman kaptırdım ay dur sıkıştı olayı bunda asla yok lastiği çok kalın belki ondan ve kıvrılan kirpikler kıvrık kalıyor en güzeli de bu şahane bence eve fiyatı oldukça yüksek ama bence baya ömürlük bir ürün.52 tl.
6-Pastel Kisproof 15: Çook uzun süredir aradığım rujumu sonunda buldum ama ambalajından aşırı fazla çıkıyor elinde bu rujdan olan varsa sizin de öyle mi acaba?Tabi sırt çantamdan paldır küldür tüm eşyalarımı düşürmüş olmam sonucu böyle mi oldu bilemedim inanılmaz fazla miktarda ürün geliyor  18 lira fiyatı.
7-Flormar V For Victory Eyeliner: Çoğunuz edindiniz bunlardan ama bu bronz renkte olanından bi ediniyim dedim hazır 5 lirayken ambajları bile harika açıkçası.

Golden Rose standından bu iki ojeyi de kaptım birisi artık hayatımın açık renk ojesi olmuş 04 numarası eji fijinin tozunu attırır bence ya en iyi dupe ya da daha güzeli ciddi anlamda aşırı seviyorum.
03 rengi de rakı beyazı gibiymiş fazla beyazmış ordaki sarı ışıkta renginin o kadar beyaz olduğunu fark edememişim ama ben bembeyaz ojeyi bile bayıla bayıla sürüyorum.
Tanesi 4 liraydı.Bursada bunları kozmetik toptancısında 2 liraya almamış mıydım?Bu nasıl bi fiyat farkıysa.
İsana Deodorantımı çok sevdiğimden bir tane daha almak istedim.
İsana kuru şampuanın detaylı yazısına ise şuradan ulaşabilirsiniz.
Bimde satılan burun bantlarını gerçekten çok seviyorum 4 lira gibi bir fiyatı var içinde de 6 tane var sanırım belki 4 hatırlayamadım:D
Apaks pamukları malesef artık asla almam kenarlarındaki dikişlerini kaldırınca bir özellikleri kalmamış malesef. 1 lira fiyatları.
La Diva kayısılı sabun henüz kullanmadım lavantalısını da sevdiceğime aldım o çok sevmiş ben henüz kullanmadım 4 liraydı fiyatları içinde 4 tane küçük sabun var misler gibi de kokuyor.
Bunlara ek bir de kakao yağı aldım görsele eklemeyi unutmuşım.
Benim son zamanlarda aldıklarım böyleydi ama yukarda söylediğime söz veriyorum sadık kalıcam artık alışveriş yok!!!
Hepinizi öperim hoşçakalın!:)

17 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan, flormar bbyi alacaktım bende ama maalesef ki açık rengi kalmamıştı, hayat.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondoten degil benimki fondoten bazi onlarda malesef en acigi bile cok koyu muhakkak dene al derim :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım otacı şampuanı listeme yazdım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim goz at derim minik seyahat boylari satiliyor bi once oyle dene istersen:)

      Sil
  4. güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan hepsini de :) La Diva'nın kayısılı sabununu güzeldi ama keçi sütü ve ballı olan içlerinde en sevdiğim denemediysen kesinlikle tavsiye ederim canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ciddi misin ben kozmetikcide gormedim sabunlari malesef markette denk gelmistim gorursem mutlaka bakarim o cesitlerine de:) cok tesekkur ederim ayrica:)

      Sil
  6. Güle güle kullanın çok güzel bir alışveriş olmuş^-^

    YanıtlaSil
  7. Bak kivirma aletlerinden bende cok korkarim ama bu kulaga cok hos geliyor, denesemmiki ;) Güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bak derim! Hem omurluk bir sey yaninda ekstra lastigi de bulunuyor bu tarz hep kalici seylere cok da para odemis olsam daimi bir sey diye asla icim gitmiyor verdigi etki de cok guzel:) cok tesekkur ederim!

      Sil
  8. Oy oyyy bayılırım bol alışverişli yayınlara :)
    Tabi ben bu yorumu girinceye kadar o pamuklar, sabunlar bitivermiştir her halde...
    Hepsini güle güle kullanmışsındır, memnun kalmışsındır ve bitenler yazını görecektiriz umarım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil