7 Ekim 2015 Çarşamba

Biri Uygun Fiyatlı Kuru Şampuan mı Dedi? ISANA Kuru Şampuan İncelemesi

Merhabalar!
Bugün sizlere pek çoğumuzun oldukça severek kullandığı bir üründen hem de piyasadakilerden daha uygun fiyata ama pek çoğundan iyi iş çıkaran bir üründen bahsetmek istiyorum.

Geçen alışveriş yazımda bahsetmiştim sizlere bu üründen sanıyorum ama mutlaka detaylı incelemesi yapılması gereken bir üründü.O yazıda da belittiğim gibi ben bu ürünleri sadece ihtiyaç dahilinde kullanıyorum ondan çok çok zor bitiriyorum mesela Elidor'u 2 sene kullandım diye hatırlıyorum.O yüzden benim için çok bereketli ürünler oluyorlar ama siz tabi hacim versin gibi sebeplerle de kullanıyor olabilirsiniz.
Ben bu ürünü Rossmandan 8 tlye almıştım.Pek çoğumuz biliyoruz ama bilmeyenlerimiz için kuru şampuan ne işe yarar nasıl kullanılır? Kuru şampuan saçımızı yıkayacak vaktimiz olmadığında ama acil daha iyi görünmesini istiyorsak ya da az önce de dediğim gibi saçlarınızın daha hacimli durması amacıyla kullanabilirsiniz içindeki pudra sebebiyle saç diplerinizdeki yağı emer.Saçınıza 20cm uzaklıktan sıkıp saçlarınızda bir kaç saniye belki 1 dk bekletip karıştırdığınızda baya tertemiz görünen saçlarınız oluyor bu baya kurtarıcı bir özellik.
Peki bu ürün yerine getirmesi gereken vaatleri getiriyor mu? Kesinlikle getiriyor ayrıca kokusu bi harika hatırlayamadığım bi parfüme benziyor bayan parfümüydü çok çok hoş kokuyor bakın bir diğer özelliği belki saçınızı da güzel kokutuyor olabilir:D
 Ben bugüne kadar Elidor,Got 2 be kuru şampuan ve bir kez de Watsonsun renkli olan kuru şampuanlarından kullandım bugüne kadar en memnun kaldığım got 2 be olmuştu ama hala ağzına kadar dolu:D Elidoru ancak bitirebildim şimdi de bunun hakkında olumlu yorum duyduktan sonra denemek istedim ve net bundan sonra bunu alırım hem fiyatı hem etkisinden çok memnun kaldım kokusu diğerlerine göre daha da güzel.Kısacası bir kuru şampuan arayışındaysanız çevrenizde Rossman bulunuyorsa buna göz atmanızı öneririm. Bana göre hepsi üç aşağı beş yukarı aynı öyle ki bebek pudrasını alıp saçınıza döktüğünüzde de aynı etkiyi veriyor zaten size öyle söyliyim sadece pratik değil o yüzden bu tarz spreyler tercih ediliyor.Bunların içinde de pudra var zaten yani bi kuru şampuana 40 lira da versem 10 lira da versem farklı bir sonuç almayacağımı biliyorum ben daha farklı isteklere hitap edebilir yüksek fiyatlılar daha çok hacim vb. ama ben gerek duymuyorum açıkçası kuru şampuanı sıkınca zaten saçlarınız temiz olduğunda yeteri kadar hacimli duruyor tabi benim saçımı yeni kestirtirmemin etkisi de olabilir:D
Umarım denerseniz memnun kalırsınız hepinize kocaman sevgilerimle!

6 yorum:

  1. bi kaç yerde daha beğenildiğini okudum bi sonraki rossmann alışverişimde alırım sanırım :)
    bidolukozmetik.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak goz at derim sevecegini dusunuyorum:)

      Sil
  2. Gratisin Benri kuru şampuanını kullanıyorum,aşırı ağırlık yapıyor ve sıktığımda resmen boğamıza yapıştığını hissediyorum.Bunu da denemeli,teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten mi? Hic bilmiyordum iyi olsu ogrendigim elimdekiler bitecek gibi degil ama olur da biterse Benri almamam gerektigini ogrendim tesekkurler:)

      Sil
  3. Rossman mağazalarına ulaşabilirsem alacaklarım arasında bu kuru şampuan, şehrimede açılsa ne iyi olur :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossman gercekten cok guzel her sehirde hatta her ilcede olmali bence!

      Sil