7 Ekim 2015 Çarşamba

Aliexpress Makyaj Fırçalarımdan Memnun muyum?Aliexpressten Nasıl Alışveriş Yapıyorum?

Merhabalar bugün bir çoğumuzu ilgilendiren ilgi alanına giren bir konudan bahsetmek istiyorum.
Aliexpressten nasıl alışveriş yapıyorum?Aldıklarımdan memnun muyum?
Biraz kısaca bunlardan bahsetmek istiyorum.

Aliexpress alışverişini ilk fırça alışverişi yaparak başlatmıştım bikaç bir şey daha söylemiştim sanırım ama ilk fırça aldığım doğrudur şu görseldekiler benim ilk fırça alışverişimden hoş zaten toplamda 2 defa fırça alışverişi yaptım ama yeter de artar bana boşan da semerini ye derler adama haklı olarak:D
Şimdi ilk olarak şu konudan bahsedeyim Aliexpressten nasıl alışveriş yaparım güvenli midir nasıldır?
Şöyle açıklayabilirim ki ülkemizdeki Gitti Gidiyor sitesiyle birebir aynı sistemde çalışıyor kısacası birsürü satıcı mevcut ve siz istediğiniz ürünleri satıcılardan sepetinize ekleyip kart bilgilerinizi girip alıyorsunuz.
Ben ingilizce hiç bilmiyorum derseniz sitede Türkçe de yazdığınızda aynı şeylere ulaşabiliyorsunuz sayfayı istediğiniz bir dile çevirebiliyorsunuz ya da direkt tr olarak sitesine girebiliyorsunuz ama ingilizcesi de oldukça basit zaten hepimizin aşina olduğu şeyler.
Kargo gümrük sorununa gelicek olursak ben toplamda burdan 4-5 belki 6-7 kez sipariş verdim ve sanıyorum sadece 1 ya da 2 kez ürünlerim elime ulaşmadı onlar da telefon kaplarıydı.
Kargonuz gümrüğe gayet tabi takılmış olabilir bu kısım biraz cesaret işi ben sorun etmem derseniz güvenle alışverişinizi yapabilirsiniz.Ama benim tavsiyem atıyorum 20 liranızın gitmesini göze alabilirsiniz gelmese de hani çok fark etmez dersiniz bu kişiden kişiye değişir alışverişlerinizi bu doğrultuda yapmanızı öneririm.Tabi paranızı da geri yatırıyorlar diye biliyorum satıcıyla iletişime geçerseniz bunu da talep edebilirsiniz ben bir iki kez iletişime geçtim bekledim kargomu meğer o gün kargom geldi ama bahsettiğim gibi gelmeyen kargolarım için açıkçası uğraşmadım 3 dolarlık falan bir kayıptı.Toplasam 6 dolardı heralde uğraşmak da istemedim açıkçası.
Ürünlerinizi aldığınız satıcıdan paketinize hediyedir yazmasını rica edebilirsiniz çok basit ingilizce kullanmanız yeterli anlıyorlar zaten bir şekilde.Fırçalar genelde gürüğe takılmıyor ülkemizde bir yasak yok diye biliyorum o yüzden elinize her türlü ulaşır gibi geliyor bana.
Benim deneyimlerim bu şekilde siparişleriniz 2-4,5 hafta gibi bir sürede genelde elinize ulaşmış oluyor.Tabi ki herkesin aynı olacak diye bir kural yok.
Benim aldığım fırçalara gelecek olursak memnun muyum? İşe yarıyorlar mı? Dökülme problemi var mı?Bunlardan tek tek bahsedeyim isterseniz.
İlk aldığım set bu gördüğünüz fırçalar bu seti de 9 dolara aldım diye hatırlıyorum zaten satıcının linkini bırakıcam sizlere.
Ben bu seti tercih etmiştim çünkü inanılmaz derecede kabuki fırça aşkım kabarmıştı bu setteki büyük fırçaların da hepsi kabukiydi.
Fırçalar bi kere birebir görseldeki gibi geldiler. Hepsini kullanıyor muyum hayır tabi ki hepsini kullanmıyorum ama hepsini denedim ve hepsinden de çok ama çok memnunum. Tek kıl bile dökülmediler sadece şu açılı olan benim belki yanlış yıkamamdan kaynaklı metal kısmı çıkmadı ama oynuyor. Sivri gibi olan hariç diğer fırçalarla dilediğiniz gibi fondöten uygulayabiliyorsunuz ve çok güzel iş çıkarıyorlar gerçekten açılı olan şahane de allık uyguluyor pudra için de kullanabilirsiniz hepsini.
Sivri olanı ben arkadaşıma kontür yapmak için kullanmıştım çok başarılı göz altlarınızı sabitlemede de dilerseniz kullanabilirsiniz.
Göz fırçaları da bunlar setteki yine inanılmaz güzeller tek işime yaramayan pencil brush(kalem fırça)olarak geçen fırça yani sanıyorum hiç kullanmadım diğer hepsi şahane fırçalar. Hepsiyle göz altını çok güzel sabitleyebiliyorsunuz asıl görevleri karıştırma fırçası olmak aslında ve inanılmaz güzel karıştırıyorlar aynı şekilde yumuşacıklar ve tek tüy dökmediler.Hatta bugun açılı olan karıştırma fırçasıyla aydınlatıcımı uyguladım çok çok güzel ben küçük fırçalar kullanmayı daha çok seviyorum aydınlatıcı ve benzeri şeyleri sürerken ama bugun tapered aydınlatıcı fırçam yanımda değildi bu sebeple kullandım ama çok da memnun kaldım açıkçası.

Diğer aldığı fırçalar bunlar görsel için kusura bakmayın asla uygun ışık yakalayamamıştım.Bu fırçaları tek tek aldım hepsi aynı satıcıdan ama ayrı fırçalar bunlar da toplam 11 dolar tutmuştu bunların yıldızı sigma tapared highlighter fırçası f35 sırf bu fırça için yaptım alışveriş yaptım desem yalan olmaz. Elimde zaten sigmadan aldığım e35 fırçası var bu da aliexpressten aldığım yedeklemiş olurum bakalım bu nasıl diye aldım ama almaz olaymışım e35 versiyonunu asla tavsiye etmiyorum orjinal sigmaya göre daha sert zaten bu beklemediğim bir şey değildi ama çok kıl döküyor onun haricinde tutuşunu falan sigmadan bile güzel yapmışlar fırçaların:D diğer bir aldığım fırça e40 muadili bir diğeri de kalem fırça olarak geçen fırçası ve son olarak satıcı hediye olarak bir dudak fırçası koymuş.

Bu kadar gerçekçi durduklarına bakmayın ciddi ciddi birebir baskılarını yapmışlar ama ben bunların üstünde sigma yazdığını bilmiyordum sadece fırça yapıları benziyor fırça sapları düz siyah sanıyordum görselde öyle görünüyordu çünkü böyle gelmesi bana süpriz oldu.
Her iki siparişim de zaten harika paketlenmişti bundan bahsetmeme bile gerek yok özellikle bu Sigmalar özellikle daha korumalı özel metal kısımlarında bile yapışan koruma jelatinleri vardı her biri zaten ayrı ayrı paketler içindeydi yine dış paketi de çok sağlamdı.
Hatta son görsele çok dikkatli bakın küçük bi poşet görünümü var daha çıkarmamıştım görselde görünür diye hemen sonrasında çıkardım. En çok da tapered fırçamı kullanıyorum bayıla bayıla aydınlatıcımı hep bununla uyguluyorum iyiki de almışım diyorum.
Genel anlamda fırçalarımdan çok memnunum yumuşaklıkları gayet iyi özellikle ilk aldığım setteki fırçalar inanılmaz yumuşacık çok güzeller şimdi aldığım iki satıcının da sizlere linklerini bırakıyorum burdan bakabilirsiniz.
bu ve buraya bakabilirsiniz. Başka sorularınız olursa yorumlar kısmına yazarak ya da mail adresimden bana ulaşırsanız sorularınızı seve seve yanıtlarım:)
Hepinize kocaman sevgilerimle!

8 yorum:

  1. güle güle kullan canım, oradan alışveriş yapmayan bi benim heralde merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden yapmıştım canım alışverişleri ama yeni aldığım telefon kapları da yolda teşekkür ederim:D Güveniyorsan denemeni tavsiye ederim ben fırçalarım telefon kaplarım dahil her şeyimi çok severek kullanıyorum kredi kartıyla alışveriş yapmak da oldukça güvenli:)

      Sil
  2. bu fırçalar nefis çoğunun aslını almamış olsam alacaktım kesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzeller ama sigmada gerçekleri daha güzeller elimde olanla burdakini karşılaştırdım da belki de aldıklarım içindeki en kötü fırça diye bu kadar fark vardı ama diğerleriini cidden çok çok severek kullanıyorum elimle olan sigmaları yedeklemek için iyiydi ama tapered fırçası normalde nasıldır bilmiyorum ama Aliexpressten aldığım gayet güzel çıktı:)

      Sil
  3. Seni var ya yerim ben yerim !!! Nasil da bekliyordum bunu biliyor musun !? Uygun zamani bulamamistim sadece okumak icin :) Nasil yardimi oldu anlatamam. Aklimda takilan seylerin hepsini ayrintili yazmisin. Hepsini gule gule ve guzel gunlerde kullan bitanem ! Cok opuyorum seni, emegine, dusuncene saglik <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaziyi yazma sebebim sensin canim benim:) ne mutlu bana simdi daha da sevindim beklentilerini karsilayabildiysem cooook tesekkur ediyorum kocaman opuyorum seni!

      Sil
  4. güle güle kulan canım bende 1 hafta kadar önce verdim fırça siparişimi umarım en yakın zamanda gelirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım gelirler kısa sürede eminim sen de çok seviceksin:)

      Sil