4 Ekim 2015 Pazar

1 Aylık Bursa Tatilimde Neler Bitirdim?

Merhaba kızlar!
Bugün sizle 1 aylık sürede Bursa'da neler bitirdiğimden biraz bahsetmek istedim :)Umarım keyifle okursunuz!
Bunları resmen yola çıkmadan 1 saat önce falan çektim:D
Benim bitenlerim genelde DEV! olur bildiğiniz gibi:D Ama bu sefer sadece 1 ayda bitirdiklerimi kısacası Bursadayken bitirdiklerimi paylaşmak istedim hoş hepsini tabi ki başından kullanmaya başlayıp bitirmedim çıldırmadım o kadar! hepsi yarım yarım ya da yarıdan çok az kalmış ürünlerdi pamuklar hariç tabi:D
Şu şekilde 3 tane pamuk bitirmişim ikisi Kipa'dan alınmış diğeri bimden kipanınkiler gayet güzel gayet kullanışlı biminki de aynı şekilde fakat son anda 2 pamuk daha almıştım ihtiyaç dolayısıyla ama dikişli görünse de o dikişleri tutturamamışlar! Net rezaletti son pamukları sanıyorum bidaha Apaks almam çok çok severek kullanırdım oysa. Üçü de 1 lira gibi bir şey.
1-Elidor Kuru Şampuan: Gayet güzeldi çoook çok uzun süre önce Watsons'tan 13 tlye almıştım indirimdeydi o zaman 1 belki 2 sene kullandım ben öyle ayda ya da iki ayda kuru şampuan bitiremiyorum malesef ihtiyaç durumunda kullanmayı tercih ediyorum sevmiyorum başka amaçla kullanmayı saç derime bu tarz bir şeyi sürekli kullanmayı da uygun görmüyorum ama işini çok güzel yapıyordu hoş hepsi aynı işlevi yerine getiriyor zaten marka fark etmiyor bence.Kokusu da çok hoştu çok severek kullandım ama nadir kullanırdım dediğim gibi yedeklerim zaten mevcut:)
2-ıslak mendiller: Sürekli çantamda ıslak mendil kuru mendil ve türevleri bulunur hatta benden bi arkadaşım kuzenim ıslak mendil istediğinde nası yaniiiiii ıslak mendil taşımıyo musun gibi itici tepkiler vermişliğim olmuştur bi kız hep taşımalı düşüncesindeyim:D ikisi de iş gördü kokusu güzel olsun benim için yeterli:) Watsonslar gayet hoş kokuyorlardı miniciklerdi diğerleri bimden alınmıştı yanıma almayı unuttuğum bi gün hepsini kullanıyorum:)
3-Loreal Üç Etkili Cilde Işıltı Kazadıran Tonik: Eeen başta şunu söyliyim cilde ışıltı kazandırıyor mu? Hayır kokusunun muhteşemliği dışında gayet sıradan bir tonik yalnız mis gibi turunçgil kokuyor zaten yarısı fix+ yapımına gitti.Gitti de şahane oldu cidden mutlaka kokusunu sevdiğiniz toniğinizle fix+(makyaj sabitleyici) yapmanızı öneriyorum.
4-Loreal Elseve Mucizevi Yağ: Bunu zaten artık bilmeyenimiz kalmadı heryerde tonlarca reklamı döndü 10000. şişeye gelsem bile almaktan vazgeçmeyeceğim bir ürün olduğunu artık sizler de biliyorsunuz:D Kokusu yapısı her şeyine bayılıyorum ben.Duştan sonra saç uçlarına ve boylarına uyguluyorum siz istediğiniz bir yöntemi tercih edebilirsiniz.
Fiyatı: 10 tl
5-Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici: Çok severek kullandım bundan bahsettiğim bir blog yazım da mevcut zaten tabi ki çıldırdığım bir ürün değil bundan başka bir şey almam diye bir kural yok sadece kullandığım sürece gayet severek kullandım indirimde denk gelmişti elimdekiler tükenir de ihtiyaç anında indirimdeyse tabi ki alabilirim:) 6 liraya almıştım ben bunu.
7-Blistex Limon Ahududulu Lip Balm: Bu aralar epey lip balm canavarıyım hoş bu sıcaklaşan havalarda açıp geri girmemesi sonucu ben ambalajına itmeye çalışırken yumuşayıp parçalanıp ben de kullanınca bitti bu alttan çevirmeli ambalajlardan cidden nefret ediyorum açıyorsun geri girmiyor açşan bazen çıkmıyor. Kokusu da çok güzel ddiii ilk aldığımda çok sevmiştim ama ben azcık enteresan bir insan olduğumdan kokusu değişmemesine rağmen bi garip kokuyor gibi geldi:D Bitti gitti sevindim 9 liraydı.Nemlendirmesi de oldukça başarılıydı ama blistex alıcaksam tek tercihim med plus olur sanıyorum.
8-Rexona Cotton Deodorant: Bu deodorantı hepiniz biliyorsunuzdur gratisten seyahat bölümünden almıştım 2 lira falandı fiyatı hep çantamda taşırdım oldukça da uzun süre kullandım ve bitti.
Sahi ayda 3-4 deodorant bitirenler siz hayırdır ya:D Nası bitiriyorsunuz bi anlatın elimde milyon tane var bitmiyor arkadaş:D Yazın tabi ki ihtiyaç sürekli de kullanmama rağmen bitmiyor yani:D Belki de deodorantla banyo yapmalıyım kim bilir:D
9-Flormar Mor Oje :Kusura bakmayın arkadaşlar adını bilmiyorum malesef hepsi atıldı daha yola çıkmadan ama mistycal gibi bir ismi vardı şu yeni seriden mor olan ojeden bahsediyorum rengi yapısı şahane kalıcılığı pek iyi sayılmaz hoş bende hangi oje kalmış bugüne kadar ya neyse sonuç olarak bunun kafası koptu şaha yapmıyorum koptu yani fırçası:D Güzelim ojeyi kullanamadım atmak zorunda kaldım malesef 2 tl fiyatı vardı.
Ve son olarak yine yarım kalmış iki şampuanımı bitirdim.
Biri çook çok sevdiğim Loreal Elseve'in Mucizevi yağının şampuanı kokusu muazzam zaten bununla ilgili de bir blog yazım mevcut.Bu yurtdışından aldığım ama şimdi ülkemizde de satışa sunuldu bu ambalajda satılmıyor o yüzden şaşırmayın büyük boyunun fiyatı 10 tl di sanırım.
Diğeri Bioblas'ın dönüp dönüp kullandığım saç dökülmelerine karşı şampuanı seviyorum her zaman kullanıyorum ara ara muhakkak satın alıyorum.10 liraya almıştım bunu da.
Bir diğeriyse çok uzun süre kullanıp bitiremediğim daha doğrusu çok zor bitirdiğim Bebak'ın toniği. Bendeki normal ciltler için olanıydı kokusu çok çok güzeldi ama son zamanlarda bi böyle nemli nemli yapmya başladı  hani fazlaca bi nem bu yağlı gibi sanki bilmiyorum neden ama tercih edilebilir 6 tl ya almıştım ben heryerde bulmak pek mümkün olmuyor.
               Evet kızlaar benim 1 aylık tatilimde biten ürünlerim bu kadardı:) Umarım keyifle okumuşsunuzdur hepinizi kocaman öpüyorum!

5 yorum:

  1. gelsin şimdi yenler canım makyaj sabitleyici yazınını bekliyorum nasıl yaptın :? ojeye üzüldüm bu arada :((((((((

    YanıtlaSil
  2. Aaaay ay misliyle geldi yeniler:D O zaman hemen link paylaşayım mı blogumda bununla ilgili bir yazım mevcut http://derincakir.blogspot.com.tr/2015/06/diy-fix-farkl-tarifle.html nu linke tıklayıp nasıl yapıldığına ulaşabilirsin:)
    Ben de üzüldüm ya sanırım yenisini satın alıcam:(

    YanıtlaSil
  3. Bursa da yaşıyorum ben. Tekrar gelirsen haber et. :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ailem orda eskiden ben de orda yaşıyordum ama çok sık geliyorum muhakkak veririm hatta blogger buluşması çok hoş olur :)

      Sil
  4. Hmm, demek Bursa. Ben de Bursa'dayım. Baya mesai yapmışsınız buradayken belli ki. ;) Buraya nasıl geldim bilmiyorum, ama Bursa'yı görünce dikkatimi çekti tabi hemen. Takibe aldım sizi. Beklerim bana da. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil