3 Eylül 2015 Perşembe

Yves Rocher Macadamia Lip Balm

Merhabalar! Bu aralar biraz ürün incelemelerimden gidiyorum farkındayım ama favorilerim diye bi yazı yazıp haklaırnda hakettiklerinden daha az bahsetmek istemiyorum ciddi anlamda değişmez favorilerim tek tek bahsettiklerim ve bugün de sizlere öyle bir lip balmdan bahsedicem:)
Yves Rocher ürünlerini zaten çok severek kullanıyorum ama daha önce yaptığım alışveriş yazısında şöyle bi kısaca bahsetmiştim. Aldığım günden beri de aşkla kullanıyorum bildiğiniz aramızda nasıl bağ oldu belli değil:D Kokusu o kadar harika ki anlatamıyorum niveanın macadamia vanilyalısını sollar atar o derece bu tam bi fındık kokusu hoş daha önce macadamia fındığı koklamadım tabi:D Ama o kadar doğal ve muhteşem bi kokusu var ki yanımdan ayırmak istemiyorum.

Renksiz bir ürün rujunuzun altına çok rahat kullanabilirsiniz. Hafif bi parlaklık veriyor sadece dudağa o kokusunu duyunca tabi yemek istiyorsunuz o ayrı!İnanılmaz güzel çok kullandım sanırım bu kelimeyi ama napiyim hakediyor!Vazgeçemeyeceğim bakım ürünlerimden biri bu zaten bi lip balm canavarı olarak 1 lip balmı daha yeni bitirdim hatta sonra buna geçtim bunda da nerdeyse yarıyı görmüş durumdayım! Siz düşünün nasıl sevmişim allahtan ev yapımı bal mumuyla yaptığım kocaman bir lip balm yaptım da bunu yemekten bikaç gün kurtuldum:D
Kokusunu aşırı seviyorum evet bu bi gerçek ama nemlendirme konusunda hala hayatımın lip balmı diyemiyorum zaten öyle bi lip balm da üretemeyecekler eminim. Yani bunlar yağlandırarak nemlendiriyor daha çok hı kötü mü asla değil 2 saat falan sürüyor sanırım verdiği nem oldukça iyi bence benim hayalimdeki lip balmsa nemi dudaklarınıza hapsetsin dıştan yaplı olmasın yumuşacık sadece yumuşak neme doymuş hale gelsin istiyorum yağlı his beni hiç mutlu etmiyor çünkü sadece nem istiyorum kısacası sıradan bi lip balm kullanıcısına bunun verdiği nem fazla bile gelebilir ama sıradan lip balm kullanıcısı ben değilim ben lip balm canavarıyım :D
Fiyatı da 10 ya da 9 liraydı şu an çok emin değilim ama o kokusu nemi olmasa bile koklamak için gider alırım öyle söyliyim:D Denerseniz yorumlarınızı benimle paylaşmayı sakın unutmayın hoşçakalın!

2 yorum:

  1. bende niveanın macadamia olanını kullanıyorum severek bunu da deneyebilirim o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle niveaninki cok buyuk agirlikta vanilya kokuyor bu cok daha dogal macadamia kokuyor denemeni oneririm:)

      Sil