23 Eylül 2015 Çarşamba

Son Zamanlardaki Alışverişler,Bayram Alışverişi ve Kitap Alışverişi!(Bol Fotoğraf İçerir!)

Merhaba kızlar!
Tekrardan bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım ara ara ayrı zamanlarda aldıklarımı paylaşmak istiyorum sizlerle öyle çok da aman aman bir indirim yoktu çünkü:)

Kozmetik alışverişimin geneli bu şekilde söylediğim gibi çok ayrı zamanlarda alınmış nerdeyse hepsi farklı yerlerden alınmış şeyler:)
Şu benrilerden bahsediyim öncelikle şu şeftalili olanı babamla beraber aldık cilt yapısının daha kuru olmasına şimdi karar kılmış bunu da bana danışmasıyla keşfettik e baba nemlendirici dedim aa dedi :D Bunlardan almak istedim ikimize de aldım 8 lira fiyatları baya baya devasa ürün ne kadar uzun zaman gider hiç bir fikrim yok ama umarım dibini görebilirim:DAma şunu söyleyebilirim ki bence nemlendirmesi çok başarılı kocaman bir ürün arıyorsanız buna bakın derim tabi ki body butter değil ama yakın ciddi başarılı bence.
Duş jeliyse yine 1 litrelik beyaz sabun kokulu ben bu kokuya bayılıyorum çok temiz geliyor bana hatta benrinin beyaz sabun kokulu ıslak mendilleri var aynı koku.Eğer hoşunuza gidiyorsa koku bakmanızı öneririm henüz açmadım yapısı hakkında malesef bir fikrim yok ya da başka bir şeyi hakkında malesef yorum yapamıyorum fakat kötü olduğunu düşünmüyorum.Aynı şekilde fiyatı 8 lira.
Bu şampuanları babam almış sevmemiş benim oldu bi kez kullandım ancak ben sevdim saçımı sertleştirmedi içinde paraben falan yok fiyatı da çok uygundu 9 lira ikili kofre halindeydi.Yorumlayacak kadar kullanmadım ama ciddi anlamda saçları uzattığını yazmışlar daha saçımı yeni kestirdim bakalım elimdeki şampuan bitince etkilerini görücem:)
Neutrogena Peeling Jel Mandalina&Misket Limonlu: Bunu kullandınız mı sevdiniz mi bilmiyorum ama ben bu seriye aşığım tek kelimeyle aşk yaşıyorum ben bu peeling jelle peeling dedim diye öyle haftada bir sanmayın zaten arkasında da hergün kullanıma uygun olduğu yazıyor.Detaylı yazısı çok kısa zamanda gelicek ben buna cidden bayılıyorum. indirimde 10 tl ye aldım.
Niveaları kofre olarak 13 liraya aldım diye hatırlıyorum ikisi de harika kokuyorlar bakım etkisini zaten hepiniz artık biliyorsunuz.
Yine indirimden Nivea Pure&natural toniği aldım içinde argan yağı ve aloe vera varmış çok da hoş kokuyor  5 liraya geldi indirimle.
Eklips Eyeliner Fırçası: Bence eklips fırçalar şahaneler bu da bana 2.75 e geldi kaş doldurmak için kullanıcam.
Loreal Besleyici Altın Göz Çevresi Kremi: İndirimde 17 liraya geldi baya baya yoğun bir yapısı var elinizle çok iyi ısıtmadığınız sürece balmumunu parmaklamaya çalışıyor gibi hissedebilirsiniz ama nemlendirmesi gayet başarılı.
Essence  Plump No Clump Maskara:Lütfen almayın aldırmayın fırçasının tipine kanmayın diyorum 10 tl çöp şu an.


Kate Moss lipstick 48: Bunu gördüğüm an kaptım diyebilirim baya bi kızla savaştım aslında savaşmadım almak isteyeceğini anladım ve 3 dk sonra standta kız görevliye yeaaaa nasıı yok muu kalmadı mııı gibi fokumsu cümleler kuruyodu içimden baya sinsi sinsi güldüm işin garibiyse alıp almayacağımdan emin değildim ama bir şeyden emindim ki o kız bu ruju almaya çalışıcaktı izin veremezdim sağım solum belli olmuyor ya istersem diye elimde tuttum ve çok istediğime karar verdim:D Başka tek bitane mi olmaz yoktu artık benim. indirimle 11 liraya geldi sanırım.
Kotton Kaş Maskarası: Bi kere çok kalıcı bu zaten bana budur dedirten olay hiç pratik değil bana göre kaşlarımın başlangıcıyla sıkıntım ama siz normal kaşlara sahipseniz çok seviceksiniz fiyatı 13 tl.
Klasik watsons ıslak mendil 4 tl.
              Veee gelelim kitap alışverişime;
Bu alışverişi okuoku.com dan yaptım tek bir kitabı da D&R dan aldım.Hepsi çok istediğim kitaplar okuduğum kitabı bitirdim yeni aldıklarımdan küçük prense bugün başladım ve bitirdim şu anda da Can Dostumun Yolculuğuna başladım hastasıyım bayılıyorum kitabın sonunu söyleyen  Elif'ciğime burdan selam olsun anladın sen:D

Böyle çok tatlı ayraçlar kahve telefon süsü yollamışlar çok düşünceli değiller mi sizce de kahveyi kuzenime postalasam da kahve kitap olayını harika yakalamışlar:) (Burdada kahveyi şekersiz içiyoruuuuum taam mı diyen kız tribi yapmışım:D)
Freud seviyorsanız bu kitabı muhakkak edinin derim okumadım ama çok çok güzel olduğunu düşünüyorum D&R'da indirimli kitaplar reyonunda tesadüfen rastladım diğer indirimli kitaplardan milyon tane var ama bundan asla yoktu elime aldım kesin almalıyım dedim ve sonra kitaptan başka hiç olmadığını fark ettim ya çok satıldı ya da bilemiyorum gördüğünüz üzre fiyatı 10 tl ciltli falan bi de sert kapaklı böyle ama ben Freud çok severim ve hikayesini kızkardeşlerini bilmeyi cidden çok istedim.

Gelen ayraçların tam görebilceğiniz halleri bunlar da:)

Bu ara bu kedili köpekli kitaplara çok sardım can dostum kitabı ve şu an aldığım zaten vazgeçilmezim ama Sokak Kedisi Bob hakkında hiçbir fikrim yok okuyanlarınız sevdi mi?
Ve Franz Kafka Dönüşüm almazsa olmazdı heryerde okumam gereken kitap olarak karşıma çıkınca almak istedim:)
Kitap alışverişim toplamda 68 tl tuttu ama ayriyetten 10 tl daha verip bir kitap satın aldım.
     Ve son olaraak
Koşu yürüyüş için bu tarz bi ayakkabıya ihtiyacım vardı bu markayı zaten seviyorum indirimde de olunca almak istedim 140 liraya satın aldım.
       Benim alışverişim bu kadardı umarım buraya kadar okumuşsunuzdur alışveriş yazılarını uzun uzun yazmayı çok seviyorum:)
Kocaman öptüm hoşçakalın!

10 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan şahaneler! Ayraçlara ayrıca bayıldım :) Sokak Kedisi Bob'u 2 saatte bitirmiştim ve ben severek okumuştum hem kafa dağıtıyorsun hem de sarı Bob'un maceralarına ortaksın :) Hayvan sever olarak senin de seveceğini düşünüyorum çok çok sade keyifli vakit geçirmelik bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim! Ciddi misin iki saatte hemde vay be ben o kadar cabuk bitiremesem de yine de epey cabuk bitirecegimi dusunuyorum o zaman cok tesekkur ederim bilgilendirdigin icin:)

      Sil
  2. iyi günlerde kullan canım :) benrinin vücut losyınları harika daha önce aleo veralısını kullanmış ve bitirmiş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim bu çeşitini e indirim bitmeden alıp denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa aloe veralisi da mi var hic goremedim muhtemelen cok guzel ve kalmiyordur cok seviyorum aloe verali urunleri gorseydim kesin onu alirdim:)kesinlikle fiyatlarina gore cok basarililar bence:) seftalilinin kokusu da cok hos baymiyor muhakkak bak derim :)

      Sil
  3. Gule gule kullanin hepsini ve iyi okumalar diliyorum :) Bu kadar kitabi gordukten sonra kital alma istegi dogdu simdi bende, ilk olarak elimdekileri bitireyim :)

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim! Ben de elimdekilerin bitmesini bekleyecektim aslinda ama o kadar okumayi istedigim kitap vardi ki dayanamadim :) ayy azcik ben masraf yaptirmis olucam galiba:D ama kitap guzel sey niyeyse kitaba verdigim paraya acimiyorum:)

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullan canım harikalarr! O Rimmel london rujun ayni rengini ben de istedim ancak buradaki Watsons'ta yoktu. Görevli kıza dedim ilk defa bir ruju bu kadar çok beğendim benim şansıma yok. Vee ben kitaplarına bayıldım. Can dostumun yolculuğu kitabını çok istiyordum D&rR'dan alacaktim fakat sitedeki indirim mağazalarda yoktu. Freud'un Kız kardeşi kitabı en yakın arkadaşımın sürekli övdüğü ve mutlaka oku diye baskı yaptığı kitap. Ayraçlara da bayıldım ben de bakayım şu siteye bi fıstık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim caniim!kesinlikle harika bir rengi var tam surersen bordomsu khve oluyor biraz parmaginla alirsan kahve nude oluyor ben bayildim elimde zilyon tane ayni renge benzer var hatta o gun alisveriste kuzenim de eee didagindakiyle ayni durdu dedi sen sus cok bilme dedim:D valla ben okuoku dan aldigimda kampanyayla ya 9 ya 10 liraya dusmustu baska sitelerde indirimli halini 15 lira gosteriyor bi bak derim hala ayni fiyatti can dostumun yolculugu:) O zaman iyi ki rastlamisim o kitaba diyorum can dostumun yolculugu bittigi an basliyim bari ona:) kocaman optum seni:)

      Sil
  5. hepsini güle güle kullan kitap ayracı göndermeleri gerçekten çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Evet kitap ayraçları çok hoş oldu benim için de:)

      Sil