5 Eylül 2015 Cumartesi

Rossman Fush Wohl Intensive Creme(Ayak Kremi)

Merhaba kızlar!
Tekrar bi ürün incelemesinden gidicez uzun bi alışveriş yazısında tekrar görüceksiniz gerçi bunu ama olsun:)

Geçen Rossmanda dolaşırken ayak kremine ihtiyacım olduğu aklıma geldi ama her zamankinden farklı bir marka denemek istedim bu sefer bu markanın da kremlerinden çok çeşit vardı seçmekte açıkçası zorlandım aralarında en uygun bunun fiyatıydı ama fiyatı için değil yapısı için aldım açıkçası yoğun yapılı bir krem olduğu yazıyordu bi de bu kutulu falandı diğerleri normal kremdi bunun neden fiyatı 4 ya da 5 liraydı anlayamadım neden anlayamadım onu da bi diyim:D Efsane bi krem çünkü yani o bildiğimiz lapitak ve neutrogenayı salladı attı gözümde üstelik yapısı yoğun olmasına rağmen ayağınıza vazelini boca ediyormuşsunuz gibi bir his değil ciddi anlamda bi el kremini sürer gibi rahat sürüyorsunuz ama o yoğun nemi de ayaklarınızda hissediyorsunuz.
Yapısı bu şekilde klasik el kremi gibi.Bu şekilde nemlendirmesini sağlayan da içindeki gliserin ve balmumuymuş.İnanır mısınız bunu sürdüm gece sabah ayaklarımın üstleri filan hala nasıl yumuşak nasıl bebek poposu gibi Allahım ya dedim:D
Peki bugün ne oldu dersiniz? Hala kutulu taşıyorum evde sağa sola kutunun üstünde ne yazsa beğenirsiniz? İÇERİĞİNDE %10  ÜRE. Ben şok. ''Neeee nası be ıyy çiş mi var bunda'' falan diyorum gidip babama soruyorum baba üre çişin içindeki madde değil miydi falan diye.Neyse sonra araştırdım da bu o şekilde üre değil hatta yüz kremlerinde falan kullanılırmış deli gibi güzel sonuçlar alınırmış ki sizlere eczane ilaçları ve dermokozmetikten bahsediyorum.Ayrıca bu kremde de asıl nemlendirmeyi ve bu kadar güzel sonuç vermesini sağlayan bu maddeymiş oldukça özel olduğunu söylemişler.Peki ya kokusu? O yüzden bu kadar şaşkınım kokusu o kadar harika ki! Bebek kokusu gibi niveanın kokusuna benziyor bi bebek poposu kokusu var nasıl güzel o kadar sevdim ki.
Açık ara benim kullanacağım tek ayak kremidir bu bundan sonra hem fiyatı hem bu kadar başarılı sonucu kesinlikle harika tereddüt etmeyin koşun bakın derim ya da yolunuz rossmana düştüğünde muhakkak bir göz atın.
Hepinize kocaman sevgilerimle!

6 yorum:

  1. Ben de güzel bir ürün arayışındaydım bir de buna bakayım bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guze bir urun arayisindaysan tavsiye edebilirim bence cok basarili bir krem.

      Sil
  2. Bebek poposu kokusu :D Derin alemsin :D Bu kremi kesinlikle en kısa zamanda edineceğim ciddi ciddi bu tarz bir şeye ihtiyacım vardı fakat fiyat konusunda uyandırmayalım adamları bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh ama gercekten tanimlayabilecegim tek ve en guzel koku o yani:D kesinlikle goz atmani oneriyorum evet evet haklisin fiyat konusunda uyandirmamak lazim malum hem temiz kaliteli icerikli hem bu fiyata urun bulmak oldukca zor:D

      Sil
  3. Denedigim urunlerden pek memnun kalamamistim ve yeni urun arayisindaydim, bunu okumak iyi oldu :)

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmadiysan kesinlikle bunu oneriyorum sana kokusu verdigi yumusaklik ben bayila bayila kullaniyorum:)

      Sil