24 Eylül 2015 Perşembe

Neutrogene Visibly Clear Pore and Shine Mandalina&Misket Limonlu Peeling Jel

Merhaba kızlar hepinize iyi bayramlar diliyorum!
Bugün sizlere çok çok ama çok severek kullandığım temizleme jelimden bahsetmek istiyorum gerek kokusu gerek verdiği his beni kalbimden vurmaya yetti:)

Çoğu kişiden bu ürün hakkında o kadar çok olumsuz yorum duydum ki herkes bu ürünü kötüymüş gibi lanse etmeye çalışıyor gereksiz kötülüyorlar ama size açıkça bir şey söylemek istiyorum bundan daha iyi bir temizleyici kullanmadım ben. Net.
Şimdi tabi şöyle bir şey de var.Siz temizleyiciden ne bekliyorsunuz? Kalkıp makyaj çıkarmasını bekleyenler var. ''Yok canım amuda da kalksın mı gariban başka isteğin?'' demek istiyorum onlara bi kere üşenmeyin önce bi çıkarın makyajınızı sonra cildinizi yıkayın ya da sadece makyaj temizleme mendili kullanın diyorum. Temizleme jellerinin görevi birincil görevi cildi temizleyip arındırmaktır sizin makyajınızı çıkarmak değil ciltteki makyajın kabası alınmalı ki gözeneklerimizdeki kiri çıkarabilsin temizleyiciler hangisiyle uğraşıcak makyajı mı temizlesin sizi mi?
Ben asla makyaj çıkarma gibi bir şey beklediğim ürünlerden ne biliyim sıkılaştırsın beni porselen gibi yapsın diye de bekleyemem.
Bunları çok pahalı markalar yapıyor mu sanıyorsunuz? Asla yapmıyorlar çok ünlü adını hatırlayamadığım ama dünyaca ünlü bir dermatolog anti ageing temizleme jelleri için şunu söylemiş: ''Cildinizde sadece bi iki dakika ya da daha az kalan bir ürün bunu nasıl gerçekleştirebilir bu kadar kısa sürede suyla yıkadığınız ürünlerden bunları beklemeyin ve çok çok pahalı ürünlere gereksiz yere yönelmeyin'' Çok haklı değil mi sizce de?
       Bu kadar bilgilendirmenin ardından ürünün vaatlerine ve bendeki etkilerine geçiyorum. Parlamayı azalttığını söylemiş kesinlikle doğru gözenek küçültmesi hakkında bir yorum yapamam öyle çok gözenek problemim yok ama parlama konusunda haklı.
Benim cildimdeki etkilerine gelicek olursak; cildimi bununla yıkamak benim için bir keyif önceden turuncu olanını kullandım aynı şeyler onun için de geçerli sadece güzel kokmuyordu bu harika kokuyor. Cildimi resmen nemlendirmiş gibi hissettiğim bir yüz yıkama jeli kullanmamıştım bu anlamda cildimi asla germedi. Hani şu ciltte gıcır gıcır sağlıklı ama hafif de nemli his olur ya germeyen heh bu o işte.
Cildime masaj yaparak ürünü yayıyorum bi güzel yıkıyorum cildim o kadar taze o kadar aydınlık oluyor ki gerçekten çok seviyorum bunu kullanmaya başladım andan itibaren cildime sağlıklı bir ifade geliyormuş gibi hissediyorum. Ama bunun jel versiyonu için aynı şeyi söyleyemiycem hani şu pompalı olan ürün o kesinlikle cildiniz kurumaya meyilliyse oldukça kurutucaktır ben nemlendiriciyle hallediyorum ancak cildiniz kuruysa yanaşmayın derim.
Ayrıca bu peeling jel hergün kullanmaya gerçekten uygun ne kullansam da dönüp dolaşıp hep bunları alıyorum misket limonlu çeşidini ilk kez aldım ve gerçekten çok seviyorum.

Yapısı bu şekilde cilde de gayet güzel masaj yapıyor keşke deneme boylarını çıkarsalar da ona göre alsak ama malesef kocaman ürünü almak zorunda kalıyoruz. Ben 10 liraya aldım bu ürünü siz indirim dönemlerinde daha da uyguna bulabilirsiniz.
      Aranızda bu ürünü kullanıp memnun kalan var mı? :)

19 yorum:

  1. senin sevmene sevindim ancak ben hiç sevemedim ben bu tarz büyük ve erimeyen tanecikleri sevmiyorum jeline aşığım ama bu yok benim cildim için uygun değil :) cildden cilde farklı etki gösteriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erimemesi peeling olayini uzun tutmaya yariyor ayni olay yves rocher kayisilo peelingte de var mesela ben cok seviyorum ama o tanecikleri ne kadar yikasam da kafamda peeling tanesi bulmuslugum da yok degil:D ancak cok uzun yikamiyorum yuzuku evet nazikce masaj yapiyom ama 3-4 dkyi asla bulmuyor o durumda belki tahris eder ama su an uyguladigim yontemde cok basarili sonuc aliyorum kesinlikle ciltten cilde degiskenlik gosteriyor:)

      Sil
  2. O tanecikleri bende pek patlatamadigim icin pek memnun kalmadim diyebilirim. Temizlemesine diyecegim yok ama mavi toplar ne ise yariyor tam olarak anlamis degilim :)

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok seviyorum muhtemelen istedigimiz kadar peeling yapmayi sagliyor temizlemedi verdigi his benim icin sahane ondan vazgecemeyecegim urunlerim arasinda sanirim:)

      Sil
  3. http://uyusukpollyanna.blogspot.com.tr/
    beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Açıkcasi ben jelini hic sevmemistim. Senin bahsettigin guruptanim galiba :)
    Ne kadar makyaj temizleyicisi ile temizlesem de, sonradan muhakkak jel kullananlardanim ki, arta kalanlari alsin gozenekleri acsin diye. Ondan sonra pembe jeline donus yaptim. :)
    Bu aralar peelingli jel arayisindaydim, sayende sans verecegim :)
    Cok opuyorum ! <3 guzel yazi olmus bebegim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniiiiiim Izmir Leydim cok tesekkur ederim! Pembesinin jelini seviyorsan o daha hafif peeling etkiliydi hatta bunun ustunde peeling jel yaziyorken onun ustunde daily peeling yaziyor ben de alicam ama stogumu biraz bi azaltmam lazim:)

      Sil
  5. Ben de hakkında o kadar çok olumsuz yorum okudum. Cildim yağlı da değil kuru-karma cilt tipime de uygun değil. Ancak bir şey beni çekti ve ısrarla bunu almamı söyledi raftan! Ben de o kadar memnunum ki anlatamam! Çok beklentim yok, makyajımı siliyorum ve sonra bunu uyguluyorum. Yumuşacık bir his bırakıyor kokusu da çok güzel temiz temiz. İndirimde bulsam da bulmasam da kesinlikle alınacak başka bir ürün kullanıyor olsam bile hep elimin altında kalmalı. Çok sevdim çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de cildim kuru karma denebilir biliyor musun kisin sanirim kuru karma oluyor en son bu yonde kanaat kilmistim ben hakkinda hicbir yorum bilmiyordum sadece Elifcan surekli kokusundan bahsedince e ben de mandalina misket limoni tarzi kokuya bayilirim o epey sevdigini soylemisti oyle almistim ben de bayiliyorum tek kelimeyle benim yuzumu germeyen tek jel diyebilirim hem de peeling jel:) kesinlikle her zaman kullanicaklarim arasina coktan girdi bile:)

      Sil
  6. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Derin Hanım;
      Çekilişe katılmak istemişsiniz. Ancak sizi çekilişe dahil edebilmem için çekilişi paylaşmanız gerekmekte.Paylaşıp linki gönderir misiniz?

      Sil
  7. Bu serinin jelini kullanmıştım.Yıkama sonrası cildi germesi dışında bir sorun yaşamadığım gibi kokusu da harikaydı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet jeli biraz geriyor kuru ciltler icin hic uygun degil ama bu jeli kuru ciltliler bile guvenle kullanabilir kokusu da cabasi:)

      Sil
    2. Peki peeling jeli sürdükten kaç dk sonra yıkamak gerek

      Sil
    3. Peki peeling jeli sürdükten kaç dk sonra yıkamak gerek

      Sil
  8. Bu serinin jelini kullanmıştım.Yıkama sonrası cildi germesi dışında bir sorun yaşamadığım gibi kokusu da harikaydı :))

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Yorumları okudum daha çok güzel yorumlar yapılmış ama ben malesef aynı şeyleri soyleyemeyecegm. Cildim de özellikle t bölgemde çok yağlanma oluyor diye 5 gün önce bu jel üründen aldm sabah akşam 1 2 dkka yüzümde hafif masaj yaparak uyguladım. Snra bol su ile yikadm. Fakat günler snra yanak ve çene bölgemde aşırı kaşınma yanma ve eskisinden daha fazla sivilce artışı gözlemledm.ne yapmam gerekiyor bilmiyorm nerde hata yaptm onu da bilmiyorm. Çok araştırdım ama bi çözüm bulamadm.

    YanıtlaSil
  11. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil