20 Eylül 2015 Pazar

Garnier Detox Etkili Esas Bakım Göz Makyaj Temizleyicisi

Merhaba kızlar fark ettim de bayadır ben bloguma yazı girmiyormuşum!Hemen şahane ürünümü sizlerle paylaşmak istiyorum Garnier Esas Bakım Üzüm özlü detox etkili göz makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum sizlere. İsmi da pek şaşalı:D Ama ismi kadar kendisi de şahane!

İnanamiycaksınız ama ben bunu İzmirliler bilir Hobi Parfümeriden 3 liraya almıştım baya baya şaka gibiydi ve bu derece harika bir ürüne.Normalde 13 tl 15 tl arasında bir fiyata görmüştüm o fiyata görünce 3 ya da 4 tane stoklamıştım bidaha da asla o fiyata düşmedi zaten hep 10 lira civarına gördüm.
Şimdi şöyle bir şey temizlemesi ciddi ciddi muhteşem ama bu biraz da sizin bir göz makyaj temizleyicisinden ne beklediğinizle ilgili bu çift fazlı bir ürün değil gözlerinizde yağlı yağlı bir üründen hoşlanmıyor musunuz hoşlanmadığınız için aynı güçlü çıkarma özelliğinde yağlı olmayan bir ürün mü arıyorsunz? Bingo! Bu işte tam da o cidden o. Gözlerimde yağlı yağlı his sevmem ama misel su gibi de olmasın çıkarıcılığı derseniz çift fazlının çıkarma gücünde belki daha iyi temizleyenini arıyorsanız bu gerçekten o ürün.
Gözlerinizde yağlı his bırakmadan gerçekten misel su gibi ama çok daha iyi şekilde makyajınızı temizliyor. Suya dayanıklı makyajı temizlediğine dair üzerinde bir yazı var bu vaadi yerine getiriyor mu peki?Cidden getiriyor suya dayanıklı makyajınızı şıp diye çıkarıyor.
İçinde üzüm özü olduğunu yazmış bunun ne gibi bir faydası vardır gerçekten bilmiyorum bir de normal ve karma ciltler için demiş yani göz çevresinde karma cilt ne alaka anlayamadım pek ama yerine getirdiği işleve puanım 10 üzerinden 10 gerçekten bu ürünü görürseniz çift fazlılardan da sıkıldıysanız kaçırmayın bu ürünü derim:)
Bizimki geçenlerde ilk kez karpuz yedi çekimser başladı kabuğunu bile yemeye çalışarak sonlandırdı yeme işlemini bıyıkları da pembe oldu çok güldüm:D Üstüne de elimi yalayıp teşekkür etti kıyamam dedim :D
Şuna bakar mısınız normaldeki kadar kaliteli gözükmedi buraya koyunca ama çok üzüldüm sahipsiz sanıp Elif'le fotoğraflarını çektik eve bile götürmeyi düşündüm apartmanda nası olur bi fikrim yoktu ama sokakta bu şekilde bırakmaya da niyetim yoktu her tarafı kir pas içindeydi gözlerindeki ifadeye baksanıza fotoğrafı büyütüp bakın lütfen mutlu olmadığını anliycaksınız.Bizim yanımıza geldi sonra sahibi seslendi köpeğini çalıcağımızı düşündü sadece yardım etmeye çalışıyorduk o kadar bakımsız zayıftı ki bi sahibi olabileceğine malesef inanamadım.Onlar sizin evlatlarınız illa da en pahalı mama oyuncağı alın asla asla demem ama biraz sevgi gösterin hangi mamayı veriyorsanız ona yetecek miktarda olmasına özen gösterin onun ailenizden olduğunu lütfen unutmayın!
Kocaman sevgilerimle!

6 yorum:

  1. Goz kapagim benim yaglanmaya meyilli oldugundan dolayi bu urunu denemistim, fena da bi urun degil aslind hemde ucuz :)

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena degilden cok daha guzel bence ya bidaha goz at derim dahacok seviceksin bence:)

      Sil
  2. Ben bunu denememişim bugüne kadar hayret.Çift fazlıların bazısı aşırı yağlı geliyorken bu tam bana göreymiş :) Hobi'ye bakayım belki rastlarım.Bu faydalı önerin için de teşekkürler canım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil ben tesekkur ederim! Umarim cok seversin dedigin gibi insan yagli olmasin ama makyaji da sip diye cikarsin istiyor piyasada bu tarz ozellikle goz makyaji icin su seklinde yagsiz baska urun var mi bilmiyorum ama ben bundan gercekten cok memnunum eminim sen de seviceksin:)

      Sil
  3. harika! mutlaka deneyeceğim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim! Mutlaka bakmani tavsiye ediyorum:)

      Sil