3 Eylül 2015 Perşembe

Ekoz Kozmetik Oda Kokuları

Merhaba kızlar! Bugün sizlere bir markanın oda kokularından bahsetmek istiyorum.
Ekoz kozmetikten geçtiğimiz günlerde çok hoş bir paket aldım.Bu ürünü  sizlerle paylaşmak istiyorum:)


Bunlardan sanıyorum 10 küsür tane yolladılar bilgisayarımdaki bir sorun yüzünden malesef birsürüsünü bir arada çektiğim fotoğrafı koyamadım.
 Kargo gerçekten çok hızlı ulaştı ve firmanın bu kadar dürüst olmasını gerçekten sevdim kendileri ürünlerinin kokularının epey azaldığını başta belittiler uzun zamandır bu markanın oda kokularını merak ettiğimden deneyimlemek açısından bir problem olmayacağını söyledim fakat kargo elime ulaştığında kargo poşetleri yatağımın üstü mis gibi kokmuştu yani kokularının azalmış halinin böyle güzel kokması beni oldukça memnun etti hemen dolabımın içine 1 tane astım her dolabı açışımda mis gibi lavanta kokusu ve marsilya sabunu kokusu geliyor:)
Bana yolladıkları çeşit lavantalı olandı arkasında da marsilya sabunlu yazıyor sanırım ikisi birarada kullanılmış. Açıldıktan sonra 3 hafta etkili olduğu yazıyor bu kadar çok yolladıkları için evde hepimiz kullanma şansını elde etmiş olduk abim ve babam da gerçekten çok sevdiler:)
Ben bu markadan oldukça memnun kaldığımı söyleyebilirim uzun zamandır da gözüm bambu çubuklu oda kokularından mangolu olanda bir ara alışveriş yapıp alıcam sanırım onu da herhangi bir ürünü denemek benim için yeterliydi karar vermem konusunda:)
Eğer sizler de göz atmak isterseniz buraya tıklayarak sitelerine ulaşıp ürünleri inceleyebilirsiniz. Çok güzel hediye alternatifleri evinizin kokusunu bir anda değiştirebileceğiniz ürünleri mevcut:)
Umarım işinize yarar bilgiler verebilmişimdir hepinizi öpüyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder