7 Eylül 2015 Pazartesi

Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicileri Mercek Altında(Nivea,Garnier,Diadermine,Yves Rocher)

Merhabalar!
Sizlere daha kıştan beri yazmak istediğim bi yazı hazırladım.Bugün konumuz çift fazlı makyaj temizleyicileri elimde olan ve bugune kadar deneyimleyebildiklerimi tek tek anlatmak yerine tek yazıda anlatıp birleştirmeye artılarını,eksilerini elimden geldiğince anlatmaya çalışıcam umuyorum hepiniz için faydalı olur:)

Öncelikle genel bir bilgiden bahsetmek istiyorum çoğu insan göz çevresinde yağlı hissi sevmez ama ya göz çevresi benim gibi aşırı hassas olanlar ne yapıcaklar onlar da tabi ki bu tip bir üründen kullanıcaklar:) Kuru ve hassas göz çevresinin dostu çünkü bu yağlı temizleyiciler benden de küçük bi ipucu hepimiz yüzümüzü(makyajımızı)temizlemek için garnier ya da bioderma misel su kullanıyoruz önce göz makyajınızı çift fazlı bir temizleyiciyle nazikçe temizleyin üstünden de misel suyla göz çevrenizdeki yağlı hissi alıcak şekilde temizleyin yağlı histen kurtuluyorsunuz aynı zamanda da göz çevrenizi yumuşakça temizlemiş oluyorsunuz.Eveeeet bu uzun bilgiden sonra geçelim ürüne;

      İlk olarak biraz niveanın çift fazlısından bahsediyim epey oldu bunu alalı elimde başka ürünler var diye kullanmaya pek sıra gelmedi ama bu fotoğraf da kışın çekildi zaten:)Yani anlatabilecek kadar deneyimledim kısacası.
Bi kere şunu söylemek istiyorum yağlandırmaz falan yazmasına aldanmayın yağlı anacım bu bildiğiniz hepsi yağlı göz çevresinde yağlı his bırakmaz falan yok önce bi bunu kabullenip kullanmaya başlayın hangi marka olursa olsun böyle bu çift fazlılar:)
Niveanın temizlemesi: oldukça başarılı
Yağlandırma Hissi: tabi ki
Göz yakma: Hayır yok
Ürünü güzelce çalkalayıp güvenle göz makyajınızı temizleyebilirsiniz. İndirim döneminde 1 sene önce falan 8 ya da 9 a almıştım.
Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici: Bu ürün bana ilk yves rocher kartımı çıkarttığımda ilk yaptığım alışverişin yanında hediye olarak verilmişti.Normal fiyatı da 25 lira falan öyle çok uygun da değil. Gelelim özelliklerine
Temizlemesi: Gayet Başarılı
Göz yakma:Gözleri malesef yakabiliyor
Yağlandırma:Tabi ki
Şimdi kızlar bu ürünü şöyle özetleyebilirim ki çok büyük hevesle kullanmaya çalıştım hakkında oldukça olumlu yorumlar duymuştum ama inanılmaz rahatsız edici bi alkol kokusu aldım bu bir,gözlerimi yaktı bu da iki göz yaktığı an zaten benim için bitti ama çöpe mi atıcam tabi ki hayır diğer ürünlerim bitince bunu da bitirmeye çalışıcam.Göz çevremde her hangi bir tahriş olmadı evet ama gözümün içini yaktı dediğim gibi.
Diadermine Çift Fazlı Kirpik Koruyucu Göz Makyaj Temizleyicisi:Hali hazırda bitmek üzere son birkaç kullanımlık kalmış olan makyaj çıkarıcım memnun muyum evet çok seviyorum belli bir fiyatın üstünde alışveriş yapana gratiste 6 liraya düşüyordu o zaman almıştım hakkındaki tüm olumsuz yorumlara rağmen.
Temizlemesi:Oldukça başarılı
Göz yakma:Hayır yok
Yağlandırma:Tabi ki
Ben çok severek kullandım ama bitince koşarak tekrar gidip alacağım bir ürün değil elimde başka markaların yedekleri var neden gidip direk almam onu da belirteyim çift fazlı temizleyicilerin hepsi zaten 3 aşağı 5 yukarı aynı başarıda o yüzden:)

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi: Bu ürün benim bayram indiriminde stokladığım garnierlerden fiyat 4 liraya düşünce sürekli kullandığım üründen bu markayı denemek için hemen satın aldım.
Hemen denemek istedim haliyle yine sevdim yine memnun kaldım:)
Temizlemesi:Oldukça başarılı
Göz yakma:Hayır yok
Yağlandırma:Tabi ki
Fiyatı çok uyguna geldiği için migros indirimlerinden tekrar tekrar alabilirim indirim dönemleri fiyatı gerçekten çok makul oluyor.

                       Evet kızlaaar bahdettiğim dört ürün bu kadardı umarım işinize yaramıştır aslında sözün özü bunların 3'ü bildiğiniz aynı tek sevmediğim yves rocher'inki oldu benim için.Çift fazlı temizleyiciler yukarıda da söylediğim gibi 3 aşağı 5 yukarı aynılar birbirlerinden farklı işlemler yapmıyorlar biri makyajı amuda kalkıp temizlemiyor ya da biri yeri paspaslar gibi silmek gibi ulvi görevleri yok malesef hepsi birbirinin aynı aralarında marka farkı ,fiyat farkı,belki az da olsa içerik farkı var siz arzu ettiğiniz birtanesini edinip kullanabilirsiniz sadece gözünüzü yakmamasına dikkat edin.
Ve şunu söyliyim göz çevrenize lütfen ama lütfen çok hassas davranın düşünün benim bu kadar yumuşak yağlı ürünlerle temizlerken bile göz çevrem az da olsa kızarıyor o kadar hassas.Göz çevremiz tüm derimizdeki en ince kısım ve doğal olarak kırışmaya en müsait bölgemiz siz kendi göz çevrenize iyi bakmazsanız bunu sizden bir başkası yapamaz o yüzden ürün seçerken ve kullanırken nazik olmaya özen gösterin.Ve ayriyetten tavsiyem zeytinyağıyla kendi çift fazlı temizleyicinizi yapabilirsiniz:)
Aaaaaaaay ne çok konuştum bee hadi ben kaçtım:) Hepiniz hoşçakalın kocaman sevgilerimle!

6 yorum:

  1. Ben Yves Rocheri seviyorum. Nemli bir pamuk yardımıyla kullanmanı öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz zahmetli sanki nemli pamuk ama elbet kullanicam bi sekilde anlsmasino ogrenmek lazim onerin icin tesekkurler deniycek bunu:)

      Sil
  2. Ne güzel inceleme olmuş bu böyle, bayram indirimi de yaklaşıyor listemde vardı almak. Okuduğum iyi oldu bu yazıyı canım benim. Sanırım nivea ya da garnier alacağım. Aslında hepsinin işlevi aynı ya, ama Yves Rocher'a şaşırdım aklımda bulunsun da almayayım onu göz yakıyorsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim caniim! Cok dogru soyluyosun gercekten hepsi ayni yani marka farki var sadece aralarinda fiyat da bundan dolayi yukselip alcaliyor kendimiz bile zeytinyagiyla yapabiliriz aslinda tabi boylesi daha pratik:)

      Sil
  3. Ben de Yves Rocher'ınkini kullanıyorum canım çok memnunum, bende göz yakması yapmıyor şaşırdım şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yaktı canım ya bilemiyorum neden yakmaması lazımdı aslında her şeyini çok severim çünkü o markanın kullanıp bitiricem yine de tabi.

      Sil