4 Eylül 2015 Cuma

Büyük Alışveriş(Yurtdışı,Aliexpress,Rossman ve Karışık Alışverişler:)) Bol Fotoğraf İçerir!

Merhaba kızlar!
Bloga pek uğrayamıyorum Bursada olmam sebebiyle daha çok ailemle vakit geçiriyorum bu arada istemeyerek de olsa blogumu biraz boşladım ama bomba gibi bi yazıyla karşınızdayım şimdi:)
Ordan burdan aldığım pek çok şeyi paylaşmak istedim sizlerle umarım keyifle okursunuz!
İlk olarak Bursa'ya geldiğimden dolayı yanıma fazlaca pamuk alamadığım için Apaksın disk pamuklarından aldım ben bunlarla göz makyajımı temizliyorum oldukça kaliteliler bence:) 1 liraya aldım.
Hemen ardından da saklama kaplarından bahsetmek istiyorum mavi olanını burda kullanıyorum beyaz olanı ise İzmir'e yanımda götürmek için aldım pamuklarımı bunun içinde saklıyorum çok daha hijyenik olduğunu düşünüyorum üstelik fiyatları da oldukça makul 95 kuruş tanesi.
Pamuğu da saklama kaplarına da Bimden ulaşabilirsiniz.
Fuss wohl yoğun ayak bakım kremi: Sıkı durun yazısı gelicek tek kelimeyle bahsetmem gerekirse harika!
Arko Duş Jeli: Bu tabiki de Beyhan'a:) Kocamaaan kozmetik ürünlerini toptan satan biryerde alışveriş yaparken bunun fiyatının  4 lira olduğunu görünce kokusu da çok güzel olunca attım sepete:)
Isana Fresh Deodorant: Adet sayısından ne kadar bayıldığımı anlayabilirsiniz rossmana gittiğimde krem deodorantla birlikte bundan bir tane almıştım ama kokusu o kadar şahane o kadar bebek pudrası gibi kokuyor ki her zaman gidemiyorum diye ikinci gittiğimde 2 adet daha aldım! Fiyatı 4-5 lira arası bir şeydi.
Benri Beyaz Sabun Kokulu Islak Mendil: Çok seviyorum bu aldığım ikincisi temiz kokulara bayılıyorum 3.5 liraydı.
Madame Coco Makyaj Çantası: Ben bunu kalemkutu olarak kullanmak için aldım ama o kadar güzel ki bilemiyorum o şekilde kullanabilir miyim.Koca kız üniversiteye kalemkutu mu taşıyorsun demeyin ben sevmiyorum çantamın sağında solunda kalem:D Ve evet kullanıyorum tamam mı:D
13-14 lira yazıyordu üstünde kasada birden 8 e düştü ben de şaşırdım çok çok güzel hala varsa mutlaka bakın derim:)
Gratisin tırnak eti kesici ve iticisini aldım Bursadaki evimde yoktu ihtiyaç için aldım kısacası 1 lira diye hatırlıyorum.
Balen Hindistan Cevizi Yağı: Aktarda balmumu alırken gördüm kendisini hiçbir fikrim yoktu ürün hakkında tamamen spontane gelişti yoksa almak gibi bir düşünceyle girmemiştim ki kapalıydı da kokusuna da bakamadan aldım ama o kadar mı güzel olur arkadaş kokladım bildiğiniz cocostar varya yediğimiz öyle hafif bi kokusu var o boğucu ağır hindistancevizi kokusu gibi değil tam kıvamında ve bir kere denedim saçımda muhteşem yumuşacık yapıyor.Lip balm yaptım balmumuyla onda da harika sonuç ve koku verdi. Fiyatı 25 lira detaylı incelememi isterseniz yorum olarak bırakmanız yeterli:)

Yves Rocher Şampuan: Bu benim bu ay doğum günüm için alışverişim yanında hediye verilen şampuandı kokusunu sevmedim ama saça verdiği etkiyi sevdim sanıyorum normalde 20-25 lira gibi bir fiyatı var.
Benri Mangolu Aseton:Denemedim tamamem yine ihtiyaçtan alınmış bir aseton elimdeki bitmek üzereydi. 2.5 lira sanırım.
Yves rocher Cilde Aydınlık Veren Maske:Benim bir süredir merak ettiğim bir üründü kokusu çok hoş 3 dk bekletip yıkamanız gerekiyormuş öyle aman aman bir etkisini görmedim ama çok ferahlatıcı yüzünüzü soğuk tutuyor diyebilirim ben şu meşhur karışım maskemin içine bundan karıştırıp uyguluyorum genelde.Fiyatı 12 lira sanırım bunun yanında da 1 adet kayısılı her zaman kullandığım peeling bedavaya gelmiş oldu yine doğum günüm için özel bir kampanyaydı.
Kedili tırnak stickerlar daha doğrusu tırnak dövmesi diyebilirim asla asla asla çıkmıyorlar siz asetonla silene kadar ve bi o kadar tatlılar Aliexpress siparişimle geldi.
Yine aynı şekilde tırnak folyom da aynı siparişimden şu tırnaklarda ayna gibi gümüş duran folyolardan.
Golden Rose 04 oje:Hayatımın açık rengini buldum bu kadar söylüyorum sizlere muhteşem cidden 2 lira.

Ojenin rengi bu. 2-3 katta elde ettiğim sonuç bu. Kedili tırnak dövmesini de bu görselde görebilirsiniz:)
Isana Krem Deodorant:Bu benim yazımı kurtan ürün oldu diyebilirim son zamanlarda farklı bir şey yapmamama rağmen koltukaltlarım tahriş olmuştu kabuk kabuk oluyordu canım acıyordu bu sebeple rossmanda da bunu görünce hemen atladım üstüne nemlendiriyor aynı zamanda deodorant görevi görüyor hem de 3 liraya yapıyor tüm bunları yine bebek pudrası gibi niveamsı o şahane koku var bu üründe de:)
Mac Blushbaby Allık: Yazısı blogumda mevcut şuradan yazıma ulaşabilirsiniz.
Essence XXXL Lip Gloss 06 Soft Almond: Çoook uzun zamandan sonra hatta hayatımda ilk kez lip gloss kullanıyorum diyebilirim normalde glosstan nefret ettiğim için asla kullanmazdım ama buna kadar o koku o yapısı duruşu hepsi mi muazzam olur yapış yapış hissi yok denecek kadar az şahane bir gloss 4 lira.
Ve yüz temizlemek için bir fırça aldım sabun kullanacağımda bu ürünle kullanmayı düşünüyorum. 1 lira.
Bir deee son olarak Tantitoniden bu çok tatlı su şişemi 26 liraya aldım çok şeker değil mi ama!

Şu kocaman saç spreyini bahsettiğim toptan şeyler satan kozmetikçiden 6 liraya aldım ve çok sevdim kokusu da çok çok güzel.
Star markalı tel tokalar kurtarıcılarım 2.5 lira gibi bir fiyata içinde sayamadığım kadar çok tel toka var 500 tane falan vardır herhalde.
Duru limon kolonyası da evde bulunsun diye aldım 4 ya da 5 liraydı.
Golden Rose'un 64 numaralı ojesini de çok sevdim sanırım 2 liraydı ya da 2.5

Bursaya geleceğim için bu kocaman makyaj çantasını aldım da bu makyaj çantası değil bavul gibi bir şey:D İçine cilt bakım ürünlerim dahil her türlü malzemem sığdı çok güzel gerçekten Madame Cocodan 20 liraya aldım:)


Bunu da alalı çoook zaman oldu ama paylaşmayı unutmuşum baya eğlenceli bi hobi bence:)
Kitabı 25 liraya aldım boya kalemlerimi de sanırım 32 liraya almıştım kendime doğum günü hediyesi olarak almıştım hatta doğumgünümden önce:)
 Veeee gelelim alışverişimin Aliexpressten gelen fırçalarım bölümüne:)

Fırçalar bu şekilde çok güzel şekilde paketlenmiş geldi ve ben fırçaları sipariş ettiğimde üstlerinde sigma falan yazmıyordu Elime ulaşan ürünler görüntü itibariyle Sigmanın birebiri olunca oldukça şaşırdım.

Görebiliyor musunuz bilmiyorum ama fırçanın metal kısmında bile koruma jelatini vardı baya şaşırdım tabi:D
Satıcı 4 fırçamın yanında bir de bana dudak fırçası yollamış ki ne zamandır ihtiyacım olan bir fırçaydı tam isabet olmuş:)
Dudak fırçasında da Estee Lauder yazıyor.Benim sipariş ettiğim fırçalar 
f35,e40,e30 ve e35 ti elimde iki tane e 35 olmuş oldu tabi ki orjinal sigma çok daha yumuşak tüylü ama verdikleri sonuçlar birebir aynı diğer fırçalarda bir sorunla karşılaşmadım anca e35 olanda biraz tüy döküldü diyebilirim.
Son olarak yaptığım lip balmları gösterip bitireyim yazıyı zaten burayı muhtemelen şu an okumuyorsunuz:D


Yapımını isterseniz seve seve tarifini sizlerle paylaşabilirim tamamen organik şahane lip balmlar siz de yapabilirsiniz çok basit:)
Hı unutmadan bunlar benim kimbilir kaç ay içinde yaptığım alışverişler bi anda almadım hepsini daha o kadar çıldırmadım:D
Umarım sevmişsinizdir hepinizi kocaman öpüyorum hoşçakalın!

18 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini canım :) Bütün hepsini okudum hiç sıkmadan anlatmışsın valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim:) cok sevindim boyle dusunmene:)

      Sil
  2. Yanıldım hepsini okudum bir kere :D Sigma ve Estee Lauder replikaların gelmesi de güzel olmuş bence her birini güle güle kullan makyaj çantaların favorim oldular. Ayak kremini nereden aldın desem? O şahanelikte bir ürüne de benim ihtiyacım var da :) Köfte'me kocaman öpücükler! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aayyyy ya sevindim resmen cook uzun oldu cunku okunmayacagini dusunmustum:D makyaj cantalari kesinlikle harikalar ya hala varsa bakmani oneririm cok guzeller gercekten:) ayak kremini rossmandan satin aldim yazisini yayinliycam cok kisa zamanda ona da goz atip alirsin istersen:) memnuniyetle seve seve operiiim!

      Sil
    2. Uzun değil bol görselle de harmanlayınca okutuyor kendini :) Rossmann yok buralarda ama denk geldiğim ilk yerde bakacağım. Yorum yazını da severek okuyacağım elbette :)

      Sil
    3. Cok sevindim oyleyse:) denk geldiginde muhakkak bak kutu icerisinde olarak sadece bu krem vardi zaten rossmanin kendi urunu olarak:)

      Sil
  3. valla severek okudum bayılırım alışveriş yazılarına hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Anam hepsi çok güzeller güle güle kullan canıım, makyaj çantalarına takık biri olarak bayıldıım en kısa zamanda ben de gitmeliyim madame coco'ya. Fırçalar da birebir aynı link isteyebilirim senden her an :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak bak gorunduklerinden cok daha guzeller ben ayarlayamadigim icin isigi kamerayi gosteremedim pek bakarsan mutlaka cok seviceksin:) ayyy seve seve veririm tabi linkinde :)

      Sil
  5. Bayılırım bol fotoğraflı alışveriş yazılarına :)) Madame Coco en son girdiğimde yağmalanmış durumdaydı bir ara gördüm bu çantalardan ama o kalabalıkta sıra beklemeyi gözüm yemediği için pas geçtim. Isana'nın kokusu bir harika gerçekten.Sen de benim akıldansın demek bir şeyi çok beğenince toplayıp eve götürenler familyasından :D Hepsini güle güle kullan yeni yaşına güzel başlangıçlar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben girdigimde de yagmalanmak uzereydi ben hizli davranip kapip kasaya kostum:D kesinlikle bidaha bidaha almaya cikmak istemiyorum dolduruyorun ucer beser tane kitlik cikmis gibi:D cok cok tesekkur ederim guzel dileklerin ve yorumun icin:)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım :) Bursa'da Rossman var mı acaba ben görmedim de hiç ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim:) yeni açılmış canım cumhuriyet caddesine:)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. İlk basta lip glosstan ben cok memnunum eminim sen de bayilip, bittiginde tekrar alacaksin !
    Sonra makyaj temizleme pamuklari bim de var mi ? Hic goremedim de :((
    Bir dİger sorum yuz temizleme fircasini nereden aldin ?
    Aliexpress ile ilgili bir detayli yazi yazar misin ? (Kac gunde geldi, nasil siparis ettin, odeme sekli, falan )
    En sonda evliyadelik lip balm yapmisin gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayilmak laf mi oldum o lipglossa!! Hem koku hem durusu sahane baska bir lipgloss bidaha alicagimi hoc sanmiyorum tamamen tum ihtiyacimi karsiladi:)
      Aynen canim bimde disk makyaj temizleme pamuklari var markasi apaks cidden sahaneler ben aciliyetten almistim ama cok da severek kullaniyorum su deterjanlar iste deodorantlarin oldugu bolume bak ozellikle pamuklara bak bulursun zaten:)
      Diger soruna gecicek olursak eger istersen ben sana o yuz temizleme fircasindan getiririm zaten:) burda boyacioglu kozmetik deposu diye kocaman bi kozmetik deposu var ordan aldim ama saniyorum watsons gratislerde de vardir ama bana sorarsan yuzune kullanma hali fircalar gibi yuzune cok sert gelir ben kullanamadim yani ne icin kullanirim bi fikrim de yok malesef:(
      Tabi ki yazarim cok iyi fikir verdin en kisa zamanda yazicam!
      Lip balmin yarisi bitti desem:D sahane oluyor bence sen de dene cok tesekkur ederim:)

      Sil
    2. Bebegim zahmet edip yazmisin cok cok opuyorum !
      Tamamdir soylediklerini not ettim. Bir de lip balmin tarifini alasak mi senden ? Nasil ? :))

      Sil