22 Ağustos 2015 Cumartesi

MAC Blushbaby Allık incelemesi

Merhaba kızlar! Uzun bi aranın ardından herkese yeniden merhaba:)Bugün yeni aldığım rengine de bayıldığım allığı tanıtmak istedim sizlere:)
Ayın 19u doğumgünümdü ben de kendime illa hediye alıcam ya:D(Sanki normalde almiycakmışım gibi)hediyelerimden biri olarak da bu allığı belirledim hiç mağazada falan rengini görmedim sadece internette gördüğüm kadarıyla internet üzerinden sipariş verdim ve elime ulaştı.



Gördüğünüz gibi böyle bir rengi var her ne kadar coralimsi bir renk gibi de görünse gün ışığından kaynaklı olarak öyle görünmüş tam anlamıyla kirli bir gül kurusu rengi diyebilirim daha doğrusu gül kurusu-kirli pembe heh en doğru tanım bu oldu:D Ben MAC'in ambalajlarına bayılıyorum allık geldiğinden beri de elimden düşürmüyorum açıp kapayıp duruyorum cidden üründen ziyade ben Mac'in ambalajlarına vurulup alıyorum.Klasik siyah ambalaj derseniz de zaten klasik oluşu güzel yapıyor:)


Bu allık Sheertone serisinden kısacası doğal tonlu birkaç fırça darbesiyle rengini alabildiğiniz renkler ve beyaz tene inanılmaz yakıştığını düşünüyorum.Ayrıca az renk veren seri olarak geçse de asla öyle düşünmüyorum sanırım benim çok açık tenli olmamdan kaynaklı bir fırça darbesiyle (ki fazlalığını attığım halde)epey renkli yanaklara kavuştum rengi almak için elimle biraz daha doğallaştırma gereği duydum yani öyle az renk verir tercih etmiyim diye bir korkunuz olmasın:)
İsterseniz elimin üstündeki rengine bi bakalım;
Bakmayın elimde çok hafif renk verdiğine yüzünüze baya baya çok renk veriyor ben ciddi ciddi çok memnun kaldım.Kalıcılığına gelicek olursak da oldukça makul bir kalıcılığı var bence her allık gibi diyebilirim yani.
Önerir misin derseniz kesinlikle öneririm ben çok sevdim ama ben bir allığa 73 lira veremem derseniz tamamiyle haklısınız benim de her zaman yaptığım bir şey olmamakla beraber bazen kendimi şımartmak için mesela bu ay doğum günüm sebebiyle bu tarz şeyleri kendime hediye olarak alıyorum:) Hı başka markada muadili bulunmaz mı kesinlikle bulunur mesela hala benim The Balm Hot Mama'mın yerini hiç bir allık tutamaz o değişmez favorimdir:)
Bu da bizim minik kuş nasıl da saygı ve sevgi çerçevesi içerisindeyiz?!
Sakın ağzını açtığımı falan sanmayın o tamamiyle Köfte Bey'in terbiyesizliği bademciklerini göstermeye uğraşıyo heralde:D Ben sadece tutuyorum açmadım yani:D
Böyle de özür diler:D
Allıkla başlayıp sosyal bir mesajla bitireyim o halde hepimiz lütfen kapımızın önüne bir kap yemek biraz artan yemeğiniz varsa bırakmayı lütfen unutmayın inanın şu sıcaklardan bizden çok daha fazla etkileniyorlar geçen hafta Köfteyi ağzı burnu kan içinde görünce yaşadığım korkuyu anlatmamın imkanı yok sıcaklardan böyle etkileniyorlar bir de sokaktakileri siz hesap edin lütfen söylediklerimi ihmal etmeyin hepiniz sevgiyle kalın hepinizi kocaman öperim!

12 yorum:

  1. Bendede var Blushbaby ama hic elim gitmiyor ona, kis in belki farkli olur diye düsünüyorum makyajlara daha uygun olabilir. Benimde daima favorim Benefit Coralista :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak dene sevecegini dusunuyorum sen de oldukca acik tenlisin muhakkak cok yakisiyordur:)

      Sil
  2. cok guzel rengı varmıs mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goz at canim mutlaka gercekten rengi cok hos:)

      Sil
  3. Allığın rengini çok sevdim. Doğum günün kutlu olsun dilerim nice güzel yaşların olsun! İyi ki doğmuşsun Derin :) O Köfte'yi ise YERİM! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi cok hos rengi:) Cok tesekkur ediyorum! Kofte de seni yicek gibi agzini kocaman acmis baksana:D

      Sil
  4. Allığın rengini çok sevdim :) doğum günlerimde kendimi şımartmak benim içinde olmazsa olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim kesinlikle benim icin de oyle:)

      Sil
  5. bahçeye sürekli kap kap su koyuyorum umarım herkes koyar bu sıcaklarda..

    YanıtlaSil
  6. Bu rengi ben de sevdim, gidince bakacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir goz at eminim yakindan gordugunde daha cok seviceksin:)

      Sil