24 Ağustos 2015 Pazartesi

Elseve Mucizevi Yağ Şampuan

Merhabalar!  Bugün sizlere ayıla bayıla kullandığım yurtdışı alışverişim sırasında karşılaşıp Türkiyeye gelmesine çok çok sevindiğim şampuanımı tanıtmak istedim!
Tahminimce birçoğunuz  bu şampuanı merak ediyorsunuz yurtdışı alışverişimde en merak ettiğiniz ürün bu olmuştu şimdi hepimiz Türkiye'ye gelmesiyle birlikte deneme fırsatı bulmuş olduk!:)
Öncelikle söylemem gerekirse bu hepimizin kullandığı elseve'in kusursuzlaştırıcı yağının ki o yağı ne kadar sevdiğimi hiç vazgeçemediğimi bilmeyeniniz kalmadı artık;o yağın  şampuan modeli ve ben o yağın kokusuna ölüp bayılıyorum hatta çıldırıyorum a dostlar:D Bu şampuan da birebir o yağ ile aynı kokuyor.
Ve sizlere biraz saçımdan bahsetmem gerekirse ince telli saçlara sahibim çok değil normale yakın bi ince tellilik hatta kuaförüm normal olduğunu söylese de bence ince telli çabuk yağlanan ama uçları hiçbir işlem görmemesine rağmen uçları oldukça kuru olan saçlara sahibim bu şampuan da kuru ve normal saçlar için üretilmiş.Normalde ben böyle bir şampuanın saçımı ekstra çabuk yağlandırmasını beklerdim ama asla öyle olmadı saçımı ağırlaştırmadı mis gibi kokusuna zaten diyecek sözüm yok duştan çıktığımda herhangi bir yağlama ya da kremleme işlemi yapmasam da saçlarım yumuşacık oluyor.
Şampuan elseve'in saç yağı gibi aynı şekilde 6 çiçek özünden oluşuyor hı içeriği temiz mi içinde sodyum sülfat falan gibi ürünler malesef ki var o konuda ben de biraz rahatsızım ama bu kadar güzel kokmasına da malesef dayanamıyorum.
Bu da Türkiye'deki versiyonu ambalaj farkına bi bakın ve hüzünlenin:D Ben oldukça üzüldüm Türkiyedeki ambalajın böyle olmasına ama her şeyleri birebir aynı Türkiyedeki 600 ml'inin fiyatı 10 liraydı ben Migrostan almıştım.Yurtdışından aldığım bitmek üzere elimdeki diğer yarım şampuan bitince sanırım yine buna dönüş yapıcam ciddi anlamda bayıldığım bir şampuan.Saçlarımda bir dökme yaptığına şahit olmadım açıkçası şu ara mevsimsel bir saç dökülmem var bu da şampuandan kaynaklı değil ama yine de bu ara biraz daha doğal içerikli şampuanlara yönelmeyi düşünüyorum ve bu şampuana dönmeyi tekrar dört dözle bekliyorum:D 
Eğer sizin de saçlarınız kuruysa ya da benim gibi uçlarında kuruluk problemi varsa bu ürünün saç yağını kullanıp sevdiyseniz muhakkak tavsiye ediyorum ben çok severek kullanıyorum:)
Hepinizi kocaman öperim sevgiyle kalın!

51 yorum:

  1. Yurtdışında basılan ambalajı gerçekten daha güzelmiş ya :D Bulursam almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama :D muhakkak bulursun canim heryere geldi bu ara bu sampuan:)

      Sil
    2. Yurt dışındaki ile Türkiyedeki aynı değil ama buradaki kremi oradaki şeffaf

      Sil
  2. Yağını serum olarak kullanıyorum ama şampuan olarak gerçekten çooook merak ettim...
    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de yagi degismez favorimdir sampuani da oyle oldu muhakkak bak derim:))

      Sil
  3. Hiç kullanmadım ama merak etmiyorda değilim...

    YanıtlaSil
  4. Bende yakın arkadaşım kullanırken gördüm oda çok memnun kaldığını söyledi :) Denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak bakmalisin ben cok sevdim gercekten:)

      Sil
  5. memnun olmana sevindim bu üründen bana da fikir oldu, ben de saç kremini aldım daha yeni başlicam kullanmaya umarım ben de severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim seversin kremi bilmiyorum sac kremi kullanmiyorum ama sampuanin oldukca iyi is cikardigini soyleyebilirim:)

      Sil
  6. ambalajı değişmeseymiş keşke benimde merak ettiğim bir şampaun elimdekiler bitice alıp denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen keske degismeseydi gerci turkiyede uretimi boyle baslamis bi ambalaj degisikligi soz konusu degil de keske yurtdisindaki gibi ciksaydi bastan:) bakmani tavsiye ediyorum bi kere koklamam almama yetmisti benim:)

      Sil
  7. Turkiyeye geldiginde isim/marka degisiklikleri yapmasalar ne kdar guzel olur aslinda. Yurt disi versiyonu daha alimli gozukuyor. Ornegin Syoss aslinda Ingiltere'de Tresseme olarak gecen sampuan ve orda olan bircok serisi ne yazikki Turkiye'de yok.

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yurtdışı ambalajının tutumu kullanımı bile daha kolay ayrıca görseli de çok çok daha güzel:)

      Sil
  8. Yağını çok severek kullanıyorum, bu şampuanı da görür görmez dikkatimi çekmişti. Ancak saçta ağırlık yapar mı acaba diyerek almamıştım. Senin yorumlarına güvenerek hemen deneyeceğim canıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak bak canım kesin sen de çok seviceksin kesinlikle saçlarda ağırlık yağlandırma yapmıyor:)

      Sil
  9. 1 haftadır kullanıyorum ve her kullanmamda saç diplerimde inanılmaz iğrenç yapiskan bi yağlanma yapıyor. Ben önceden elsevenin siyah mor siseli sampuanini kullandim çok iyiydi fakat bu şampuan o kadar kötü ki suan yeni çıktım duştan ve diger kullanan kişiler ne düşünüyor diye sanırım bi tek bende ise yaramadı. Saçım hem çok yağlı yapış yapış sanki hiç yikanmamis gibi hem de inanilmaz mat ve ağır gözüküyor ben hiç begenmedim ve yarın gidip eski sampuanimi alacağım. İyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin çok üzüldüm ya bende hiç öyle bi etki yapmadı kokusu benim hayran olduğum koku olmasa aman aman değil zaten yumuşatıyor ağırlık yapmıyor o kadar ama koku o kadar muhteşem olunca ben tabi ki bayıla bayıla kullanıyorum ama bi süre ara verdim daha doğal şampuanlar kullanıyorum bu ara:) Şakaya gelmez saç hakkaten git eskisinden satın al derim ben de bunu da sabun duş jeli olarak değerlendirirsin belki:)

      Sil
    2. Valla bende böyle bir yorum arıyordum acaba sadece bende mi oldu diye ikidir kullanıyorum ikisinde de saç diplerim yapış yapış oldu. İlk yıkadıgımda güzel durulayamadıgımı düşündüm şimdi dustan çıktım yine aynı etki ve gerçekten üzüldüm çünkü kokusunu çok seviyorum yağını da kullanmıştım

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Cok uzuldum ya bende hic oyle etki yapmadi acaba turkiyedeki versiyonu boyle mi ya ben sadece yurtdisindan aldigimi kullanip bitirdim umarim burdan aldigim yedegimde olan seninki gibi cikmaz ben ilkini cok memnun kalarak kullanmistim.

      Sil
    5. aynen bendede aynısı oldu saç diplerim çok ağır yapıştı nerdeyse derime. ve hacim 0 olan hacmiide aldı götürdü. yağından bu kadar memnunken şampuanada umut bağlamıştım ama malesef sınıfta kaldı. bi daha asla almam . yağının formülünü ağırlaştırmışlar galiba eskiden ağırlaştırıp yağlandırmazdı saçımı o da berbat olmuş. keşke ilk çıktıgı gibi cam şişede o harika dokusuyla kalsaydı..

      Sil
    6. aynen bendede aynısı oldu saç diplerim çok ağır yapıştı nerdeyse derime. ve hacim 0 olan hacmiide aldı götürdü. yağından bu kadar memnunken şampuanada umut bağlamıştım ama malesef sınıfta kaldı. bi daha asla almam . yağının formülünü ağırlaştırmışlar galiba eskiden ağırlaştırıp yağlandırmazdı saçımı o da berbat olmuş. keşke ilk çıktıgı gibi cam şişede o harika dokusuyla kalsaydı..

      Sil
    7. Bende kuzenimin tavsiyesiyle aldım bu sampuanı ilk basta fark etmedim öyle bi sey ama son yikadigimda sacimi kuruttuktan sonra sac diplerimde yaglanma fark ettim sacimi cok agirlastirdi bende arastiyordum ki sizinde yorumlarinizi gordum gecmis olsun hepimize :(

      Sil
    8. Ulan neresi güzel be yapis yapis iğrenç.

      Sil
    9. bende de aynı etki oldu malesef ilk anda yeterince durulayamadığımı düşündüm ama sonuç hep aynı hayal kırıklığı

      Sil
  10. Türkiyedekinde problem var o zaman. Saç kremi olarak kullanacagım baska carem kalmadı:)

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle kendi bildiğinden şaşmayacaksın her seferinde komple onarıcı 5 alıyorum bu sefer gittim mucizevi yağ serisinin sampuanini aldım saçım yapış yapış yıkanmamış gibi tavsiye etmiyorum kesinlikle..

    YanıtlaSil
  12. Kizlar bende kokusunu begenerek aldim normalde kirmizi olan boyali saclar icin kullaniodum iki gun once yikadim kafam yapis yapis oldu dedim durulamadim galiba.bugun yine yikadim yine yapis yapis :( bende hemen nette bakiim dedim. Demek ki herkese yaramiyor bana cok cok cok kotu geldi uzuldum set almistim cnmiz sacimiz sagolsun napalim :)

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım böyle güzel bi sampuan yok saçlarımı kabartmio inanilir gbi değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi onceki yorumunuzda nefret ettiginizi soylemistiniz ama nasi degisti fikriniz anlamadim:)

      Sil
  14. Malesef bende olumsuz bir yorum yapacağım saçlarım da boya yok uçları kuru ve ince saçımın diplerini kart hiç yıkanmamış gibi yağlı yapıyor bende ilk kullandığımda dedim sanırım iyi durulayamadım olmadı yine aynı bir kere yıkadım aynı iki kere yıkayınca denedim aynı kokusu gerçekten çok hoş saçımda yumuşaklık kolay taranırlılık yaptı evet ama üzgünüm kü yağlanma konusunda kullanmayacağım bir ürün oldu

    YanıtlaSil
  15. gerçekten de adı gibi mucize bir seri! Gerek yağı gerek şampuan ve saç kremi.. hepsi, hepsi harika! Saçlarım resmen kendine geldi, kokusu başlı başına bir mucize. Kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  16. gerçekten de adı gibi mucize bir seri! Gerek yağı gerek şampuan ve saç kremi.. hepsi, hepsi harika! Saçlarım resmen kendine geldi, kokusu başlı başına bir mucize. Kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  17. benim de saçlarımı yağlandırdı ve aşırı elektriklenme sorunu yaşıyorum. Koku konusunda hem fikiriz, bu arada doğal şampuan olarak bir öneriniz var mı? Benim de ince telli. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesten bu yorumu duyunca elimdeki ulkemizden almis oldugumu kullanmaya acikcasi baya korkuyorum sizdeki gibi etki yapar bende de diye halbuki yurtdisindan aldigimi ne kadar sevmistim. Dogal sampuan olarak su siralar alterra markasini kullaniyorum papaya ve bambus iceriyor rossmanlarda bulabilirsin ince tellinsaclar icin volum etkisi var cok memnunum ikinci sisemdeyim bir de bioblasin stresten dokulen saclar icin olan sampuanindan cok memnundum:)

      Sil
  18. Bende sac kremini 2 aydır kullanıyorum yalnız 2. Kutunun yarısına gelince boynumda ve sırtımda sivilcelenme yaptı kaşınma var alerji oluştu saç kreminin değdiği yerlerde oluştu alerji ,tavsiyem cildi hassas olan ya başlamasın bile yada vücudunuza değdirmeden kafanızı aşağı eğerek yıkamalısınız,ben eski saç kremine geri dönecem mahvetti beni yine korea o elsev ama siyah olanı nı kullanıyordum en iyisi hiç değiştirmemek miş ,umarım diz memnun kalırsınız

    YanıtlaSil
  19. Bende sac kremini 2 aydır kullanıyorum yalnız 2. Kutunun yarısına gelince boynumda ve sırtımda sivilcelenme yaptı kaşınma var alerji oluştu saç kreminin değdiği yerlerde oluştu alerji ,tavsiyem cildi hassas olan ya başlamasın bile yada vücudunuza değdirmeden kafanızı aşağı eğerek yıkamalısınız,ben eski saç kremine geri dönecem mahvetti beni yine korea o elsev ama siyah olanı nı kullanıyordum en iyisi hiç değiştirmemek miş ,umarım diz memnun kalırsınız

    YanıtlaSil
  20. saçlarımı yağlandırdı ve yapış yapış yaptı sanki hiç yıkanmamış gibi. Kokusu güzel evet ama yeterli değil tabi. Ayrıca sırtımda sivilcelenme bende de oldu bi arkadaş daha yazmış kreminden dolayı oldu diye kısacası memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  21. Kesinlikle katiliorum bende simdi ciktim,banyodan sanki hic yikanmamis gibi ama suda var sac dokulmesini azaltti kizlar sadece yapis yapis saclarim bende degsitiricem malesef bu durumda

    YanıtlaSil
  22. Kesinlikle katiliorum bende simdi ciktim,banyodan sanki hic yikanmamis gibi ama suda var sac dokulmesini azaltti kizlar sadece yapis yapis saclarim bende degsitiricem malesef bu durumda

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. hem bende hem annemde aynı etkiyi yarattı.saclarımızı defalarca durulamamıza ragmen yapıskanlık gecmiyor. asla onermiyorum yagı guzel ama sampuanı berbat

    YanıtlaSil
  25. İğrenç yapış yapış bir yağ bıraktı saçımin tepesinde üstelik kalın telli canlı saçlarım vardır benim hiç bu kadar kötü bir şampuan kullanmamistim kesinlikle onermiyorum ayrıca yurtdışı versiyonu ile Türkiye versiyonunun sadece ambalajı değil içeriği de farklı bir kere şampuan şeffaf değil her neyse hayal kırıklığı bir ürün 👎😐

    YanıtlaSil
  26. İğrenç yapış yapış bir yağ bıraktı saçımin tepesinde üstelik kalın telli canlı saçlarım vardır benim hiç bu kadar kötü bir şampuan kullanmamistim kesinlikle onermiyorum ayrıca yurtdışı versiyonu ile Türkiye versiyonunun sadece ambalajı değil içeriği de farklı bir kere şampuan şeffaf değil her neyse hayal kırıklığı bir ürün 👎😐

    YanıtlaSil
  27. gratise gittiğimde alışveriş sonrası bunun cilt kremini vermişlerdi tester gibi ufak....cilt kremi de rezil,,,alerjik olmayan cildimi pütür pütür yapıp bıraktı:( şampuanını bir arkadaşımda gördüm,loreal hayvan deneyi yapıp hayvan katlettiği için(bkz.kör olan tavşanlar deneylerde)ben satın almıyordum fakat arkadaşımı dövmeden önce:) saç dibimdeki yoğun köpüğü akıtıyım diye çok az kullandım o gün...allahım saçımı yapış yapış bir tuhaf yaptı...ılık su geçtim,soğuk su geçtim velhasıl hiç sonuç alamadım.....incetelli saçlarım ve uçları kuru....elime aldığım en kötü şampuandı...giovanni şampuan ve saç kremine devam...kısacası hem kötü ürün hem de hayvan deneyi olayı için önermem...memnun kalanlar şaka yapıyorlar heralde:/P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar kotu deneyimin ustune turkiyeden aldigim sampuani malesef kullanmadim kullanamadim sira da gelmedi zaten :D yurtdisindan aldigim dedigim gibi cok guzeldi ama gecenlerdeki yurtdisi seyahatimde bu sampuan satilmiyordu acaba diger ulkelerde de sonra cikan halleri begenilmedi de uretimini durdurdular mi merak ediyorum belki ambalaji degisti bilemiyorum ama hic rastlamadim ulkemizde hala satilyor ama hepinizin kotu deneyimlerinden dolayi ulkemizden aldigim sampuani kullanamadim fircalarima kullanicam sanirim:D hayvan deneyi konusunda haklisin artik cok cok daha fazla dikkat ediyorum hayvanlara yapilan eziyetlere malesef duyarsiz kalamiyorum bir kopek sahibi olarak.

      Sil
  28. Gerçekten şampuan berbat saçlarımı yıkıyorum çıktıktan sonra saçlarımın her yeri yapış yapış oluyor ve inanılmaz derecede yağlı görünüyor arınmamıştır diye tekrar yıkıyorum ama sonuç aynı o yüzden kimseye önermiyorum

    YanıtlaSil
  29. Bende neredeyse tüm markaları kullandım çünkü saç alışmasın diye 5 ayda bir şampuan değiştiririm. Saçlarımın yapısı cabuk yaglanan kalın telli ve mat. Bu şampuanı parlatsin ve efil efil olsun diye aldım ama saçlarım berbat bir duruma geldi.. şimdi tariyamiyorum bile.. saçlarim yapış yapış oldu ve şimdi hiç açılmıyor. Hemen dove sampuaninin yağ dengeleyici şampuanina geçtim o bile duzeltemiyor saçımin dipleri çok aşırı yağlı uçları ise kuruluktan duvara sürsem kıvılcım cikar.saçlarım normalde iri su dalgasiydi simdi ide ot supurge modeline terfi ettim..aynı problemle karsilasanlar saclarinizi nasıl duzelttiniz? Yardımcı olun lutfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi anliyorum Zehra hanım. Dipler için ve uçlar icin ayri sampunlar öneririm. Yani dipler icin "Yagli saclar icin" uclar icin de "kuru saclar icin" olan sampuanlar. Ekstra da uçlara yağ bakımları kısa vadede işe yarayacaktir. Ayni yontemi kullandım, son derece işe yarıyor.

      Sil