31 Temmuz 2015 Cuma

Son Zamanlardaki Aışverişlerim(Yves Rocher,Gratis,Sephora vs)

Merhaba kızlar!Uzun bi ara yazı yazamadıktan sonra sizlerle bi alışveriş yazısı yazmak istedim hoş fotoğraflayamadığım,görsele dahil etmeyi unuttuğum çook ürün var ama olsun:)
Alışverişim bu şekilde hemen kısa kısa bahsetmek istiyorum;
-Elseve mucizevi yağ mor kapaklı:Bu markayı ve bu seruma ciddi ciddi bayılıyorum hastasıyım hatta şuradan çok önce yazmış ama hala aynı fikirde olduğum yazımı inceleyebilirsiniz.Bununla alakalı tek sıkıntım mor kapaklısı elde ısıttıktan sonra kokusu bir tuhaf özellikle kokusuna taptığım şey birazcık garip kokuyor.Onarıcı olanı bu neyse kullanıp bitiricem sonuç olarak.Hoş daha 1 sene olmasına rağmen ilk kutumu bitiremedim o derece bereketli:)
-Eklips Konjac Yüz Temizleme Süngeri:Oldukça güzel olduğunu söyleyebilirim yüze güzel bir his veriyor fiyatı 10 ya da 12 tl.
-Baby Co Bebek Temizleme Pamuğu:Şu anda Benrinin bebek temizleme pamuğunu kullanıyorum ve hastasıyım diyebilirim gözlerim yüzüm dahil tüm yüzümü temizleyebildiğim yumuş yumuş bi pamuk bu da a101 de 3 ya da 4 lira gibi bir şeydi belki Bimde emin değilim çok uygun olduğu için hemen aldık annemle birer tane.
-Emily Ten Rengi Göz Kalemi:Bu rengi Emily de yeni gördüm bu markanın kalemlerini sevmeyeniniz var mı normalde gerçekten güzeller ama sürümünün çok yumuşak olduğunu söyleyemiycem.Fiyatı 2.45 sanırım.
-Make Up Forever Aqua Brow Jel:Yazısını Şurada detaylı olarak yazdım ve ürünü inceledim.
-Yves Rocher Kahve ve Carambole Meyveli Duş Jelleri: Sarı olan duş jeli ciddi anlamda çok ferah o kadar güzel ki mangomsu bi kokusu var diğeri de bir Derin klasiği kahveli duş jeli şaşmaz:D Fiyatları 8 küsüre düşmüşü:)
-Yves Rocher Macadamia Lip Balm:Kokusu çok doğal bildiğiniz doğal koktuğunu fark ediyorsunuz böyle özellikle kimyasal katılıp yapılmış gibi değil macadamia kokusuna da hayranım nemlendirmesi de çok başarılı fiyatı 10 liraydı.
-Nivea Yaban Mersinli Lip Butter:Bunu ne yalan söyliyim tamamen meraktan aldım yani şunların testerını koysalar da koklasak dimi 10 ayda bitirilecek şeyi koklayamadan alıyoruz Nivea yeni çeşit çıkarmış diye atladım hemen yanlış anlamayın kokusu çok güzel de ben fazla yaban mersininden sıkılmış olabilirim:D Liptonun yaban mersinli çayını hiç içtiniz mi bilmiyorum birebir aynı asla farklı değil kokusu merak ediyorsanız çayı koklayın böyle böğürtlenimsi çileğimsi bi koku olarak tarif edebilirim ama daha farklı 8.50 liraya aldım kullanıcam diğeri gibi çamasır makinesine kurban gitmezse severek kullanıcam:D
-Elseve 6 Mucizevi Yağ Şampuan: Sıkı durun kızlar sizlerle yurtdışı alışverişimde bi şampuan paylaşmıştım elseve in mucizevi yağın şampuanı bu demiştim hatta Hep beraber ay keşke Türkiyeye geleydi gelsin gibi yorumlar yaptık:D Heh işte o şampuan  bu şampuan Türkiyede her ne kadar yurtdışı ambalajının yanından geçemese de şampuan aynı şampuan koku aynı koku Derin buna aşık Derin bunu hep kullanır harika cidden incelemesini yapıcam en kısa sürede 10.35 lira.Büyük boyu.
         Ve bir kitap aldım benim gibi deli gibi köpek severler için çok güzel bir kitap olduğunu duydum 15 liraya idefix'ten aldım:)
Medivelin Tutti fruttili meşhur dudak balmından aldım kokusu muntazam harika ama tadı inanılmaz kimyasal amanın tatmayın yazın da erimeye inanılmaz meyilli yanlışlıkla bi süriyim derken parmağım lip balmın dibindeydi baya kazı çalışması yaptım bi saniyede neyseki düzeltme şansınız var:) 5 tl.
Flormarın Red Velvet isimli ojesi harika bir bordo.
Nane yağı da her şey için kullanılabiliyor ben çok seviyorum:)
      Madem köpekli kitap dedik Kambersiz düğün Köftesiz Köpek kitabı olmaz:D

Bezgin bekirim sıcaklardan bunalsa da mutlu şirin her zamanki gibi
Bu da internetten tesadüfen buldum birebir köfte ama topu da tasması da:)
İkimiz de hepinizi öpüyoruz sevgiler!

11 yorum:

  1. Çok güzel ürünler almışsın cnm, Yves Rocher duş jellerini hiç kullanmadım ama çok merak ettim, en kısa zamanda denenecek ;)) Tşkler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim caniim:) hazir indirimdeyken disari ciktigin bi ara bakmani tavsiye ederim ozellikle sari olan cesidi yeni cikmis ve cok ferah hafif tam yazlik bi kokusu var :))

      Sil
  2. yves rocher duş jelleri benim vazgeçilmezlerim arasında, blogumda detaylı anlattım beklerim, ürünlerini güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Vallahi Köfte için açıp baktım yazını! Hah tamam burada topaç Köfte :D Yerim ben onu!!!! :D İyi günlerde kullan her şeyi buarada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa yoksa acip okumiycak miydin:D Sık sık yer vericem artik Kofte'ye:) cok tesekkur ederim!:)

      Sil
  4. Şampuanı ve bebek pamuğunu merak ettim bakıcam hemen:) Köfte ise çok çok ıslak burnundan öptüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sampuan gercekten harika denemeni tavsiye ederim bebek pamuklarini da bu markayi bulabilir misin bilmiyorum ama gratiste bebek pamugu diye bulabilirsin cidden cok guzeller :) Kofte de seni kocaman oper:))

      Sil
  5. Emily kalemin numarası nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayin yanit cok gec oldu ama ben de tam bilmiyorum direk arka uc kisminda ten rengi oyle anlayabilirsiniz kirik beyaz bir rengi var

      Sil
  6. Emily kalemin numarası nedir acaba

    YanıtlaSil