11 Temmuz 2015 Cumartesi

Sivilce Karşıtı Nem Maskesi(Tüm Cilt Tipleri İçin Çamur Maskesi)

Merhaba kızlar!Bugün sizlere benim haftalık rutinime oturttuğum haftada ya da birkaç günde bir yaptığım bir maskeden bahsetmek istiyorum.
Size bir maske desem sivilceleri kurutup cildi parlatırken yağlandırmadan nemlendiriyor desem.Bu maskenin içinde kil ya da çamur var ama buna rağmen kuru ciltliler bu maskeye aşık olucak desem ne dersiniz?Merak ediyorsanız hadi başlayalım!

Maske için malzemelerim bunlar çilek yağı tamamen tercih meselesi açıkçası ben de ilk defa bugün koydum sırf kokusu güzel olsun diye siz etkisini sevdiğiniz ya da güzel kokusu için arzu ettiğiniz bir yağ ekleyebilirsiniz.
*Bu maske için bir kile ya da kil maskesine ihtiyacımız var ben Gratislerde satılan La Dione markalı çamur maskesini kullanıyorum oldukça işime yarıyor kocaman 15 lira fiyatı.
*1 limon
*1 çay kaşığı bal
*Karıştırmak için küçük bir kase ve çay kaşığı
İlk olarak boş kabımıza çamur maskesini göz kararı sıkıyoruz.
Çamur maskesinin üstüne balı ekliyoruz.
Üstüne birkaç damla limon sıkıyoruz bu sivilcelerimizi kurutmak için güzel bi yöntem tabi istemezseniz koymayabilirsiniz.
Ben hemen arkasından 5-6 damla kadar çilek yağı ekledim ama bu tamamen isteğe bağlı.
Bu şekilde karışımı birbirine iyice geçene kadar karıştırıyoruz bu arada ben mis gibi çilek yağının kokusunu alıyorum içinde topak kalabilir sorun değil ben sorun etmiyorum siz istemezseniz topaklar kaybolana kadar karıştırabilirsiniz.
      Şiimdiii gelelim yazının en önemli yerine.Evet size tarifi verdim ama asıl şeyi anlatmadım.Bu maske aslında bi çamur maskesi ki ilk etapta ben de öyle uygulardım ama sadece kil ya da çamurun yüzümde verdiği gerginliği istemediğimi fark ettim bunu biraz daha doğallaştırmak istedim.
Mesela nem versin istedim bunun için bal ekledim bal cildimiz için çok çok kıymetli gerçekten.
Sonra nem verirken sivilcem varsa kurutsun yoksa da oluşumu engellesin diye bikaç damla limon ekledim bu kadar hepsini karıştırıp her hafta uyguladım sonuçlarından o kadar memnunum ki ben.
Ve bu arada bu bir çamur maskesi evet ama çamur maskesi kıvamı beklemeyin çok akışkan oluyor yüzünüzde saydam gibi duruyor.Ve şunu söylemem gerekir ki bu maskeyi yüzünüzde istediğiniz kaddar tutsbilirsiniz!
Kuru ciltliler;çamur,kil maskesi yapmak istiyor ama yapamıyorsanız muhakkak bunu deneyin bayılıcaksınız yüzünüzü germeyen kirden yağdan çok güzel arındıran bir maske bu.Yüzde kurumuyor bi kere içinde bal olduğu için yüzünüz asla gerilmiyor maske yüzünüzdeyken yiyip içebilirsiniz hatta benim gibi:D
Cilde verdiği etkiler o kadar güzel ki arınmış ışıl ışıl bir cildiniz oluyor en güzel yanı tüm cilt tipleri için çok güzel olması kuru ciltlere bile çamur maskesini kullandırtabilmesi.Benim haftalık kullandığım tek maske bu gerçekten de çok seviyorum sizlere de tavsiye ederim hepinizi kocaman öptüm!

15 yorum:

  1. Derin tam 4 yıldır dönem dönem çıkan sivilcelerimle uğraşıyorum o yüzden bu tarz yazılar bana adeta ilaç gibi geliyor :D Bunu muhakkak deneyeceğim teşekkürler yazı için.

    Köfte'ciğe de kocaman sevgiler benden! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tam da yerindesin diyelim:D Bunun içinden balı çıkarabilir ya da çok azaltabilirsin buna ilaveten bi de çay ağacı yağı öneriyorum müthiş geçiriyor sivilceleri ben şahidim kendimden :)
      Köfte de kocaman öper seni!:)

      Sil
    2. Önerdiğin şekilde deneyeyim o halde. Zaman zaman çok can sıkıcı olabiliyor sivilceler ne yazık ki..

      Buarada daha önce yaptığın gibi ara ara Köfte'yi de konu et fotoğraflarla lütfen :D

      Sil
    3. Ben de o can sıkıcı dönemi şükür ki yeni atlattım:) bana kalsa ben hep paylasirim ama cok ragbet gormez sonucta makyaj bakim blogu istemeyebilirler diye paylasmiyordum bundan sonra ara ara yapacagim o halde ozellikle ilgi gosterdigin icin cok tesekkurler:)

      Sil
  2. Mutlaka deneyeceğim bunu :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel malzemelerle bir karışım oluşturmuşsun canım,ellerine sağlık, hepsi tek başına harika etkileri olan şeyler zaten, birleşince atom kadar güçlü olmuşlardır :) Denenecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim evet bal mesela basli basina o bile maske yapilabilir gectigimiz yillarda yapardim ama artik boyle yapiyorum gercekten guzel cildi hic yormayan aksine dinlendiren yumusatan ama ayni zamanda arindiran bi maske muhakkak dene:)

      Sil
  4. Benim sivilcem yok ama ben bu tarifi sorunlu cildi olan tanıdıklarımla paylaşacağım çok teşekkürler bu arada bloğunu takipteyim ben de beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim cildin sorunlu olmasa da balla besleyebilirsin kil maskesiyle de arindirabilirsin kendinde de cok rahat kullanabilirsin yani:) geliyorum hemen :)

      Sil
  5. daha önce hiç kendi maskemi yapmadım ama balın faydalarını hep duyuyorum. sayfayı yer imlerime ekledim boş bir zamanımda deneyeceğim. çok teşekkürler:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil ben tesekkur ederim bi dene eminim memnun kalicaksin:)

      Sil
  6. güçlü bir şeye benziyor, umarım faydalı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler evet ama yuzu kurutacak cinsten olmamasi cok guzel:)

      Sil
  7. Derin! İnternette maske tarifi arıyordum ve direk bu çıktı karşıma çok sevindim:) hemen deneyeceğim:)

    YanıtlaSil