6 Temmuz 2015 Pazartesi

Rimmel London Sunshimmer 3in1 Bronzer

Merhaba kızlar!Bugün tam da yaza uygun yazın muhtemelen hepimizin kullanmaktan hoşlandığı bir ürün paylaşıcam:)

Rimmel London'ın ürünlerini gerçekten çok seviyorum uygun fiyatlı ve gerçekten çok kaliteli olduklarını düşünüyorum.Bu bronzerı da 3 sene mi desem 2 mi desem hani makyaja yeni yeni başladığım zamanlarda düşünün kontür için almıştım o kadar yeni başlamışım:D Hazır değinmişken de bu bronzer ışıltılı ve turuncuya kaçan renkler barındırdığı için kontür amaçlı kullanılamayacağını belirtmek istiyorum tabi ki ben makyajınıza kural koyamam ama eğer ki yüz hatlarınızı belirlemek isterseniz küllü kahve tonlarında bir renk uygunn olucaktır aksi takdirde şık duracağını düşünmüyorum:)
Gördüğünüz gibi 3 renkten oluşan bir bronzer bu.Renklerden biraz bahsetmem gerekirse en koyusu kiremitimsi kızılımsı kahve,orta ton koyu bir altın sarısı,açık renkte koyu şampanya rengi gibi.Bu 3 renk de ışıltılı renkler arzu ederseniz benim de bazen yaptığım gibi tek tek kullanabilirsiniz eğer isterseniz hepsini bir fırça yardımıyla karıştırıp benim genelde yaptığım gibi allık olarak kullanabilirsiniz o kadar güzel duruyor ki allık olarak.
Görselde ışıltısını yansıtamamışım.Bendeki 001 Gold Princess rengi serideki en açık renk.Allık olarak duruşuna cidden bayılıyorum dediğim gibi fiyatı da o zamanlar 16 liraydı da indirimle ben 8'e mi almıştım öyle bir şey.Şimdi zaten sanıyorum ambalajı farklı üstünde güneş olabilir emin değilim.
Öyle çok çok pigmentli değil far olarak kullanıcaksınız ama yüzde bana göre rengi hemen veriyor hatta çoğunlukla yüzümdekini hafifletme ihtiyacı duyuyorum ben çok az da sürsem ürünler bende çok belli oluyor o yüzden oldukça minimal hareketlerde uygulamaya çalışıyorum.
Renklerin genel görünümü bu şekilde hepsinde bi turunculuk yani bronzluk söz konusu verdiği etki o kadar güzel ki asla bronzlaşmayan yüzüm bununla renklenebiliyor hafif bronzluk veriyor yüzüme ben yüzüm yandığında nasıl olur bilmiyorum ama çoğu kişi bronzlaştığımda yüzümde böyle bir renk oluyor demiş dediğim gibi benim yüzüm malesef yanmıyor zaten güneşe de çıkamıyorum pek hemen vücudum tepki veriyor çünkü ama bu tarz ürünlerde yaz güzelliğini yakalayabiliyorum.
Kalıcılığından biraz bahsetmem gerekirse o konuda pek başarılı bulmadığım bir ürün çoğu kişi yüzümde dalga dalga oluyor demiş ama yok direk uçuyor benim yüzümden.Onun haricinde çok çok severek kullandığım bir ürün biterse,bittiğinde eğer bulursam direkt alacağım bir ürün.Almak isterseniz muhakkak bir bakın derim zira benim çook sevdiğim bir ürün kendisi.
Hepinizi kocamaan öpüyorum,hoşçakalın!

14 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı bronzerlere genel olarak bayılıyorum yaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim kesinlikle ben de cok seviyorum:)

      Sil
  2. bu bronzerlar gözüme çok şahane geliyor ancak beyaz tenli kalmayı seviyorum, yazın ile güneş yüzü görmemek için köşe bucak kaçıyorum. imrensem de kullanamıyorum bunları :) güle güle kullan sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla beyazim ben cok hafif yuzume sicaklik katmak daha guzel geliyor bana ben de guneslenm sevmem de sicagi malesef :)Tesekkur ederim:)

      Sil
  3. Derincim çok güzel bir bronzer bu güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Üçüünü karıştırınca da hoş bir renk çıkar :) Çok güzelmiş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet çok güzel bi renk çıkıyor cidden çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  5. Harika bir bronzera benziyor cnm, renkler muhteşem, son zamanlarda övgü alan bir ürün oldu, eline sağlık harika anlatmışsın ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğenerek kullanıyorum canım teşekkür ederim:)Evet evet bende kaç yıldır var ama bu yıl çok revaçta rahat da bulunabiliyor sanırım yazmak istedim ondan:)

      Sil
  6. çok güzel bir yazı bu bronzeri bende çok seviyorum yüzü ısıtmak için ideal bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum kesinlikle yüzü ısıtmak için harika:) Hemen geliyorum:)

      Sil
  7. Derincim nerelerdesin sen özlettin kendini :) Bu bronzerı çok seviyorum gerçekten. Dediğin gibi biraz kalıcılık problemi var onu da çantamda taşıyıp fırsat buldukça tazelemekle aşmaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de cok ozlettin caniim:) bu ara boyle oldu malesef ya pek yazamiyorum:( evet rengi her seyi cok hos ama bronzerlarin genelinde var sanirim bu sorun bugun nyc sunny denedim de o da oyle malesef:(

      Sil