31 Temmuz 2015 Cuma

NYC Sunny Bronzer

Merhaba kızlar!Bugün böyle boş günüm olunca tekrardan bi blogumla ilgilenmek istedim tüm gün sıcaktan gebermiş olsam da şu an keyfim yerinde o yüzden hemen sizlerle şu bunaltıcı havaya yakışır bi bronzerdan bahsediyim dedim:)

Bunu hepimiz Bilgen'den gördük kabul edelim:) Yani ben görüp görüp yüzüne bakmazdım sonradan bi denesem ne çıkar dedim deyiş o deyiş pek bi sevişir olduk bu güzelle:)Fiyatı da çok makul 9 liraydı sanırım hem de indirimsiz hali.
Bendeki 720A Sunny rengi zaten başka tonu da yoktu daha açığı olsaydı alırdım.Eskiden bronzer kullanmaktan hep korkardım zira çok beyaz tenliyim yani bi de makyaj yapmayı pek bilmediğim dönem kendimi palyaçoya çevirmemekle iyi ettiğimi düşünüyorum kullanmasını tonu ayarlamasını bilmiyorsanız sizin için bronzer kullanmak kabusa dönebilir.Ama kendinize göre ayarlayabilirseniz yüzünüze sıcaklık katmak için bi harika.Özellikle beyaz tenli ve tenini bembeyaz haricinde başka ton göstermek istemeyen kişilerden şunu duyuyorum ki haklılar beyaz ten güzeldir ben de çok severim ama yüzü ısıtmadığında ya da hafifçe renklendirmediğin de bi o kadar ölü gösterir duyduğum şeylerse ''ben beyazlığımı gölgelemek istemiyorum,yüzüm çok koyulaşıyor kullanamıyorum,kendime uygun tonu bulamıyorum'' bırakın derim bunları hiç bir endişeniz kesinlikle olmasın çünkü duğru uygulamayla yüzünüz koyulaşmaz aksine güzelleşir ben de çok beyazım ama yüzüme birazcık renk katmaktan çekinmiyorum bu sayede Babaannem beni her gördüğünde oooh yüzüne kan gelmiş diye seviniyor:) Bi kere durup karşımda ''yüzün kağıt gibi niye böyle'' diye iki saat ağladığını bilirim bu sizi o tablodan kurtarıcak güvenin bana bırakın yaşlılar yüzünüze kan geldi sansın:D
Gördüğünüz gibi tonu bu şekilde ben ışığı iyi ayarlayamadığımdan internetten bir görsel bularak pekiltirmek istedim rengi birebir böyle.Heh ne diyordum bronzerı kullanmasını öğrenmekten bahsediyordum şunu söyleyebilirim bronzer kullanmaktan çekinen arkadaşlar için çekinmeyin ama bronzer sürüp üstüne de allık uygulamayın derim ben allık uygulamıyorum üstüne o zaman çok koyu oluyor allığınız açık pembeyse gül kurusu gibi bi değişik duruyor şahsen bu şekilde kullanmayı ben tercih etmiyorum pek çok youtuber arkadaşımız böyle uygulasa da unutmayın kendi cildinizi renginizi en iyi siz tanırsınız hoşunuza gitmiyorsa yapmayın kisme  illa bronzer kullanmak zorunda değil ben çekinen ten rengi koyu görünecek diye endişelenen arkadaşlara söylemek istiyorum uygulamayı öğrenirseniz çekinmezsiniz diye kendimden biliyorum çünkü ben de çekinirdim yüzümün çok koyu görünmesini istemezdim haklı olarak boynumuzdan çok farklı tonda bir yüz hoş durmayacaktır.
Tonu bu şekilde gördüğünüz gibi öyle turuncu turuncu değil çamur gibi de değil kesinlikle harika.İçinde hiç bir ışıltı yok o yüzden ben bunu kullandığımda muhakkak aydınlatıcıyla destekliyorum.Siz arzu ettiğiniz şekilde uygulayabilirsiniz.Kalıcılığına gelirsek malesef başarılı değil ancak tam çantaya at çık bi ürün olduğundan  çok da problem değil.Ambalajı inanılmaz sağlam içindeki aynası çok kullanışlı.Sözün özü bu fiyatta bir bronzer için çok çok güzel bence.Önerir misin derseniz kesinlikle derim.Bu birazcık bronzer kullanım kılavuzu gibi oldu ama olsun çekinmeyin kullanın diyorum ve çok beyazlar sözüm size bronzer kullanıcaksanız allık kullanmayın o zaman işte pembe yanak koyu surat ya da yanak olmaktan kurtuluruz:D
Umarım bi nebze olsun faydam dokunmuştur hepinize kocaman sevgilerimle!

20 yorum:

  1. Rengi çok güzel duruyor, denemek istediğim ürünlerden biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle guzel bir urun bakmani tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Çok güzel bir bronzer cnm, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  3. rengi benm sevdiğim gibi allık olarak da kullanılabilir. The body shop honey bronzer'a çok benziyor :) güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle allik olarak kullanilabiliyor. Body shopunkini hic kullanmadim ama methini cok duydum cok tesekkur ederim:)

      Sil
  4. Bronzer arıyordum benimki bitmek üzere iyi oldu bu yazı. Köfte'me selamlar! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak bak derim!:) Kofte seni kocaman oper!:D

      Sil
  5. Süpermis, tam kontürlemek icin, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. çok hafif bir rengi var kumrallar allık olarak bile kullanabilir mutlaka göz atayım bu ürüne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben zaten allik olarak kullaniyorum ayni zamanda yuzume sicaklik katmis oluyor muhakka bak Ecemcim:)

      Sil
  7. ah şu bronzerları bir ben öğrenemedim kullanmayı. beyaz tenime yakışmıyor gibi geliyor ya da ben beceremiyorum :( çok güzel görünüyor güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak dene emin ol beyaz tene daha çok yakışıyor:) Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Uzun zamandîr denemek istiyordum iyi oldu bu :) gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
  9. Tamamen mat bir bronzer dimi birde sizce bunu mu alsam yoksa essence sun club mat bronzer mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tamamen mat bir bronzer essence hic kullanmadim ama tahminimce onda isilti vardir bu gerek ambalaj gerek urun olarak cok kaliteli ama testerlarina bakip karar ver derim:)

      Sil