11 Temmuz 2015 Cumartesi

Migros Bayram İndirimi Alışverişim

Merhabalar!Bugün Migrosta indirim başladığını duyunca hemen gidiyim alıcaklarımı aliyim dedim Migros her zamanki gibi şahane indirim yapmış.Ürün fiyatlarını şişirmeden direkt indirim yapan tek yer heralde o yüzden ben cilt bakım ürünlerimi her zaman migrostan tansaştan alıyorum.Hemen bakalım mı neler almışım:)

Görsel için lütfen kusura bakmayın yazıyı yazmak için sabahı beklemek istemedim böyle akşam oda ışığında anca bu kadar olabildi malesef:(
2 tane hatta 3 biri küçük boy Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu aldım (küçük olanı dün almıştım indirimd değildi onun fiyatı 7 lira)büyük olanlarsa 6.50 gibi bi fiyata inmişti ki Gratislerde falan indirim dönemi bile en az 13 lira ben tek fiyatına 2 tane almış oldum zaten ihtiyacım vardı. Asla vazgeçemeyeceğim üründür kendisi benim için:)
*2 Adet yine Garnier'in nemlendirici ferahlatıcı etkili toniğini aldım fiyatının 3.50 lira olduğunu görünce kendimi tutamadım 2 adet aldım.Bunun makyaj temizleme mendilini de kullanmıştım o da oldukça güzeldi:)
*Ve yine Garnier'den 2 adet şu çift fazlı göz makyaj temizleyicilerden aldım:D Farkındayım ful garnier almışım ama hem markayı çok seviyorum hem de istediğim tüm ürünleri o markada bulabiliyorum:) Çift fazlı göz makyaj temizleyiciyi çok methettikleri için oldukça uzun zamandır merak ediyordum ki ben göz makyajımı çıkarmada her zaman bu şekilde çift fazlı çıkarıcılarla çıkarıyorum evet belki yağlılar ama göz çevremden gözlerimden makyajı çok hassas ve etkili şekilde çıkarıyorlar.Göz çevrem kuru ve çok hassas ben de bu şekilde daha rahat ediyorum.Fiyatı 4.50 tlye düşmüştü.
*1 adet Gülşah adeton aldım koyu ojeler içinmiş bakalım nasıl çıkacak.3.50 tl fiyatı.
*Signal diş fırçaları 2 adet 6 lira resmen çok kaliteli ve kullanışlılar
*Colgate gelişmiş temizlik diş macunları 17.30 lira bir alana bir bedavaydı.
*Arko nem incir ve greyfurtlu el kremi. Arkonun kremlerine bayılırım ben fiyatı da 2.75 ken attım hemen sepete kokusu da çok hoş
*Ve son olarak Köfte'me tasma.Minik yaralı kuşum bu ara biraz rahatsız ama iyileşiyor tasması da yoktu bunu ona hediye aldım:)
Bu benim zula alışverişim oldu bildiğiniz:D Elimde kusursuz makyaj temizleme suyu kalmayınca baya uzun süre onsuz kalınca direk hepsini böyle 2'şer 2şer aldım sanırım:D
Hepinizi öperim kocaman eğer cilt bakımı ürününe ihtiyacınız varsa mutlaka Migrosa uğrayın derim hoşöakalın:)

33 yorum:

  1. paraaam yooooook ;D Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah kıyamam sana olsuuun :D Ben de ay sonu kalıcam heralde bugünden sonra allahtan önümüz bayram:D Teşekkür ederiim:)

      Sil
  2. Aaa Migros bayramda indirim yapıyor muydu ya ? :) Ne zamana kadarmış bu indirim zulaları doldurmak lazım :D Ben de genelde indirimlerde hep Garnier ürünleri depoluyorum çok uyguna geliyor, toniği de acayip merak ettim.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet yapmaz mi ben herzaman cilt bakim urunlerimi ordan aliyorum resmen 6.45 tl garnier misel su yani gratislerde 18 liraya satilirken indirim donemi 13 liraya duserken migrosta indirimsiz fiyati 13 tl kesinlikle kaziklanmadan gonul rahatligiyla urunlerini almis oluyorsun:) indirim ayin 13 une kadar daniyorum cok tesekkur ederim canim:)

      Sil
    2. Bayram önü iyi oldu gerçekten :)) Migros'un anneler günü indirimini vs biliyordum ama bunu da sayende öğrenmiş oldum teşekkür ederim :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım bende yarın kalanları toplayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim caniim:) valla ben gittigimde o kadar doluydu ki anlatamam aksam 7 falandi bi de raflar haric ayri sepetler de agzina kadar doluydu:)

      Sil
  4. Canım güle güle kullan, kesinlikle katılıyorum şişirmeden net fiyattan indirim yapan tek yer, seviyoruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim caniim:) aynen bence de yani gecen seneden beri yuz temizleme jeli mi alicam tonik mi alicam indirimde giriyorum migrosa baska yerden tek bitane urun alicagima ordan iki adet alip cikabiliyorum:)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım migros hep yapar bu indirimi ve kapış kapış gider ürünler :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim:) evet evet ben de surekli migrostan aliyorum zaten:)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım :) peki başka hangi ürünlerde ne kadar indirim vardı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim caniim:) sadece cilt bakim urunleri %50 indirimdeydi cilt bakimindaki tum markalar dis macunlarinda falan indirim vardi deodorantlar falan ama dus jelleri sampuanlar falan ayni fiyatti:)

      Sil
  7. Gerçekten zulalamışsın. Fiyatlarını bu kadar uygun görsem bende çuvalla gelirdim herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oyle oldu malesef :D ama surekli ihtiyac olan duzenli biten seyler o kdar uygunken de almasam olmazdi

      Sil
  8. Cidden çok ucuzmuş canım ya güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba canım. Bloğumda "hakkımda bilmediğiniz 11 şey" başlıklı etkinliğe seni de davet ettim. Katılırsan çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle güzel günlerde kullan! :)
    Dipnot: Çekilişime katıldın mı :)???

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim! Biraz gec bi cevap oldu ama katilmistim diye hatirliyorum:)

      Sil
  11. Güle güle kullanın ürünlerinizi :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Tatlım bu Migros alışverişi değil sanki Garnier alışverişi gibi olmuş ;)) Güle güle kullan cnm, stok yapman süper olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ya bildiğin öyle oldu:D Kesinlikle bidaha bittiğinde ev içinde böğürmeme gerek kalmicak ne çektim kusursuz makyaj temizleme suyum bittiğinde:D

      Sil
  13. Merhaba blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil
  14. Merhaba :) Blogunuzu takipteyim. Bana da beklerim nurundelidolublogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de hemen geliyorum :)

      Sil
  15. Garnierin temizleme suyu çok iyi gerçekten.
    Sevgilerler..
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. hepsini çok iyi günlerde kullan , blogunu yeni keşfetim ve takibe aldım bende beklerim

    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hemen geliyorum:)

      Sil