30 Temmuz 2015 Perşembe

Make Up Forever Aqua Brow İnceleme

Merhaba kızlar çok uzun zamandır bloga uğrayamadığımın farkındayım fırsat buldukça yine yazmak istiyorum tabi ki bunun içi kusura bakmayın derkeen hemen aynı anda incelememe geçiyorum.
Bugün MUFE markasının çook meşhur aqua brow jelini inceleyeceğim bakalım fiyatına bu kadar övgüsüne değiyor mu?Merak ediyorsanız okumaya devam edin:)
















Ürün böyle kit şeklinde içinde kaş tarağı uygulama yapacağınız kesik uçlu bir fırça ve ürünün kendisi bulunuyor.
Küçücük çantasını kaş tarama fırçasını çok sevdim uygulama yapılan fırça da oldukça güzel.
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ürün 7ml fakat o kadar az almanız gerekiyor ki üründen yani en az 5 yıl diyorum ben buna tabi o zamana kadar ömrü dolup çöpü boylar.Herşeye rağmen hergün kullansam dahi bitirebileceğimi düşünmüyorum ciddi ciddi çok çok bereketli bir ürün bu.

Gördüğünüz gibi bendeki en açık 10 numarası görselde çok koyu çıkmış farkındayım ama aslında öyle değil sarışınlar gönül rahatlığıyla kullanabilirler kaş ürünlerinde zaten her zaman en açık renk almak zorunda kalıyorum neyse hoş fondöten bb kremde de aynı olay geçerli ben de her şeyin en açık tonunu almak zorunda kalıyorum ten rengi vs gibi konulardan ve en açık olduğu halde uymayabiliyor.Bu da koyu gelir diye endişelenmiştim ama tabiri caizse cuk oturdu:D Yani kumrallar sarışınlar gönül rahatlığıyla kullanabilirler.
Ürün waterproof bir ürün hatta dünya çapında işte su balesi müsabakalarında kullanılmış ödül almış bıdı bıdı kısacası.Ben kaştan çok muzdarip bi insan olduğum için ne zamandır gözüm bu üründeydi.Henüz havuzda falan deneme şansım olmadı cidden waterproof mu bakalım diye ama şunu söyleyebilirim ki hiç sanmıyorum buna güvenip havuza denize girmeyin.

Ben daha ne zaman sephorada denediğimde elimin üstüne sıkıp öyle uygulamasını yapmıştım ve çok net hatırlıyorum silikleşse de 3 gün boyunca elimin üstünden çıkmamıştı duş almama sürekli ellerimi yıkamama rağmen.Gelin görün ki kaşta böyle değil.Ben öyle olduğunu düşünerek almıştım.
Evet ilk uyguladığınızda her şey çok güzel hatta wax sürmüşsünüz gibi direkt sabitlenmiş kaşlara sahip oluyorsunuz.Ama akşam üzeri aksam büyük ölçüde kaşın çok çok az olduğu bölgeler(kaşımın başlagıç kısmı ve sonu)çıkmış oluyor kaşın bol olduğu kısımlarda bir sorun yok ama kaşımın baş kısmı yok falan derseniz hiç uğraşmayın anacım bununla 128 tl çok fazla benim beklentimi bu kadar boşa çıkaran bir ürün için içim cızlıyo öyle söyliyim.Eğer normal kaşlara sahipseniz amenna koşun alın ama benim gibi hani hafif de şekil veriyorsanız aslında eskiden kaş olan bölümde şu an tek tük kaşınız varsa önermiyorum malesef ben böyle günlerce gecelerce kalsın istedim ne bekledim bilmiyorum sanırım kaş dövmesi gibi falan olmasını bekledim bu kadar paraya ama malesef öyle çıkmadı.
Şimdi iki kaşım arasındaki farkı göstericem sizlere birinde ürün uygulanmış diğerinde uygulanmamış hali;
Gördüğünüz gibi aslında kaşlarımın baş kısmı aynen boyadığım gibiydi eskiden şekil birebir aynıydı ama döküldüler son kısım da aynı şekilde döküldü çok uzun zaman önce ne yazık ki bidaha çıkmadı o yüzden kaş olayı benim için çok çok önemli öyle önemli ki kaşı makyajdan saymıyorum ben olması gereken doğal bir şey o benim için anlayacağınız çok takıntılıyım kaş konusunda.
Kıssadan hisse 128 lirama kıydığıma değer mi?Cık değmez evet ürün harika olabilir çok güzel sabitlenmiş kaşlara sahip olailirsiniz mini mini fırçaları küçük kutusu çok çekici gelebilir ama aldanmayın güzeller normal kaşlarınız varsa aldana da bilirsiniz:D
Daha çok uzatıp hiiiç sizleri sıkmıyorum umarım merak edenlerinize faydalı olabilmişimdir hepinizi kocaman öptüm!!

6 yorum:

  1. Madem öyle almayız! :D Köfte sana eşlik etsin ama bazen lütfen :)

    YanıtlaSil
  2. Yaaaa koyucaktim yeni fotolarindan aklimdaydi tamamen unutmusum yaziyi sonlandirirken:D bidahaki yazimda kofte bey karsinizda :D

    YanıtlaSil
  3. ya ben bunu çok merak ediyorum ama elimdeki kaş kitleri bitmeidğinden alamıyorum. bir de saçım kızıl acaba siz alırken kızıl tonlarına uyacak rengi de var mıydı merak ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk skalasi oldukca genisti sephorada deneyip gorebilirsin ama kizil tonlular da vardi saniyorum:)

      Sil