3 Temmuz 2015 Cuma

Loreal True Match Concealer(Kapatıcı) İncelemesi ürün

Merhaba kızlar!
Sizlere çook severek kullandığım bir ürünü paylaşmak denemeyenleriniz varsa biraz fikir vermek istedim.
Malum artık hepiniz biliyorsunuz göz altı morluk probleminden muzdaribim uzun zamandır ne yaptıysam yeterince uyku düzenime de dikkat ettiysem morlukları bir türlü geride bırakamadım malesef:( Ben de bunun için her zaman her gün olmasa da kapatıcı kullanıyorum.

Bu kapatıcıyla anneler günü indiriminde tanıştım o günden beri kullanıyorum.Ve o kadar seviyorum ki.
Bendeki tabiki her zamanki gibi 1 ivory rengi.Hangi markaya bakarsanız bakın en açığı bile buğday hatta koyu buğday tenli bir insana olucak şekilde ben napiyim benim gibi bembeyaz insanları neden düşünmez bu markalar sorarım size:D Neyse çok muzdaribim bu dertten en açık tonlar bile koyu ya da saçma sapan bi renkte ama bu ciddi ciddi oldukça açık ve tam istediğim gibi sarı alt tonlu bir renk ki sarı alt tonlu olması benim cildimle büyük uyum sağlıyor.
Bu şekilde sünger bir aplikatöre sahip alıştığımız bir kullanım şekli zaten.Sen bunu neyle uyguluyorsun derseniz başta hep süngerle uyguladım.Yapısı pudralı göz altlarını kurutmaya meyilli ama inanır mısınız bende asla kuru kuru durmadı hatta sonraları parmaklarımla uygulamaya başladığımda elimin ısısıyla daha da güzel uygulandı. Göz altı çizgilerine dolmuyor diyemem bende hepsi doluyor ama bu mümkün olduğunca en az şekilde doldu. Göz altına tam kapatıcılık sağlıyor ama bunu göz altınızda asla bir ağırlık varmış hissi vermeden oldukça ince şekilde uygulayınca veriyor.Ben gerçekten çok memnunum ben  ambalajını da çok seviyorum. Eğer göz altlarınız çok problemliyse bir corrector(renk eşitleyici/nötrleyici)ile beraber kullanmanız daha doğru olacaktır.
Rengi gördüğünüz gibi çok açık bu yüzden göz altını aydınlatma işlevini çok çok iyi şekilde yerine getiriyor.Eğer çok kuru ya da kuru göz altlarınız varsa öncesinde mutlaka nemlendirmenizi öneririm.Oldukça da bereketli bir ürün ayrıca bunu da söylemeden geçemiycem.Normal fiyatı bana göre Drugstore diye tabir ettiğimiz(Uygun fiyatlı ürün kategorisinde giren)fiyatların çok üstünde tamam Loreal olabilir ama normal fiyatı 30 mu 36 lira mı ne yani çok pahalı bence ben bunu İzmir'de pek çok yerde olan Hobi Parfümeriden indirim dönemi 15 liraya almıştım ama watsonsta falan da 20 liraya kadar düşüyor diye biliyorum ki bu da makul bir fiyat banagöre.Ayrıca bu Mac Prolongwear'a muadil gösterilen bir ürün.Prolongwear denemedim ama göz çevresini bundan çok daha fazla kuruttuğunu biliyorum ve ambalajından inanılmaz fazla ürün çıkıp ziyan olduğunu biliyorum çok merak edersem yine de alabilirim ama ben her zaman zaten kapatıcı kullanmıyorum kısacası her zaman makyaj yapmıyorum bu şekilde de her ne kadar öyle güzel olmasam da barışığım siz de böyle yapın çünkü hepimiz güzeliz kızlar doğallık güzelliktir!
 Umarım merak edenleriniz için yeterli bilgi verebilmişimdir umarım işinize yarar hepinize kocaman sevgilerimi yolluyorum kocaman öptüm!

15 yorum:

  1. Çok severek ve beğenerek kullandığı bir kapatıcı canım bu, verdiği aydınlık çok hoşuma gidiyor, kapatıcılığı da keza öyle.. :) Sürekli göz altı kapatıcısı sürmek zaten başlı başına göz altı morluklarına ve kırışıklıklarına davetiye çıkarıyor, olabildiğince az sıklıkta kapatıcı uygulamak en sağlıklı olanı, sen doğru olanı yapıyorsun canım :)

    YanıtlaSil
  2. Dimi ama verdiği aydınlık göz altlarını komple silmesi çok güzel:)Kesinlikle canım ben de kırışmiyim aman daha da morarmasın diye pek sürmemeye çalışıyorum kapatıcıyı da:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir ürünmus bu arada cekilisime beklerim canim :)

    YanıtlaSil
  4. merak ettiğim bir üründü almayı düşünüyorum. paylasım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bakmalısın asıl ben teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Thank you for the fascinating check out, its not a subject I usually give much attention too but this caught my attention.
    King Size Male Enhancement
    Interesting approach towards this. Wondering what you think of its implication on society as a whole though? Sometimes people get a little upset with global expansion. I will be back soon and follow up with a response.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben de bugun bu urunu aldım ve sizi takıbe alıyorum bana da beklerım
    http://betulbtl.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. sivilce izleri için uygun mu?

    YanıtlaSil
  8. Benimde en çok istediğim kapatıcılardan biri, hic bir Gratiste bulamıyorum hep bitmiş oluyor :(

    YanıtlaSil
  9. Sivilce izleri için de uygun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda uygun degil diyemem fakat sivilce izleri icin kremsi yapida kapaticilar daha etkili gibi geliyor bana:)

      Sil
  10. Ürünlerin sarı yada pembe alt tonlu olduğunu Nasıl anladınız ben çözemedim bu işi lütfen cevaplayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soyle soyliyim bileginize baktiginizda gordugunuz damarlariniz yesilimsi renkse sari alt tonlusunuzdur bu sizin cilt alt tonunuz pembe alt tonlu seyler rengi daha pembemsidir daha bej ve pembe arasi renkteyken sari alt tonlu olanlarda bariz sekilde acik renk olsa da sari oldugu fark edilir internete pembe alt tonlu ve sari alt toblu fondoten kapatici vs. Yazarsaniz oldukca cok sonuc bulabilirsiniz nasil gorundugunu boylece anlarsiniz:) kendiniz de magazaya gittiginizde gozle bakarsiniz zaten sari alt tonluysaniz pembe tonlu her sey genelde daha koyu olur cildinizde ya da rengi cok absurt durur:)

      Sil
    2. Arkadaş aslinda kendinin degil urunlerin nasil sari yada pembe alt tonlu olduğunu sormuş bence. Neyse cok guzel bi yazi olmus tatlim bende en kisa zamanda bu kapaticida almak istiyorum

      Sil