31 Temmuz 2015 Cuma

NYC Sunny Bronzer

Merhaba kızlar!Bugün böyle boş günüm olunca tekrardan bi blogumla ilgilenmek istedim tüm gün sıcaktan gebermiş olsam da şu an keyfim yerinde o yüzden hemen sizlerle şu bunaltıcı havaya yakışır bi bronzerdan bahsediyim dedim:)

Son Zamanlardaki Aışverişlerim(Yves Rocher,Gratis,Sephora vs)

Merhaba kızlar!Uzun bi ara yazı yazamadıktan sonra sizlerle bi alışveriş yazısı yazmak istedim hoş fotoğraflayamadığım,görsele dahil etmeyi unuttuğum çook ürün var ama olsun:)
Alışverişim bu şekilde hemen kısa kısa bahsetmek istiyorum;
-Elseve mucizevi yağ mor kapaklı:Bu markayı ve bu seruma ciddi ciddi bayılıyorum hastasıyım hatta şuradan çok önce yazmış ama hala aynı fikirde olduğum yazımı inceleyebilirsiniz.Bununla alakalı tek sıkıntım mor kapaklısı elde ısıttıktan sonra kokusu bir tuhaf özellikle kokusuna taptığım şey birazcık garip kokuyor.Onarıcı olanı bu neyse kullanıp bitiricem sonuç olarak.Hoş daha 1 sene olmasına rağmen ilk kutumu bitiremedim o derece bereketli:)
-Eklips Konjac Yüz Temizleme Süngeri:Oldukça güzel olduğunu söyleyebilirim yüze güzel bir his veriyor fiyatı 10 ya da 12 tl.
-Baby Co Bebek Temizleme Pamuğu:Şu anda Benrinin bebek temizleme pamuğunu kullanıyorum ve hastasıyım diyebilirim gözlerim yüzüm dahil tüm yüzümü temizleyebildiğim yumuş yumuş bi pamuk bu da a101 de 3 ya da 4 lira gibi bir şeydi belki Bimde emin değilim çok uygun olduğu için hemen aldık annemle birer tane.
-Emily Ten Rengi Göz Kalemi:Bu rengi Emily de yeni gördüm bu markanın kalemlerini sevmeyeniniz var mı normalde gerçekten güzeller ama sürümünün çok yumuşak olduğunu söyleyemiycem.Fiyatı 2.45 sanırım.
-Make Up Forever Aqua Brow Jel:Yazısını Şurada detaylı olarak yazdım ve ürünü inceledim.
-Yves Rocher Kahve ve Carambole Meyveli Duş Jelleri: Sarı olan duş jeli ciddi anlamda çok ferah o kadar güzel ki mangomsu bi kokusu var diğeri de bir Derin klasiği kahveli duş jeli şaşmaz:D Fiyatları 8 küsüre düşmüşü:)
-Yves Rocher Macadamia Lip Balm:Kokusu çok doğal bildiğiniz doğal koktuğunu fark ediyorsunuz böyle özellikle kimyasal katılıp yapılmış gibi değil macadamia kokusuna da hayranım nemlendirmesi de çok başarılı fiyatı 10 liraydı.
-Nivea Yaban Mersinli Lip Butter:Bunu ne yalan söyliyim tamamen meraktan aldım yani şunların testerını koysalar da koklasak dimi 10 ayda bitirilecek şeyi koklayamadan alıyoruz Nivea yeni çeşit çıkarmış diye atladım hemen yanlış anlamayın kokusu çok güzel de ben fazla yaban mersininden sıkılmış olabilirim:D Liptonun yaban mersinli çayını hiç içtiniz mi bilmiyorum birebir aynı asla farklı değil kokusu merak ediyorsanız çayı koklayın böyle böğürtlenimsi çileğimsi bi koku olarak tarif edebilirim ama daha farklı 8.50 liraya aldım kullanıcam diğeri gibi çamasır makinesine kurban gitmezse severek kullanıcam:D
-Elseve 6 Mucizevi Yağ Şampuan: Sıkı durun kızlar sizlerle yurtdışı alışverişimde bi şampuan paylaşmıştım elseve in mucizevi yağın şampuanı bu demiştim hatta Hep beraber ay keşke Türkiyeye geleydi gelsin gibi yorumlar yaptık:D Heh işte o şampuan  bu şampuan Türkiyede her ne kadar yurtdışı ambalajının yanından geçemese de şampuan aynı şampuan koku aynı koku Derin buna aşık Derin bunu hep kullanır harika cidden incelemesini yapıcam en kısa sürede 10.35 lira.Büyük boyu.
         Ve bir kitap aldım benim gibi deli gibi köpek severler için çok güzel bir kitap olduğunu duydum 15 liraya idefix'ten aldım:)
Medivelin Tutti fruttili meşhur dudak balmından aldım kokusu muntazam harika ama tadı inanılmaz kimyasal amanın tatmayın yazın da erimeye inanılmaz meyilli yanlışlıkla bi süriyim derken parmağım lip balmın dibindeydi baya kazı çalışması yaptım bi saniyede neyseki düzeltme şansınız var:) 5 tl.
Flormarın Red Velvet isimli ojesi harika bir bordo.
Nane yağı da her şey için kullanılabiliyor ben çok seviyorum:)
      Madem köpekli kitap dedik Kambersiz düğün Köftesiz Köpek kitabı olmaz:D

Bezgin bekirim sıcaklardan bunalsa da mutlu şirin her zamanki gibi
Bu da internetten tesadüfen buldum birebir köfte ama topu da tasması da:)
İkimiz de hepinizi öpüyoruz sevgiler!

30 Temmuz 2015 Perşembe

Make Up Forever Aqua Brow İnceleme

Merhaba kızlar çok uzun zamandır bloga uğrayamadığımın farkındayım fırsat buldukça yine yazmak istiyorum tabi ki bunun içi kusura bakmayın derkeen hemen aynı anda incelememe geçiyorum.
Bugün MUFE markasının çook meşhur aqua brow jelini inceleyeceğim bakalım fiyatına bu kadar övgüsüne değiyor mu?Merak ediyorsanız okumaya devam edin:)

11 Temmuz 2015 Cumartesi

Migros Bayram İndirimi Alışverişim

Merhabalar!Bugün Migrosta indirim başladığını duyunca hemen gidiyim alıcaklarımı aliyim dedim Migros her zamanki gibi şahane indirim yapmış.Ürün fiyatlarını şişirmeden direkt indirim yapan tek yer heralde o yüzden ben cilt bakım ürünlerimi her zaman migrostan tansaştan alıyorum.Hemen bakalım mı neler almışım:)

Sivilce Karşıtı Nem Maskesi(Tüm Cilt Tipleri İçin Çamur Maskesi)

Merhaba kızlar!Bugün sizlere benim haftalık rutinime oturttuğum haftada ya da birkaç günde bir yaptığım bir maskeden bahsetmek istiyorum.
Size bir maske desem sivilceleri kurutup cildi parlatırken yağlandırmadan nemlendiriyor desem.Bu maskenin içinde kil ya da çamur var ama buna rağmen kuru ciltliler bu maskeye aşık olucak desem ne dersiniz?Merak ediyorsanız hadi başlayalım!

6 Temmuz 2015 Pazartesi

Rimmel London Sunshimmer 3in1 Bronzer

Merhaba kızlar!Bugün tam da yaza uygun yazın muhtemelen hepimizin kullanmaktan hoşlandığı bir ürün paylaşıcam:)

ÇEKİLİŞ SONUCUM!

Merhabalar:)
Bugün sizlere dün sonlanmış olan yaza merhaba çekişişimin talihlisini açıklamak istiyorum.
Ek katılımlarla beraber çekilişe 147 kişi katıldı ve çekilişimin talihlisi 93. kişi yani
Gülşah Özkaya oldu. Kendisini tebrik ediyorum 3 gün içerisinde bana ulaşmasını bekliyorum.3 Gün içinde bana ulaşmazsa çekiliş yedek talihliye geçecektir.

3 Temmuz 2015 Cuma

Loreal True Match Concealer(Kapatıcı) İncelemesi ürün

Merhaba kızlar!
Sizlere çook severek kullandığım bir ürünü paylaşmak denemeyenleriniz varsa biraz fikir vermek istedim.
Malum artık hepiniz biliyorsunuz göz altı morluk probleminden muzdaribim uzun zamandır ne yaptıysam yeterince uyku düzenime de dikkat ettiysem morlukları bir türlü geride bırakamadım malesef:( Ben de bunun için her zaman her gün olmasa da kapatıcı kullanıyorum.