30 Haziran 2015 Salı

Yurtdışı Seyahati ve Türkiye Karışık Alışverişlerim!(Uzun alışveriş yazısı)

Merhaba kızlar! Çoook uzun zaman oldu malesef yazamayalı inanın asla bloga uğrayacak vaktim olmadı bütünlemeler Bursa'ya gitmem ardından hemen ertesi gün yurtdışına gitmem derken İzmir'e ancak dönebildim farkındayım blogumu çok ihmal ettim ama açığı kapamaya bu yazıdan başlayalım ne dersiniz?!
Bu yazımda uzun zaman önce yapmış olduğum ve daha yeni yurtdışı alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum umarım seversiniz keyifli okumalar!

Bunlar uzun zaman önce aldıklarımdandı hatta o kadar uzun ki naneli duş jelinin yazısını bile yazmıştım! Merak edenler şuradan bakabilirler:)
-Ojelere gelicek olursak görüldüğü üzere mavilere takmış durumdayım özellikle süt mavisi bebek mavisi dediğimiz renge aradığım tonu bulana kadar tüm markalarınkini toğlayacağımı sanmıştım neyse ki Flormar imdadıma yetişti:)

-Loreal tonik ah o tonik turunçgil gibi değişik ama muhteşem bi kokusu var alkolü hissediyorsunuz tabi ama kokusu gerçekten çok güzel cildi pürüzsüzleştirdiğini iddia etmiş yani ben tonikten bir şey beklemeyen insanlardanım sadece gözeneklerimi doldurup sivilce oluşumunu engellesin diye kullanıyorum fiyatı 15 tl

-Palmolive Body Butter Kahve Hazzı: Bunu artık bilmeyeniniz var mı? Açık ara hastası olduğum duş jelim tek kelimeyle hastasıyım bazen yves rocher'in kahvelisiyle kendisini aldattığım doğrudur.

-Gözlük temizleme mendilleri inanılmaz kullanışlı yalnız eskiden kebapçılarda lahmacuncularda verilen dandik ıslak mendiller değil mi ya bunda:D Ama gözlük camlarını telefonu falan inanılmaz güzel temizliyor 2.5 liraydı sanırım.

-Essence far fırçası klasik olanlardan gayet güzel fiyatını hatırlamıyorum 2.5-5 arası bir şey sanırım.

-Mac Paint Pot Painterly:Detaylı fikirlerimi okumak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz. Bu ara daha iyi anlaşıyoruz hatta seviyorum bile ama aydınlatmıyor malesef:(

-Listerine Zero açık ara en iyi ağız gargarası her gün kullanmıyorum ama ağız içindeki aftları çıkmadan anında ertesi güne geçiriyor e kipada da  10 liraya düşmüşken almamak olmazdı.

-Bir de şu kristal deodorantlardan aldım ıslatılarak kullanılıyor asla pratik değil bence hiç bir işe de yaramıyor 4 liraydı.
Veeee geliyoruzz çoğunluğu yurtdışı seyahatimden alınmış ürünlere tabi arada göstermeyi unuttuğum burdan aldıklarım da var:)
Öncelikle onlardan başliyim favorim olan bir kaç ürünü de tek tek görselleriyle paylaşıcam
*Wet'n Wild Covel All: Yurtdışına çıkmadan hemen önce aldığım kapatıcı paleti çok çok severek kullandım bana ne oldu bu ara bilmiyorum ama sivilcelerden asla kurtulamıyorum kızarık kızarık cildim nötrlemek için de bu palet çok iyi oldu.15 tl.

*Essence Satin Mauve Dudak Kalemi: Essence'in dudak kalemleri o kadar methediliyor ki cidden de ruj gibi morumsu gülkurusu gibi bir rengi var in the nude olmasını çok isterdim ama asla bulunmuyor! Fiyatını hatırlamıyorum 2.5 sanırım.

*Rexona Deodorantlar: Böyle kofre halinde 8-8.5 lira gibi bir şeydi cotton olan benimli pudralı bebek kokusu gibi çok tatlı kokuyor henüz kullanmıyorum ama elbet kullanıcam!

* Gratis ayak peelingini çok severek kullanıyorum ve Rebul'un iki tane parfümlü kolonyası var sarı olanı sakın almayın ama kırmızı olan Euphoria gibi kokuyor umarım doğru yazmışımdır gerçekten çok hoş ben bunları yaz aylarında elime koluma fıs fıs şeklinde serinlemek amaçlı sıkıyorum.

*Nivea Diamond Shine Saç Spreyi: Niveanın saç spreylerinin Türkiye'de olmadığını sanıyordum ama sanırım varmış yine de bunu aldığıma çok memnunum tutuculuğu en üst seviyede görünüyor ama o kadar tutmuyor yani taftla falan kıyaslarsak taft biraz daha iyi diyebilirim ama ben her türlü niveayı tercih ederim o pudramsı bebek kokusu kokuyor resmen!Fiyatı sanırım indirimli olarak 4 levaydı 7-8 leva civarından inmişti sanırım.

*Balea şeftali&hindistan cevizi duş jeli ve Balea yüz temizleme köpüğü: Duş jelini henüz kullanamadım ama harika bi kokusu var şeftalisi baskın çok hafif de bir hindistan cevizi kokusu var gerçekten çok beğendim 2-2,5 levaydı sanırım.
Yüz temizleme köpüğüyse Niveanın yüz temizleme köpüğü gibi kokuyor kokusu çok güzel ve Niveaya göre çok daha köpürüyor yüzde zaten köpük ürünün nesi köpürür demeyin:D Yüzümde hiç gergin bir his bırakmadı. Bu da 5 leva olabilir belki 2.5 hatırlamıyorum tam.

*Loreal Skin Perfection Göz kremi:Bunu sevgili Tuğbacığım sayesinde onun blogundaki yorumlarından sonra aldım  24 lira gibi bir fiyata düşmüştü sırf denemek için aldım kremi bol sürdüğünüzde nemlendirme veriyor ama cilt tarafından çok çok çabuk emiliyor annemde göz çevresinde bi aydınlık hoş bir duruş oldu ama bende işe yaramadı sanırım hemen emildiği için de sanırım daha yoğun nem aradığımdan bir daha tercih edeceğim bir ürün değil.Bakalım koyu halkaları azaltıcak mı önümüzdeki zamanlarda görücez.
 Şimdi sıkı duruuun! Bu neyin şampuanı? Tabi ki Elseve mucizevi yağın Allah'ım kokusunu o kadar seviyorum ki bunu gördüğümde almadan yapamazdım inkansızdı yani o yağa o kadar bayılırken bu benim için garanti alınacak bir üründü.Üstünde kuru saçlar için olduğu yazıyor benim saç diplerim yağlıya dönük yani çabuk yağlanın ama uçları işlem görmemesine rağmen oldukça kuru ve ben çok sevdim bu şampuanı 400 ml'lik bi ürün 7 ya da 8 levaydı.Küçüğü de vardı 200 ml ama ben tekrar kullanmak isteyeceğimi bildiğim için tabi ki mantıklı olarak büyük olanı tercih ettim.
Türkiyede malesef satışı yok ama en kısa zamanda gelir diye düşünüyorum çünkü yağı inanılmaz revaçta ülkemizde yani bunun getirilmemesi saçmalık olur.
Bu ürünün ne olduğunu bilen varsa nolur söylesin:D Ben nemlendirii ya da serum tarzı bir ürün olarak düşündüm üstünde de vitamin e falan yazında böyle jel kıvamda karma yağlı ciltlilerin yazın tam olarak kullanmak isteyeceği şey böğürtlen çilek gibi kokuyor çok tatlı.Yüzde sürüldüğünde ilk bir kaç dakika yapış yapış evet ama sonra nasıl yumuşacık kadifemsi bir his veriyor inanamazsınız ve en önemlisi deli misin kızım sen diyebilirsiniz ambalajı için aldım ambalajında bir şey yok evet ama kullandıkça yukarı doğru çıkan bir sistemle çalışıyor ve ben bu sisteme ciddi ciddi bayılıyorum!
Bunu yutdışından almadım ama özellikle favorim alalı epey zaman oldu ama o kadar çok seviyorum ki size anlatamam kokusu b kere muhteşem ve ben bun aldıktan sonra içinde alüminyum tarzı maddelerin olmadığını öğrendim ve çok çok sevindim çünkü inanılmaz kokuları var ve çok da uygun fiyalılar hazır mevsim yazken ihtiyacınız olduğu anda bakın derim 5-6 lira gibi bir şey olması lazım.
Ve yine ülkemizde olmayan bir ürün aslında Meybelline Fit Me concealer da alıcaktım ama stand talan edilmil özellikle fit me kısmı kasada böyle açılmış ya da yere düşmüş ürünler olarak fit me kapatıcı vardı ama hiç elim gitmedi doğrusu ben kapalı sağlam ürün almayı severim ne kadar çok istesem de kasada fiyatları çok da düşük olsa almadım.Neyse gelelim rimele ben bu markalar ya da kozmetikçiler en iyi ürünleri neden ülkemize getirmediklerini çok merak ediyorum mesela bu maskara ciddn harika tam olarak deneme fırsatım olmadı ama inanılmaz uzatıyor rimel varken sürmüş olmama rağmen gördüm bunu ve verdiği hacim de çok güzel 15 levaydı.
Ve son olarak aşk yaşadığım ürünüm makyaj süngerim allahım salak kafam diyorum bidaha gittiğimde en az 3 tana daha alıcam Real Techniques'i filan solladı geçti Beauty Blenderla bence aynı performanstadır değilse bu bir tık altıdır diye düşünüyorum o kadar güzel ki başta suya sokmadan daha aa sert bu ama neyse olsun bu şekilde süngerim yok demiştim ama kullandıkça yumuşadı ve inanılmaz büyüyor normal boyutu bayağı küçük şişince kocaman oluyor göz çevreme bu kadar rahat erişen hiç bir sünger olmamışı ne RT ne başka bir sünger gerçekten çok memnunum 6 leva gibi bir fiyatı vardı dediğim gibi 2-3 tane daha alıcam bunlardan ben.
Ve son olarak tatilden bir kaç kare:)
Bulgaristan


 Yunanistan
 Hepinize kocaman sevgilerimde sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın!
Ve ayrıca ilginizi çeken merak ettiğiniz bir ürün varsa lütfen yorum bırakın böylece merak ettiklerinizi detaylı incelemiş olurum:)

27 yorum:

  1. Güle güle kullan, Bulgaristan resimleri gerçekten harika duruyor!

    YanıtlaSil
  2. güle güle sağlıklı günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Canim hepsi cok güzel güle güle kullan, tatil fotograflarina da bayildim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim caniiim ben de hepsini cok severek aldim gercekten!:)

      Sil
  4. Mucizevi yağın şampuanını çok merak ettim ya inşallah bir an önce gelir. Güle güle kullan canım aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni merak bende de gordugum anda oldu hatta dusun o kadar merak etmeme ragmen almadim ilk gordugum yerde baska markette gorunce de duramadim artik! Kesinlikle ulkeye gelmeli tamamlayici urun bikere yani ikisi birbiriyle kokulari birebir ayni ve sampuan gercekten cok hos mutlaka gelmeli! Tesekkur ediyorum ayrica:)

      Sil
  5. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. 6 levaysa gitmişken bana da al canım 1 tanecik :) Hepsini güzel günlerde keyifle kullan canım, ne güzel eğlenmişsin gezmişsin, artık blog zamanı yeter özlettin, aynen devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy sen de Bulgaristan gocmeniydin dimi canim almam mi alirim tabi ki :) aynen oyle oldu canim cok uzun ara oldu dondum ama artik :)

      Sil
    2. Canım benim Bulgaristan göçmeni değilim ben azıcık karıştırdın ama göçmen tanıdığım çoook ve bayılıyorum onlara :)

      Sil
    3. Karıştırdım canım heralde blogunda krem zdrave'yi görmüştüm ya ordan kaynaklı heralde:)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ürünlerin cok güzel güle güle kullan :) o sordugun Balea fluid ürünü nemlendirici ve cildi kurumasini önlüyor ve daha canli gözükmesini sagliyor. sana tavsiyem yüz ve makyaj temizleme yaginada bir bak derim :) > Balea Reinigungs-Öl-Fluid.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ediyorum bilgilendirmen icin :) malesef yeni dondum Turkiye'ye ordayken biliyor olsaydim muhakkak bakardim ama balea da yag tarzi bir sey hic gormedim diye saniyorum. Cook tesekkur ederim!:)

      Sil
  9. Aa Bulgaristan gocmeni msn sen dee 🙌❤ gule gule kullan cnm bu arada aldiklarini ☺☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sen de mi öylesin:) Çok teşekkür ederiim <3 :)

      Sil
    2. Eveet ben deee <3 zaten severek takip ediyodum seni demek ki toprak çekmiş :D:D

      Sil
    3. Eheheh öyle olmuş sanırım çok teşekkür ederim bu arada:)) <3

      Sil
  10. Merhaba! Blogunuzu yeni buldum ve hemen takibe aldım :) bana da bekliyorum http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Oh ne güzel tatil canım şu an orada olmak, kafamdaki tüm sorunlardan kurtulmak istedim :D Ay ben o şampuanı çok merak ettim Türkiyeye gelmeli bir an önce . Güle güle kullan hepsini :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman sorunlarin olmasin da huzurlu bi sekilde ol tatilde caniim:) ya ben de cok merak ettim kesin gelmeli turkiyeye gelirse mutlaka alacagim sampuanlardan biri olucak. Cook tesekkur ediyorum!:)

      Sil