13 Haziran 2015 Cumartesi

Wet'n Wild Comfort Zone Palet Tek Farla Göz Makyajı

Herkese merhaba:)
Bugün o kadar basit bi makyaj paylaşıcam ki sizlerle inanılmaz basit bir yapımı var.Başlıktan da anladığınız gibi tek farla bu makyajı yapmanız mümkün.
Ben bu makyajda Wet'n Wild comfort zone paletindeki mac club fara muadil olarak gösterilen farı kullandım.
Sağ taraftaki en alttaki definer renginden bahsediyorum inanılmaz güzel duochrome dediğimiz yansımlı yanardönerli bir far.
Yapımına geçiçek olursak ben bunun için Mac Painterly paint potu göz kapağıma sürerek işleme başladım.

Göz kapağımın katlanma kısmına kadar bunu sürdüm.
Bu işlemden sonra da tek yaptığım şey definer rengini göz kapağımın katlanma kısmına kadar sürmekti hepsi bu gerçekten.Yoğunluğunu arzu ettiğiniz gibi ayarlayabilirsiniz ama en verimli sonucu klasik bir far fırçaşıyla pıt pıt dokundurma hareketleriyle 2-3 kat sürerek elde edebiliyorsunuz.Yaptığım tek farklı şey mat kahve bir farı katlanma bölgemi ısıtmak için gölge verir gibi sürdüm.Bunu yapmasam da olurdu aynı etkiyi biraz daha uğraşıp dağıtıp tek farla da becerebilirdim ama kahve mat far kolayıma geldi bunun için golden rose 209 numaralı tekli farı kullandım.
Böyle göründüğüne bakmayın asla böyle sedefli ya da açık renk değil bu kadar bu görselleri neden böyle yaparlar hiç anlamam.
Sonra emily'nin kahverengi göz kalemini kirpik diplerime ve göz altlarımın yarısına kadar uyguladım
Bu kaleme hastayım sürümü rengi renk verişi o kadar güzel ki bildiğimiz Emily klasiği 2.50 liraya bu kadar güzellik fazla ama fiyatı artmasııın!
Ve son adım olarak da çook çok sevdiğim Catherine Arley maskaramı 2 kat olacak şekilde kirpiklerime uyguladım.
Bunu alın ve kullanın diyorum sadece muhteşem!Eğer detaylı yazımı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.
Ve göz makyajının bitmiş hali;


Makyajın bitmiş hali bu şekilde ben bu fara gerçekten bayılıyorum! Siz ne düşünüyorsunuz?Yorumlarınızı bekliyoruuum:) Hepinizi kocaman öptüm!

18 yorum:

  1. Çok beğendim canım bence paletin yıldızı sağ en alttaki yanar döner renk :) Gölgelendirmeler gayet başarılı :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle ama ben en cok sag en ustteli rengi kullaniyorum hatta bitti diyebilirim kiyamiyorum ondan bayiliyorum cok da az kullandim ama bitti anlamadan doyamadan:) tesekkur ederim caniiim opuyorum:))

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım :) bu paleti almak farz oldu resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim caniiim ya hic paletim olmasin bu benim olsun o kadar diyim yesil tonlu bu yanar doner renkle ve kahve dogal tonlu makyaj yapabilecegimiz 3 alternatif var gercekten harika:)

      Sil
  3. Eline sağlık gerçekten güzel olmuş 😊

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Blogunu takibe aldım canım :) Bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Makyajına bayıldım cnm ama gözler de harikaaaa ;)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten harika durmuş bu!! Çok sevdim denemek istiyorum, wet n wild farları almam lazım. Bu arada yeni bi takipçinim, benim bloguma da bakarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz gec oldu ama cok tesekkur ederim! Bloguna da hemen geliyorum:)

      Sil
  8. People now days just dont have the work ethic they used to have. I mean consider Cleanse FX whoever wrote this post, they must have been working hard to write that good and it took a good bit of their time I am sure. I work with people who couldnt write like this if they tried, and getting them to try is hard enough as it is.

    http://www.healthsupreviews.com/is-cleanse-fx-biggest-scam-in-canada/



    YanıtlaSil