10 Haziran 2015 Çarşamba

The Balm Hot Mama Allık İncelemesi

Merhabalar!Bugün sizlere hayatımın allığından bahsedicem önce beğenmeyip aman arap gibi yaptı beni falan dediğim ki o gün betim benzim çok çok atıktı ben Casper diyim siz anlayın zaten beyaz olan tenim o aralar iyice açık soluktu.Almadım almadım alıcakken indirim zamanı kalmamıştı en son indirimde aldım alışveriş yazımda da paylaşmıştım.Ve size abartmıyorum o günden beri allığı aldığım günden beri başta tek allık bile kullanmadım.
Şu köpeğin bakışları benim allığa nasıl baktığımı anlatıyor zaten:D
Bu allık hakkında o kadar çok şey yazıldı ki ben bir de kendi arşivimde olsun istedim sizlere de benim gözümden göstermek istedim.Zira hayatım boyunca bu kadar büyük konuşuyorum en sevdiğim makyaj olucak ve Derin demişti derseniz inşallah gelin olduğum gün de makyajımda bu allığı kullanıcam:)

Her ışıkta farklı görünüyor gördüğünüz gibi bu allığı Nars Orgasm allığa dupe(muadil)gösterdiklerini bilmeyeniniz yoktur ama bana sorarsanız Nars Orgasm çok daha pembelik içeriyor şeftaliden çok pembe.Ayrıca benzedikleri nokta içinde birsürü altın ışıltı içermesi duochrome gibi yansımalı sanki.
Ve sizlere abartmıyorum bu benim Mac Msf aydınlatıcımı kenara attırdı ve yine abartmıyorum ki o günden beri Lightscapade'i elime bile almadım kullanmadım hiç hemde çünkü bu allığı ne zaman sürsem elmacık kemiklerimin üstü aydınlatıcı sürmüşüm gibi ışıl ışıl yüzümü o kadar sağlıklı gösteriyor ki. Tabi ki çok pigmentli olduğunu söyleyemeden geçemiycem.
Rengi böyle bakınca çok çirkin hiç benlik değil normalde asla yüzüne bile bakmam böyle bir rengin ama o kadar güzel ki ve inanın bana far olarak o kadar muhteşem ki o kadar güzel duruyor ama elinizde varsa ve denemediyseniz muhakkak deneyin diyorum yani gerçekten ben bu allık hakkında söyleyecek olumsuz bir şey bulamıyorum.Bu allığı Real Techniques allık fırçasıyla uyguluyorum çok doğal çok hoş bir sonuç alıyorum.
Net rengini görebilmeniz için internetten iki tane fotoğraf buldum sizler için;

İnanılmaz pigmentli bi allık çok doğal duruyor başta önyargılıydım ama o kadar güzelmiş ki başka allık kullanamıyorum aldığımdan beri. Makyajımı tamamladığımda fix+ la yüzümden geçiyorum aydınlatıcı etkisi daha da ortaya çıkıyor daha ne söyleyebilirim bilmiyorum:)Rengi birebir internet görsellerindeki gibi denemediyseniz muhakkak deneyin o mağaza ışıklarında yüzümde çok koyu durmuştu deneyip dışarda bi bakın inanın pişman olmazsınız. Ama tek kötü yanı şu bu allıkları 14 liraya aldığımız günleri biliyorum ben %50 indirim zamanı ama ben bu allığı ya 23 ya 21 liraya aldım hatta emin olamadım tekrar sordum kasada ama fiyatları çok artmış tamam artmış olabilir ama yani verdiğim tek kuruşa bilr pişman değilim ve hayatım boyunca da sanırım bu allığı kullanıcam:)
Hepinizi kocaman öpüyorum:)

14 yorum:

  1. Ben de istiyorum bunu indirimden alacaklarımın baş köşesine yazdım teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim kesinlikle bakmani siddetle tavsiye ediyorum!:)

      Sil
  2. Yaa indirim zamanları fiyatları çok yükseltiyorlar.Ama kalitesine göre Türkiye gibi bir ülkede yine de fiyatları iyi.Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten oyle normalde de sanirim fiyatlari artti ama normal fiyati nerdeyse benim indirimli aldigim fiyatti onceden. Cok tesekkur ederim:)

      Sil
  3. çok seviyorum bende hot mamayı derinciğim gerçekten bonus bir allık yaptığım makyajda allığıma karar veremeyince hiç düşünmeden hot mama kullanıyorum her makyajı kaldırıyor kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Ecemcim diyorumya gelin makyajimda bile kismet olursa bunu kullanmak istiyorum ben o kadar seviyorum:)

      Sil
  4. Benim de favori allığım :) özellikle esmerlerde harika duruyor. bir de bronzerla karıştırıp uygulamanızı öneririm.
    Daha sıcak bir görüntü oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef cok acik tenliyim bronzer sursem allik suremem allik sursem bronzer suremem cok hafif de uygulasam fazlaca belli oluyor renkler ama nacizane oneriniz icin cok tesekkur ederim sirf gormek icin kendi kendime de deneyebilirim ama dediginiz gibi harika bronz bir gorunum olacaktir bence de:)

      Sil
  5. çok severim bu allığı ama hayat boyu kullanırım diyemem :-D sıkılırım yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim ben diyebiliyorum cidden cok seviyorum:D

      Sil
  6. Allığın rengi gerçekten çok güzelmiş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir yazı olmuş ellerine sağlık. Hot Mama allık benim de çok sevdiğim bir allık. Üstelik yazısı yeni yayınlandı. Bakmanızı tavsiye ederim :)

    guzelligedairr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Tam olarak anlamadım mat bir allık mı yoksa altın ışıltıları varmı ? :)

    YanıtlaSil