4 Haziran 2015 Perşembe

Teşekkürler PASTEL! PASTEL Nude Koleksiyonu

Merhaba kızlar!Çok çok sevindiğim bi konuyu paylaşmak istiyorum sizlerle:)
Bu güzel kutuyu dün Pastel Kozmetik'ten aldım.Uaklaşık 2 haftadır bu kargoyu bekliyordum.Pastel ilk mail attığında çok mutlu oldum gerçekten çok sevdiğim bi markanın normalde de ürünlerini hep aldığım bi markanın blogumu takip etmesi açıkçası çok hoşuma gitti.Sanırım artık gerçekten yazdıklarımı biryerlere ulaştırabiliyorum insanlar faydalanabiliyor diye düşündüm yani bu sevincimi de sizlerle paylaşmak istedim:) Konumuza gelicek olursak Pastel çook güzel ürünlerden oluşan bir paket yollamış.Şimdi tek tek sizlerle paylaşıyorum:)



İşin tuhaf tarafını şimdi sizlerle paylaşıcam siz de gülüceksiniz diye tahmin ediyorum:)
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu seride ciddi ciddi gözüm vardı mesela kargonun geldiği gün daha önce alışveriş merkezlerinde Pastel Nude far paleti sürekli gözüme takılırdı almamak için kendimi tutmuştum elimde çok şey var diye bunu geçiyorum Pastel'in nude rujlar çıkardığını duyunca hemen almak istemiştim bendeki nude ruj aşkını hala bilmeyeniniz var mı?
Ve pastelden mail almadan kargo almadan önce bu kaş farına sitelerinden bakmıştım elimde var diye almamıştım ve tuhaf şekilde tüm istediğim ürünler bi arada bi pakette bana sunulmuş oldu oje de cabası:) Ayrıca kargoyu aldığım gün dışardaydım ve yollanan renkte bir ruja bakmıştım bu ay çok alışveriş yaptığıma elimde de tonlarca ruj olduğuna göre kendimi almamaya ikna etmiştim ve tinnggg öğleden sonra o renk benimdi:)
Makyaj modası artık sadeliğe doğru gidiyor hepiniz biliyorsunuz ki ben makyaja başladığımdan beri bundan yanayım her zaman no makeup makeup!Herkesin de bunu yapmasından yanayım hepimiz güzeliz kızlar siz de doğal güzelliğinizi ortaya çıkarın!:) Zaten bana göre makyaj insanın olduğundan daha iyi görünmesi yüzün daha aydınlık durması o yüzden hep doğal makyajdan yana oldum herkese de bunu aşıladım bugüne kadar.
Ürünler bu şekilde 1 defa deneme fırsatım oldu henüz ama ilk izlenimim ürünlerin harika oldukları doğrultusunda. Farlar gerçekten çok başarılı çok çok az tozutma yapıyor ama ben bunu sorun yapmıyorum ama bu gerçekten çok az yapıyor.
Kaş farının rengi bana bi tık koyu 02 medium rengini yollamışlar bana doğal olarak herkese uyabilecek bir renk sırıtmadı ama gayet güzel oldu bu bittikten sonra 01 numaralı en açık olanı alıcam çünkü çok sevdim yanındaki daha açık renkli olan wax kıvamında sabitlemek için ve harika sabitliyor gerçekten kaşı biraz sertleştiriyor ama ben zaten böylesini seviyorum eğer siz kaşınızda serlikten hoşlanmıyorsanız wax kısmını kullanmayın derim ama sorun etmezseniz çok başarılı bir ürün olduğunu da söyleyebilirim:)
Ruja gelicek olursak harika ambalajda kiremit rengi gibi duran dudakta pembemsi bi nude.Satin yapıda bi ruj nemlendirmesi çok güzel ama ıslak da durmuyor dudakları kurutmuyor pek kalıcı değil ama satin yapıda bir rujun kalıcı olacağına inanmıyorum doğasına aykırı bikere:)
Oje de benim bonusum oldu Nude serisinden Princess rengi.
Rujun renginin güzelliğine bakar mısınız 534 numaralı ruju ama sizce bunun başına ne geldi resmen ruja nazar değdi dibinden kırıldı!Sakin olun koydum yerine yine:D O bağdaş kurdurum iki bacağımın arasında eşofmanıma değip düşmesi hala gözümün önünde ağır çekim izlersiniz ya ''hayıııııııııııııır''dersiniz ama tutamazsınız aynen öyle oldu:D Neyseki usturuplu kırılmış bi anda gitti tamamen açınca ama sorunu çözdüm:)
Renkleri çok çok güzel üstteki dördü mat alttakiler ise ışıltılı farlar çok başarılılar bana göre alttaki en son renk neden öyle çıkmış bilmiyorum ama öyle görünmüyor normalde.Peki ya buna sizce ne oldu:D bunun da sağ alttan ikinci farı düştü resmen nazarım değdi onda da sıkıntı yok refil farım olmuş oldu.Ayrıca ambalajına bayıldım kocaman çok kullanışlı bir aynası far farların kalıcılıkları da pigmentasyonları da harika yakında ayrıntılı inceleme olarak yazacağım:)
Bu kadar koyu göründüğüne bakmayın öyle değil normalde almayacağım bir renk ama nasıl olduysa uydu bana rengi güzelce dağıtınca çok doğal duruyor bu da başarılı bulduğum bir diğer ürün eğer kaş farı arayışındaysanız muhakkak bi göz atın derim ambalajı da tam at çık.
Pastelin Nude serisindeki ojelerden Princess rengi benim favorim Buff rengi bu ojelere muhakkak göz atın zaten eminim ki Pastel'in ojelerini hepiniz çok seviyorsunuzdur.
        Evet kızlar benim ürünlerim bu kadardı ben çok sevdim hepsini zaten ne kadar heyecanlandığımı fark etmişsinizdir siz bunlardan kullandınız mı kullandıysanız yorumlarınızı çok merak ediyorum:)
Eğer siz de bu ürünlere sahip olmak isterseniz fiyatlarına ve ürünlere buradan ulaşabilirsiniz. Hepinizi kocaman öpüyorum,sevgiyle kalın!

37 yorum:

  1. Pastel ürünleri cidden kaliteli, bunu bir çok ürününde görebiliyoruz, bu paletteki renklerde tam renklerim, henüz deneme fırsatım olmadı, güzel günlerde keyifle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok kaliteli daha denemek istediğim pek çok ürünü var teşekkür ediyorum canıım:)

      Sil
  2. Dehşet kıskandım! Neden evlenmedim diye seri yazıyorum cevabı benim makyaj malzemelerimin eksikliği olmasın :( Duy sesimi Pastel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha:D Çok güzel değiller mi ama yolladıkları kutu bile beni benden aldı:)

      Sil
    2. Çok beğendim cidden. İyi günlerde kullan :)

      Sil
  3. Pastel hakikaten çok kaliteli.güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok kaliteli çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  4. gerçekten inanılmaz nude renkler aşık oldum resmen güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk gördüğüm anda seninle aynı şeyleri düşündüm canım çook teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Pastel'in online satış sitesini keşfettim dün. Kurcaladım epey bir sağını solunu. Tüm ürünlere baktım. Hepsine bayıldım tabi ki de... Bana da gönderirlerse çoooook mutlu olurum :)
    Güle güle kullan, harikalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de sitelerine sürekli bakardım zaten gerçekten ürünleri çok kaliteli ilk far paletim pasteldendir hatta yine doğal tonlarda çok teşekkür ederim bu arada:)

      Sil
  6. Cnm çok güzel ürünler gelmiş, hepsi harika, güle güle kullan ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canıım ne yalan söyliyim ben de çok sevdim :)

      Sil
  7. uw super guzel gunlerde ullan tatlıs:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canıım teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Bu seride benim gözüm var :) güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seriyle pastel iyice yildizini parlatmis benim de daha pek cok maskarasinda alliginda gozum var cook tesekkur ederiim:)

      Sil
  9. güle güle kullan paleti ben de almıştım ve gayette beğendim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de simdiye kadar iki uc kez deneyebildim cidden cok sevdim harika hepsi:)

      Sil
  10. Güle güle kullan canım. Nude tonlar her zaman en güzeli ve en kurtarıcıdır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canim hem de her zaman daha klas durur bence cok tesekkur ediyorum:)

      Sil
  11. Ben de alıcam bu far paletinden ruju da çok güzelmiş kıskandım vallahi :) Şaka bir yana güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi cidden cok guzeller yumusacik bi de kurutmuyor dudaklari asla :) cok tesekkur ederiim:)

      Sil
  12. ayyy Allahım Allahımmm çok güzel paket güle güle kullan canıımm! süper hepsi çok güzel deyim yerindeyse gıcır gıcıır :) ayrıca sana şu konuda da katılıyorum kendi güzelliğimizi doğal dokunuşlar ile ön plana çıkarmak sade güzel olmak gibisi yok bence de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle nasil ozenli guzel bi kutuda yollamislar:) kesinlikle bunu dogal dokunuslarla yaptigimizda guzelligimize guzellik katariz:)

      Sil
  13. Kıskanırsak Gözümüz kalırsa farına bişe olurmu ki acaba, inşalla olmaz süphaneke dinimiz amin. (Fıratca konuşma) :D Allah bu sevinclerinin devamını getirsin inşallah canim ♡, cok güzeller bu seride gözüm vardı denemek istiyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha olurum Firat'a :D insallah canim cok tesekkur ediyorum:) umarim sen de en kisa zamanda deneme firsati bulursun:)

      Sil
  14. Güle güle kullan canım :) palet muhteşem görünüyor hakikaten :) swatchlarını merak ettim :) güzel güzel makyajlar yap bizde keyifle okuyalım sevgiler kocaman öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim caniim:) en kisa zamanda detayli incelemesini yapmayi dusunuyorum ben de kocaman opuyorum seni:)

      Sil
  15. doğal tonlar harika hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum canim evet gercekten dogal tonlar harikadir:)

      Sil
  16. Güle güle kullan şekerim.Rujun rengine bayıldım.

    YanıtlaSil
  17. Rujunu ve şu nude far paletini çook merak ediyorumm, güle güle kullanın ^-^ Maşallah diyelim ozaman ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palet gercekten cok guzel:) rujun rengi de kisiye gore degisir tabi ben daha kahve rujlar seviyorum ama bu da gercekten cok guzel ozellikle kremsiligine bayiliyorum:)

      Sil