10 Haziran 2015 Çarşamba

Palmolive Body Butter Nane Keyfi

Merhaba kızlar! Muhtemelen birçoğunuzun henüz denemediği ya da denediği ama henüz yorumlamadığı bi ürünü bugün sizlerle paylaşmak istiyorum.Palmolive'in nane keyfi olan duş jelinden bahsediyorum almadan önce yazımı okursanız iyi edersiniz:)
Geçenlerde watsonsta gezinirken duş jellerinde bir alana bir bedava kampanyası vardı ben de bu duş jelini gördüm e hazır yaz da gelmişken duşta ferah bir şeyler kullanmak çok hoş olur diye düşündüm.

Açıkçası büyük boyundan almak istemedim ya sevmezsem koca damacana gibi şişeyi bitireceğime bunu kullanırım diye düşündüm:)
Kokusu şöyle söyliyim diş macunu ya da naneli şeker arası hatta tam olarak naneli şeker diyebilirim.
Duşta bir kez deneme fırsatım oldu henüz ama bi duş jeli için yani ağır bi kokusu da olmadığı için yorumlamak için yeterli bir süre bence.Dediğim gibi bir kez deneme fırsatı buldum yeni aldım çünkü ama yani hiç ama hiç bir ferahlatma hissi yok yapısı böyle bi dağılmıyor(Artık duşta sünger ya da lif kullanmıyorum hijyen açısından)dağıtması zordu.Ferahlatma hissi olmasını beklemiştim istemiştim ama hiç bir ferahlığı yoktu naneli şekeri eritmişim ya da az önce de söyledim bildiğimiz diş macununu üstünüze sürüyormuşsunuz gibi. 
Yapısını göstermek istiyorum sizlere bir de cidden Colgate ile iş birliği yapmışlar onu da göstericem:D

Yapısı böyle çok çok koyu değil ama akışkan da değil elimle ben dağıttım biraz olsun dağıtılmış halini görün diye.
Sözün özü kızlar ferahlarım oooh gözümü gönlümü açsın derseniz hiçbir ferahlatma etkisi yok bu duş jelinin yani öyle bi etki istiyorsanız mentollü erkek şampuanları varya alın onu sürün anacım diyorum:D
Ama bu tarz bi kokusu olsun çok çok az partikülleri olsun derseniz tabi ki alabilirsiniz.Hepinizi kocaman öpüyorum sevgiyle kalın!

19 yorum:

  1. Aaa bende ne güzel ferahlık olur duşta diye düşünüodum iyiki yazını görmüşüm almam artık 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet malesef ben de öyle düşünüp aldım malesef öyle değilmiş :)

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. :) iyiki büyük boyunu almamışsınız

    YanıtlaSil
  4. Ay hayal kırıklığına uğradım! Çok merak ettiğim bir üründü, denk de gelmedim koklamaya. Kokusu elbette güzeldir ama ben de ferah ferah bir şey bekliyordum /:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ben de hani naneli seker gibi yine koksun ama keske o mentollu sampuanlarin ferahligi olsaydi guzel alternatif buldum o sampuanlari dus jeli yapabiliriz:D

      Sil
  5. Nane ve mentol kokusuna bayılan biri olarak beni cezbetmişti ferahlatacağını düşünerek ama yapısı bilindik jellerden epey farklı :) Neyse ki küçük boy ürünler var büyüğü hiç çekilmiyor sevmeyince.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama cok ferahlatici ben de cok severim ama hayal kirikligina ugradim soyle buram buram nefesimizi acsaydi keske dusta cok guzel olurdu ama iyi ki dedigin gibi kucuk boylar var yoksa bitirmek eziyete donebiliyor:)

      Sil
  6. Ben de ne güzel diyip alırdım gördüğüm ilk yerde. İyi ki okudum yazını teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyynen ben de senin gibi yaptim aaa ne guzel deyip attim sepete:D ama sizin de benim gibi yapacaginizi dusundugum icin geciktirmeden yazmak istedim ki gereksiz masraf yapmayin asil ben tesekkur ederim guzel yorumun icin yazimi okudugun icin:)

      Sil
  7. ya inanmıyorum hayallerim yıkıldı şuanda mentole bayılırım ben bunu gördüğümde evdeki stoğumu bitirip kesin nane keyfini almalıyım dedim ferahlatan herşeyi çok seviyorum suanda vazgectim madem öyle bir etkisi yok bosuna almaya gerekte yok :( sağol kuzum bilgilendirdiğin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de dusun tonlarca dus jelim olmasina ragmen bitirmeyo bekleyemeyip aldim ferah ferah olur diye malesef asla oyle olmadi:( asil sen sagol canim benim yorumuma deger verdigin icin:)

      Sil
  8. Très détaillé article il serait CORRECT si I à traduire Tchèque pour
    Formula 41 Extreme mon blogs visionneuses ? MerciThere are some interesting points in time in this clause but I dont know if I see all of them center to eye . There is some validity but I will take hold legal opinion until I look into it further. Good article , thanks and we want more! Added to FeedBurner as well.http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/


    YanıtlaSil
  9. Bende gayet güzel bi ferahlama etkisi yarattı, hatta genzim yandı. Belki elle uygulamada yeterince etkisi ortaya çıkmamıştır 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lifle de denedim fakat benim sevdigim nane cok keskin sanirim bu bana naneli seker gibi geldi o yuzden oyle acikladim siz sevdiyseniz ne guzel zevk meselesi bana boyle cok tatli bi nane sekeri kokusu etkisi geldi :)

      Sil
  10. Bende gayet güzel bi ferahlama etkisi yarattı, hatta genzim yandı. Belki elle uygulamada yeterince etkisi ortaya çıkmamıştır 😊

    YanıtlaSil