12 Haziran 2015 Cuma

Narecza'yla Tanışalım Mı?

Merhaba kızlaaar bugün sizlere kendimin de çok sevdiği bir siteden ve bu sitedeki çok çok kaliteli bir markadan bahsetmek istiyorum..
Öncelikle şunu söylemeliyim ki her ne kadar çok alışveriş yaptığımı düşünseniz de gidip özellikle dışardan alışveriş yapamıyorum alışverişte her zaman interneti kullanıyorum hem daha ekonomik oluyor dışardan almaya göre hem de daha zahmetsiz.Kozmetik ve dermokozmetik markalara bayılıyorum ve her gün yeni siteler yeni ürünler keşfediyoruz ben de sizleri çok sevdiğim bir site olan Narecza ile tanıştırmak istedim. Şu ana kadar gördüğüm pek çok marka diğer sitelere göre çok uygun fiyatlı ayrıca kargoları çok hızlı ilgili oluşları da inanılmaz güzel bence.

Ben sizlere birçoğunuzun bildiği ya da henüz tanışmadığı bir marka olan Benev ile tanıştırmak birkaç ürününden bahsetmek istiyorum benim de daha geçen sene tanıdığım bir marka oldu kendisi.
  Bu markayı sevgili kayınvalidem sayesinde öğrenmiş oldum kendisinin eskiden güzellik salonu vardı ve o Benev ürünlerini kullandığını söylemişti kendisi de hep bu ürünleri kullanıyor.(Laf aramızda cildi benden çok daha güzel belki biraz kıskanıyorumdur görseniz hak verirdiniz:D)
Öncelikle Benev  Amerika'da kliniklerde satılmakta olan, bilimsel bir dermokozmetik markasıdır. Cildin daha düzgün ve sağlıklı görünmesini desteklemek için ürünler tasarlamak için çalışan firma ürünlerini bilim adamları, doktor ve plastik cerrahlar ile yapılan çalışmalarla ortaya çıkartmıştır.
Ve sitede aynen şu yazıyı görünce gerçekten beni çok etkiledi;
Benev Felesefesi
Bilimsel Dermokozmetik markası BENEV, HyaluronicAcid, TitaniumDioxide, Yağda Çözülen C Vitamini (TetrahexyldecylAscorbate), Büyüme Faktörleri, Skin Stamp, Squalane gibi insan sağlığına yararlı etken maddeleri ve ürünleri Dünya'da ilk üreten ve bu konuda bilimsel olarak öne çıkmış bir markadır. BENEV markası takip edilmektedir. BENEV felsefe olarak her zaman bilimin ışığı altında, sadece ürün satışı değil, eğitim, kalite, doğru bilgi ve yaşam tarzı vermektedir...
          Markanın bilimsel olarak öne çıkmış bir marka olması gerçekten çok güzel ürünlerinin içinde C vitamini özellikle kullanılıyor diye biliyorum.

 Benev Hyaluronic Serum;
Bu serum yüz ve boyun serumu olarak geçiyor 20ml bir ürün ve su bazlı olduğundan tüm cilt tiplerine uygun bir nemlendirici.Benev bu ürünü için cilt en alt katmanlarına kadar neme doyar demiş gerçekten iddialı bir cümle ama onlara göre iddialı değil gerçek bir cümle olduğundan eminim dediğim gibi güzellik salonlarında cilt bakımlarında tercih edilen ürünler çünkü bunlar.
Ayrıca göz altı dahil tüm yüze uygulanabilmesi şahane göz çevresi kuru olanlar kesin bakın derim!
Sabah ve akşam olmak üzere 3-4 damla yüz ve boyuna kullanılması uygunmuş bu şekilde de kullanıldığında da sanıyorum ürün epey bereketli olacaktır.
Bu ürün için Benev   Bronzlaşmak için güneşlenmek son derece keyiflidir. Herkes bronz, sağlıklı ve canlı bir cilde kavuşmak ister. Ancak güneş ışınları cilde zararlar verebiliyor. Özellikle ozon tabakasının incelmesiyle, etkileri daha hissedilir olmuştur. Yaz aylarında tatilin tadını çıkarmak isteyenler için önerebileceğimiz çok faktörlü koruyucu bir ürün. Açık cilt rengine sahip hassas özelliklere sahip bir cildiniz varsa güneşten korkmanıza gerek yok. Güneşlenmek, yazın en büyük tutkusudur.

Güneş ışınları ciltte yanıklara, kızarıklıklara, su dolu kabarcıklara, lekelere, kırışıklıklara ve çizgilenmelere neden olabilir. Benev Pure Titanium Dioxide nemlendirici veya su ile karıştırılarak kullanılabilir. Yağ içermeyen ve yapışkan olmayan formülü sayesinde makyajın altına kullanılabilir, sivilce yapmaz. Ürünümüz tüm bunların oluşmaması ve mutlu sağlıklı bir yaz geçirmeniz hedefiyle üretilmiştir. Ürünümüzü kullanarak sorunlarınızı giderebilirsiniz. Cildinizi dış etkenlere karşı fiziksel olarak korur ve güçlendirir. Cilde zarar verecek güneş ışınlarını engeller. Cildinizin güneş ışınlarını emmesini engeller. Cildinizde istemediğiniz lekelenmenin oluşmasını ve bunun koyulaşmasını engeller. 
Ayrıca bu ürün hamileler ve çocuklar tarafından da kullanılabiliyormuş bana kullanımı oldukça enteresan geldi
3-4 damla ürünü nemlendirici yardımıyla veya çay kaşığı suyun içine karıştırdıktan sonra cildinize yavaşça uygulayın suyla temasından kaçının  denmiş ayrıca akşamları ya da günde sadece 1 kez kullanmak yeterliymiş.
Benev bu krem için 
  • Acetyl Hexapeptide 3 ile, derin kırışıklıkları açarak düzenli kullanım ile çizgileri ve kırışıklıkları azaltır.Replexion Anti- Wrinkle Cream Kırışıklık Giderici Krem
  • Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Pentapepdide, Palmitoyl Tetrapeptide ile sinerjiyi artırır ve cilt dokularını sıkılaştırır.
  • Hyaluronik Asitle cilde yoğun nemlilik verir, çizgilerin açılmasına, azalmasına yardımcı olur.
  • Retinyl Palmitate (Vitamin A), anti-aging etki gösterir, sivilcelerin azalmasına yardımcı olur.
  • Shea Butter ve Aloe Vera, cildi besler, nemlilik verir.
  • Phyllantus Emblica, yenilebilir tropikal bir meyvedir. Ton bozukluklarını dengeler.
  • Sesame Seed Oil (Susam Yağı), ciltte bariyer görevi yapar, cildi yumuşatır ve nemli tutar.
  • C Vitamini, kuvvetli bir antioksidandır. Cildi sıkılaştırır, canlı bir görünüm kazandırır.
  • E Vitamini, cildi besler.
Bunları vaadetmiş ve beni yine kalbimden vuran özellik ''tek krem'' tüm yüz ve boyna uygulanabilen bir kremmiş.
Kırışıklık karşıtı ürünler kullanmıyorum ancak orta yaşlarımda olsaydım muhakkak şans verirdim.
     Sizler de bu ürünlere ulaşmak edinmek isterseniz buraya tıklayarak Narecza.com'la tanışabilir pek çok ürüne ulaşabilirsiniz ben şimdiden pek çok şeyi gözüme kestirdim bile:)
Hepinizi kocaman öpüyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder