7 Haziran 2015 Pazar

MAC Painterly Paint Pot

Merhaba kızlar bugün sizlerle herkesin bayıldığı yana yakıla kullanılan bir ürün paylaşıcam.Başlıktan da gördüğünüz gibi MAC Painterly'den bahsetmek istiyorum herkesin çok çok sevdiği ve yorumladığı ürün hakkında bakalım ben neler düşünmüşüm?

Klasik kaliteli klas MAC ambalajına sahip bu ürün cam kavanozda gerçekten çok kaliteli sadece kapağı biraz daha ağır olabilirmiş belki.

Öncelikle size şunu söylemek istiyorum ki bu ürünü alırken lütfen cilt alt tonunuza dikkat edin ben bildiğiniz üzere çok açık tenliyim ve sarı alt tonlu bir cilde sahibim.Painterly gerçekten pembe alt tonlu insanların kullanması gereken bi ürün rengi somonumsu bile diyebilirim.Eğer ki mağazada bu ürünü denemiş olsam kesinlikle almazdım gözlerimi aydınlatıp sileceğine inanmıştım ama göz kapaklaımdan daha koyu renk beni daha da yorgun gösterdi.Zaten asıl istediğim Soft Ochre idi ama malesef stoklarda mevcut değildi ve ben bir şeyi istiyorsam o anda olması gerektiği için çok yakın olan diğer bir seçenek painterlye yöneldim.


Far bazı olarak evet farın kalıcılığını arttırıyor ama benim asıl amacım malesef far bazı olması değildi elimde zaten far bazım vardı kaldıki kapatıcı da baz işlevini zaten görüyor ben çok çok doğal makyajı sevdiğim için gözlerimi mötrlemesini aydınlık görüntü vermesini istediğim içi bunu almıştım. Yapısı oldukça kremsi fırçayla uygulamadım parmaklarla daha iyi verim alınıyor bence.Göz kapağına sürdüğünüz anda da pudra yapıya dönüşüyor.
Hatta inanmiycaksınız ama ben bunu acaba corrector olarak kullanılır
mı ki somonumsu sonuçta diye defalarca denedim:D Olmadı kapamadı beni bi kez daha üzdü:D Kısacası evet far bazı olarak kullanılabilir ama çok da gerekli değil,cildiniz pembe alt tonluysa güzel bir nötrleyici olabilir göz kapaklarınız kızarık ya da damarlıysa ama benim göz kapaklarım kızarık veya sorunlu değil sadec göz altımda hafif morluklar var.Ve yine dediğim gibi sürdüğünüz an pudralaşıyor tak diye sabitleniyor oraya.Fiyatı 65 tl keşke almasaymışım da asıl istediğimi bekleseymişim diyorum tabi ki bunu bitiricem bitince de asıl istediğimi deniycem siz memnun musunuz bu üründen bi tek beni mi hayal kırıklığına uğrattı?
Eğer bu ürünü denemek veya almak isterseniz MAC mağazalarında ya da online sitelerinden ulaşabilirsiniz ben online olarak aldım.Bu bitince Soft ochre'ı kesinlikle alıcam bazen ne kadar beyaz olduğumu unutup böyle hatalar yapabiliyorum siz de çok çok açık ve sarı alt tona sahip tene sahipseniz Soft ochre'a göz atın derim!
Meybelline color tatto'larda da böyle ten rengi bir far var ama malesef her güzel şey nasıl ülkemizde yoksa malesef ki o da yok o yüzden en iyi alternatif Mac kullanmak (ten rengi krem bir far istiyorsanız).Siz neler düşünüyorsunuz denediniz mi yorumlarınızı çok merak ediyorum lütfen benimle paylaşmayı unutmayın!:)
     Hoşçakalın:)

15 yorum:

  1. kıııss! Sen napıyon gecenin köründee yat zıbar leey! lsfbdfsklbjds

    Yokkardeş ben okucam mac alcam bnnee! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gececiyim nen asıl sen napiyon:D Çok açık tenli değilsen cuk olur canım alıcaksan tavsiye ederim ama benim gibi zombilere çok uygun kaçmıyo:D

      Sil
    2. kızlar bende uyumayanlardanım:) benimde merak ettiğim bir ürün:)

      Sil
    3. Aaah şu uyunamayan uykular:D Güzel bir ürün canım ama dediğim gibi çok açık tene özellikle sarıysan gitmiyor:/

      Sil
    4. oow bende bi blogla ilgilenmiyodum kuzuşlar! ^^

      Sil
    5. yorumdan konişmamızd aayrı bir ironi saşkcnc

      Sil
  2. Ben seviyorum bu ürünü ama kaliciligi cok kötü bendede maalesef, yoksa tek basina bende cok dogal duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa e Vivacim sen de cok acik tenlisin ama bana her turlu cok koyu malesef:/ tek basina kaliciligini ben de cidden sevmedim yani yanlislikla hani goz icime dogru falan degdiyse oralar nasil koyu nasil turuncu bi gorsen hak verirsin alma bidaha dersin Soft ochre i merak ediyorum bu biterse onu alicam:)

      Sil
  3. Ben de açık tenli ve sarı alt-tonluyum canım bunu almak istiyordum ancak madem tenimize uymuyor Soft Ochre'ı aklıma yazdım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef canim ya bence de painterly alma gozlerine aydinlik goruntu katmak istiyorsan soft ochre cok daha mantikli olucaktir:)

      Sil
  4. benim hiç sevmediğim ve ortasında kullanmayı bırakıp arkadaşıma verdiğim bir renk bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ben de hic mi hic sevemedim keske daha acik olsaydi rengi :(

      Sil
  5. painterly almayı düşünüyorumdum paint pot çok ünlü olduğu için aklımda o vardı ama riske atmayacağım kendimi öyleyse tavsiyene uyup Soft Ochre alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumun icin cok cok tesekkur ediyorum Ecemcim:)) soft ochre i alman gercekten daha uygun olucaktir sen de acik tenlisin cunku bunu gercekten tavsiye etmiyorum ama ben malesef mecbur kullanip bitiricem:)

      Sil