12 Haziran 2015 Cuma

DIY Fix+ (Farklı Tarifle)

Merhabalar!
Mac Fix+'ı ne kadar sevdiğimden sizlere şu yazımda bahsetmiştim.Çok çabuk tükettiğimden sürekli almanın masraflı olacağını düişündüm ve bi çözüm ürettim:)

Şimdi biliyorum bu neden yeşil diyceksiniz:D Haklısınız da:D Ama sabırlı olun hemen anlatıyorum:)
İnternette araştırıldığında bütün tarifler nerdeyse aynı 3 çay kaşığı gliserin 3 katı kadar gül suyu şeklinde. Ben de başta şekilde denedim ama inanın katlanamadım bi kere gliserini çok fazla tamamen doğal gül suyu kullandığım için kokusu leş gibi malesef bu yüzden de sizlerle çok daha güzel ve Fix+ a çok daha yakın bir ürün paylaşmak istiyorum sevgili Ece'nin youtube kanalında rastlamamla bunu yapmam bir oldu.
Öncelikle ihtiyacımız olanlar;
*Gliserin
*Spreyli bir şişe(elinizdeki herhangi birine yapabilirsiniz ya da Gratis veya Watsonslarda bulabilirsiniz)
*Tonik
*Su
Tüm malzemelerimiz bu kadar ben bu spreyden gül suyunu çıkarmak istedim benimki mecburen ilk yaptığım haliyle biraz gülsuyu var içinde ama sizlerle düzgün tarifi paylaşıyorum.
Ve benim Spreyimin yeşil olmasının nedeni de toniğimin yeşil olması:D 7 bitki özlü bir tonik kullandım yapımında ve Türkiyede mevcut değil çooook uzun zamandır kenardaydı böyle değerlendirdim.
Tarifine gelicek olursak;
İlk önce şişemizin yarısına kadar suyu doldurun bu ebattaki spreyli şişeye 10 damla gliselin yeterli olucaktır diye düşünüyorum az az koyun sonradan arttırın yoksa yapış yapış bir his yaşayabilirsiniz nemlendiriciliği çok fazla gelebilir.
İlk önce suyu doldurduysanız şişenin çeyreğine ya da yarısına arzu ettiğiniz toniğinizden doldurun.
Güzelce çalkalayıp birbirlerine geçmelerini sağlayın biraz daha nem versin isterseniz Gliserini arttırabiilirsiniz.
Buzdolabında muhafaza etmenizi öneriyorum harika oluyor!
Ve farın normalde de çok pigmentli olan bir farın bakın rengini nasıl arttırdı güzelleştirdi
Soldaki fix+'sız hali sağdakiyse  fix+'la uygulanmış hali aradaki farkı siz de görüyorsunuz bence harika dışardan ürün almak yerine bunu yapmanızı öneriyorum paranızı boşa harcamayın tamam Mac ambalaj seviyorsunuzdur olabilir ben de seviyorum:D E siz de o ambalajın içine yapın fix plusınızı :)
Sizler de yaparsanız lütfen benimle paylaşmayı unutmayın! Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum:)

7 yorum:

  1. Süper kesin yapıyorum bunu :)))) Teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim caniiim:) yap sen de paylas merak ettim umarim senin de istedigin gibi olur :)

      Sil
  2. baya başarılı olmuş :-))

    YanıtlaSil
  3. Bariz farkı gördükten sonra deneyeceğim mutlaka :)) Seninkide yeşil yeşil pek güzel olmuş bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok sevdim ya salatalik suyu gibi:D kesinlikle hem ev yapimi hem cok basarili muhakkak dene derim:)

      Sil
  4. Kudos to you! KeepFormula 41 Extreme it upHave you considered adding some videos to the article? I think it will really enhance viewers understanding.Thanks for the new blog sharing. Its certainly a time made version. I love the content shared.Hows it Heading remarkable and fun to go through.  I am a massive follower of ones topics talked about.  http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil