3 Mayıs 2015 Pazar

Teşekkürler İpelina!

Merhaba kızlar bugün sizlere İpek'ten gelen güzel mi güzel ürünlerimi paylaşmak istedim.İsterseniz bi göz atalım mı? :)

Yandan azcık saçım çıkmış kusura bakmayın:D
   İpelina bana bu güzel ürünlerini böyle çok tatlı çıtçıtlı bi çantada yollamış bayıldım!
Muhtemelen hepiniz İpek markasının bi ürününü hiç değilse pamuğu ya da kulak çubuklarından kullanmışsınızdır çocukluğumuzun markası sonuç olarak. Ve ben pamuklarını hep çok beğenirdim eskiden öyle disk pamuklar kare pamuklar heheeeeey nerde:D Her yüz temizleme göz makyajı temizleme olayımızı o pamuklar karşılardı sizi bilemiyorum ama bende böyleydi anlayacağınız ben bu markayı küçüklüğümden beri hep görürüm ve çok da severim böyle bi süpriz de açıkçası beni çok mutlu etti.
Böyle de tatlı bir not var çok tatlılar bence:)
Bu markanın makyaj temizleme pamukları işine girmeleri,ürünlerini çeşitlendirmeleri bence çok iyi olmuş eskiden beri pamukların babası olan markanın ekstra kullanılabilir şeyler üretmesi çok hoş.
Ürünler bu şekilde 1 adet hidrofil pamuk var makyaj düzeltme çubuğu ki ben bunları çok çok kullanırım.
2 adet asetonsuz oje çıkartma mendili ve 1 paket de oval makyaj temizleme pedi var ki bu oldukça büyük çok da kullanışlı ayrıntılı yorumlarımı yakında sizlerle paylaşıcam hepinizi kocaman öpüyorum:)

16 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan tatlı kız :D Saçı çıkmış bowww :) Napcez gari :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canııım:) E napiyim çıkmış azcık o kadar olsun :D

    YanıtlaSil
  3. Saçına bayıldım. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah dimi cokguzel :D cok tesekkurler:)

      Sil
  4. Güle güle kullan,ipelina ürünlerini bende deniyorum.Senin yorumlarını da merak ediyorum
    Bloguma beklerim
    www.meryyildiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum:) ayrintili inceledigim en kisa zamanda detayli yorumlarimi paylasicam bloguna da hemen geliyorum :)

      Sil
  5. gulegule kullan İpek Pamuk'un ürünlerimi bu ürünler?:) ben ilk kez gördüm de İpelina baska marka mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet aynen Ipek'in urunleri hepsi ipelina bi seri gibi sanirim :) cok tesekkur ederiim:)

      Sil
  6. Merhaba cnm, son yazdığım yazıya bakabilir misin ltf ? Seninle ilgili olabilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniim bi kez daha cok tesekkur ederim okudum ve o kadar sevindim ki:)

      Sil
  7. Güle güle kullan tatlım benim, çok şirin görünüyorlar :))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)

    https://ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil