21 Mayıs 2015 Perşembe

Real Techniques Miracle Complexion Makyaj Süngeri

Merhaba kızlar! Yepyeni bi yazıyla karşınızdayım çok sık yazı yazamıyorum ama yine de blogumu boşlamamaya çalışıyorum:)
Bugün sizlere deli gibi çılgınlarca kullanıp sevdiğim bi üründen bahsetmek istedim bu ara blogumda ürün incelemelerini yoğun tutucam sanırım çünkü önermek istediğim pek çok ürün var tek başına ayrıntılı incelemeye değecek ürünler:)

Muhtemelen hepimiz bu süngeri biliyoruz ya da en azından aşinayızdır diye düşünüyorum.
Benim son zamanlarda süngerlere sardığımı  beni yakından takip ettikleriniz bilirler bunun da tabi ki son zamanlardaki artan göz altı morluklarımla ilgisi var ve tabi ki göz çevremin kuru olmasıyla ilgili!
İlk aldığım sünger Gratislerde satılan Eklips'ti onu da çok çok sevmiştim ama çalınan makyaj çantamla o da gitti allahtan o gün Real Techniques süngerim yanımda yoktu!Çünkü kendisini çoook çok seviyorum.
Gördüğünüz gibi sizin için taze ıslattım yıkadım getirdim:D Şaka bir yana ben süngerlerin temizliğine çok çok önem veriyorum en iyi sonucu katı sabunla suyun altında yıkadığımda alıyorum asla bir kalıntı kalmıyor misler gibi de sabun kokuyor en çok iki kullanım da en fazla 3 kullanımda yıkıyorum süngerimi kirli sünger kullanamam çünkü.
Performansına gelicek olursak gördüğünüz gibi bir ucu kesik yani açılı yüze likit ürün uygulamada kesinlikle çok çok başarılı çok doğal bir bitiriş sağlıyor aynı zamanda nemli şekilde uyguladığınız için cildiniz taptaze sağlıklı görünüyor.
Uç kısmı ise göz altlarımız ve burun kenarlarımız gibi ulaşılması zor olan yerlere ulaşmayı hedeflemiş.Peki bunu başarabiliyor mu? Kesinlikle evet. Bu sünger benim kesinlikle açık ara kullandığım en iyi sünger Watsonsunkini de kullandım halen kullanıyorum ama inanılmaz sert parçalansa da atsam diye bakıyorum ama kullanmadıkça nasıl eskiyebilir ki? Gratisinki çok güzel biraz fazla ürün emse de çok güzel ama Real Techniques yıldız bence! Beauty Blender kullanmadım bunlar eskiyince BB'a şans vermeyi düşünüyorum en iyisi muhakkak odur o kadar blogger,vlogger yanılıyor olamaz ama onun performansına en yakın bunun olduğunu söylüyorlar bakalım ilerde bir karşılaştırma yaparım:)
Böyle yumuş yumuş inanılmaz tatlı! Ben ciddi anlamda bunu çok seviyorum sizinle bu postta ıslak,nemli halini paylaştım kuru halini görmek isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz:)
    İsterseniz bi de yakından görelim süngerin yapısı nasılmış:)
Böyle delikli gibi bir yapısı var. Memnun musun fiyatına değer bi ürün derseniz kesinlikle.Yani hunharca kullanmıyorsanız sizin de süngerleriniz bende olduğu gibi çok çok uzun gidiyorsa eğer kesinlikle aylarca kullanacağınız bir ürün normal fiyatı 28 lira sanıyorum ben almaya gittiğimde 24 görünüyordu kasaya gittim ödedim sanıyorum kartla ödemiştim o sırada da Beyhan fark etti ee bu şu kadar değil miydi diye ki bunu yapması çok güzel fişleri inceler benim kafa yerinde olmadığı için genellikle:D Aaa cidden dedim gratise geri döndük böyle görünüyor etikette dedik gidip baktılar aa gerçekten öyleymiş dediler yani tamamen onların hatası bana 24 liradan vermeleri gerekti etikette öyle yazıyordu çünkü özür de dilediler sorun halloldu yani bunu anlatmamın sebebi dikkat edin etikete dikkatli bakın ve fişinizi mutlaka inceleyin!Bu sünger indirimlerde 20 liraya kadar iniyor hatta şu an 22 lira olması lazım kesinlikle çok fazla şeye bakmadan bunu alın derim performansı gerçekten harika benim için çok iyi yani:)
Ayy çok uzattım umarım faydalı olmuştur ve sıkılmamışsınızdır hepinizi kocamaan öpüyorum!

24 yorum:

  1. Bu Gratis beni de kazıklamıştı tabiri caizse :D Çokmu zengin görünüyorum nedir hep benim başıma gelir bi gün fena kavga edeceğim :D Ben artık bi danışmanı yanımda cebren ve hile ile zapdedip şu ne kadar bu kaça diye sorularla teyit ediyorum fişe de bakıp öyle çıkıyorum :D Süngerin çok güzel kuzum bende de eklips var daha uygun fiyata almıştım eskisin bide buna şans vereyim :) Çok öpüyorum seni :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama yani hem etiketi koymuşlar hem de normalde şu fiyat ama neyse falan diyolar bana:D Ahahaha iyi yapıyosun canım benim eklips ciddi ciddi çok güzel ama ben çok beğeniyorum eklipsi ama malesef kayboldu eskiyince indirim döneminde bi buna da bakarsın:) Bu arada az önceki yorumunu yayınlaya basıcakken yanlışlıkla silmişim canım kusura bakma ya tam yayınlayıp cevap vericektim geri de döndüremedim:( Kocaman öptüm!

      Sil
  2. çok sevdiğim bir ürün benim sürekli elimin altında olanlardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de oyle gercekten cok seviyorum:)

      Sil
  3. Bu süngerleri bende çok seviyorum ama bana pahalı geliyor açıkçası. altı üstü sünger. beauty blender furyasından sonra arttılar. yoksa eskiden ne kadar iyi olursa olsun sünger dediğin 10 lirayı geçmezdi. o da en iyi markalarda falan. ama kalitesi konusunda benim de severek kullandığım süngerlerden. evett.. o kadar dert yandım fiyatından ama gidip aldım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inanir misin ben de ayni dusuncedeyim acikcasi real techniques yoktu sanirim sungerlerin ilk doneminde Beauty Blender'da gercekten daha uygun fiyatli olabilir ama performans acisindan ben bunu gercekten cok iyi buluyorum o yuzden alinabilir diye dusunuyorum:)

      Sil
  4. Ben de sünger arayışındaydım iyi oldu bu yazın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim caniim faydali olabildiysem:)

      Sil
  5. bu süngerler gerçekten çok işe yarıyor benimki de baya eskimişti yazın sayesinde real techniques e geçebilirim canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bi denemelisin canim yani cok cok daha guzel bence digerlerine gore asil ben tesekkur ederim:)

      Sil
  6. Bir dahaki indirim listesine eklendi bu :)

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle çok güzel bir ürün.Ben bir tane eskittim şimdi başka ürünler deniyorum ama sanırım alacağım yine.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baska urunler deniyorum ama donip dolasip tekrar buna gelecegim sanirim ya da Beauty Blender alabilirim:)

      Sil
  8. Bende makyajimi süngerle uygulamayi seviyorum, beyaz beautyblender aliyorum yillardir, bunu hic deneme firsatim olmadi, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkiyede beautyblender satista degildi bu seneye kadar ama fiyati da cok yuksek 50-60 lira civari o yuzden cogu kisi bunu kullaniyor ama sanirim yakinda bu kadar ovgusune dayanamayip bb'yi alicam:)

      Sil
  9. Bende şuan eklipsin süngerini kullanıyorum ve çok memnunum ama çöpe gittiğinde ilk alacağım sünger bu olacak. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim mutlaka bi bakın çok güzel gerçekten:)

      Sil
  10. Beauty Blender ve bunun arasında gidip geliyorum alma konusunda, ah çok kararsızım :) Çok güzel açıklamışsın canım benim emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim beniim:) valla ben de merakima yenilip bu eskiyince beauty blender alicam sanirim bakalim neymis bu kadar:)

      Sil
  11. Ben de çoook uzun bir süre Eklips'i severek kullandım. Bu aralar süngersizim ve RT mi BeautyBlender mı karar veremiyorum. Açıkçası BeautyBlender'a o kadar para vermeye kıyamıyorum. Bu yazıyı da okuyunca iyice RT alasım geldi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle eklipsi ben harika buluyorum Watsonsunki yirtilsin gitsin de eklips aliyim diye bakiyorum mutlaka yedekteki sungerimi eklips yaparim heralde:) RT cok guzel gercekten o kadar para vermeyi ben de mantikli bulmuyorum tum ihtiyacimi da karsiliyor acikcasi bu tabi bu BB da gozum kalmadigi anlamina da gelmiyor:D ama RT yo mutlaka denemeni oneririm!:)

      Sil
  12. Eklips süngerim eskimeye başladı bir de RT denemek isitordum ki yazın çıktı karşıma işaret olsa gerek :D Bu arada BB çok yakında (ne kadar yakın orasını bilemem ama) Watsons'ta da satılacakmış bugün katalogda gördüm aklım da kalmadı değil hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın ben de bugün katalogda gördüm aklım kaldı bakalım ne kadardan gelicek BB watsonslara 50-60 tl arası değişir diye düşünüyorum:) Ama onu alana kadar bunu bi deneyebilirsin bence:)

      Sil